eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › przechowywanie pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 30148

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: przechowywanie pojazdów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Izba Celna w Szczecinie, do kontaktów: krawczyk, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, fax 091 4805801, e-mail: ic-szczecin@szc.mofnet.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Izba Celna w Szczecinie, Krawczyk, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 480 5604, fax 091 480 5807, e-mail: barbara.krawczyk@szc.mofnet.gov.pl, www.ic.szczecin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Izba Celna w Szczecinie, Krawczyk, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 480 5604, fax 091 480 5807, e-mail: barbara.krawczyk@szc.mofnet.gov.pl, www.ic.szczecin.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 93. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przechowywanie pojazdów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonywanie usługi przechowania wszelkiego rodzaju pojazdów mechanicznych i przyczep na placu parkingowym o powierzchni min. 13.000 m kw, dozorowany, monitorowany, posiadający zadaszenie dla 10 samochodów osobowych, znajdujący się na terenie gminy miasto Szczecin jak również ZAGWARANTOWANIE ZAMAWIAJĄCEMU PRAWA DO KORZYSTANIA Z POMIESZCZENIA KASOWEGO O POWIERZCHNI MIN. 5 M KW. ORAZ POMIESZCZENIA DO PRZEPROWADZANIA LICYTACJI PUBLICZNYCH POJAZDÓW O POWIERZCHNI MIN. 50 M KW., ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ODLEGŁOŚCI NIE DALEJ NIŻ OK. 150 M OD PARKINGU. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: gmina miasto Szczecin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.51.10.00 - Usługi parkingowe Kod CPV wg słownika 2008: 98.35.11.00 - Usługi parkingowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przechowywanie pojazdów mechanicznych i przyczep w okresie 3 lat; szacunkowa ilość przechowywanych pojazdów: 600 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 16.500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy następuje w okresach miesięcznych; zapłata nalezności nastepuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-9 ustawy Prawo zamowień publicznych; - aktualne zaświadczenie ZUS, Urząd Skarbowy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziualności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem niniejszego postępowania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: dokument stwierdzający tytuł prawny do dysponowania w okresie od miesiąca sierpnia 2005r. do miesiąca grudnia 2008r.: - parkingiem o powierzchni min. 13.000 m kw zlokalizowanym na terenie gminy miasto Szczecin, - pomieszczeniem kasowym jak i pomieszczeniem do przeprowadzania licytacji publicznych pojazdów wraz z zapleczem sanitarnym,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 420000-WLO-253-41/05/BK. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 11:30, Szczecin, ul. Energetyków 55.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie o charakterze powtarzającym sią okresowo, kolejna publikacja za ok.3 lata. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.