eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielceprzebudowa drogi dojazdowej Nr 2 do pól na odcinku od km 0+460 do km 1+506 dł. 1046 m w pasie drogi krajowej Nr 7 po stronie lewej (południowej) zgodnie z kilometrażem od 516+880 do 517+980, zadanie Nr 83/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-08

POZYCJA 30147

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kielce: przebudowa drogi dojazdowej Nr 2 do pól na odcinku od km 0+460 do km 1+506 dł. 1046 m w pasie drogi krajowej Nr 7 po stronie lewej (południowej) zgodnie z kilometrażem od 516+880 do 517+980, zadanie Nr 83/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach, do kontaktów: mgr inż. Andrzej Pająk, ul. I. Paderewskiego 43/45 lok. 238, 25-950 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3457431, fax 041 3664804, e-mail: apajak@kielce.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kielce.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi dojazdowej Nr 2 do pól na odcinku od km 0+460 do km 1+506 dł. 1046 m w pasie drogi krajowej Nr 7 po stronie lewej (południowej) zgodnie z kilometrażem od 516+880 do 517+980, zadanie Nr 83/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga dojazdowa Nr 2 w km od 0+460 do 1+506 w pasie drogi krajowej Nr 7, km 516+880 do 517+980. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej Nr 2 do pól na odcinku od km 0+460 do km 1+506 dł. 1046 m w pasie drogi krajowej Nr 7 po stronie lewej (południowej) zgodnie z kilometrażem od 516+880 do 517+980. a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) podbudowy, d) nawierzchnie, e) roboty wykończeniowe, f) elementy ulic 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz 881)oraz wymaganiom określonym w Specyfikacji D-M-00.00.00 i w SST. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie przebudowy drogi dojazdowej Nr 2 do pól na odcinku od km 0+460 do km 1+506 dł. 1046 m w pasie drogi krajowej Nr 7 po stronie lewej (południowej) zgodnie z kilometrażem od 516+880 do 517+980. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6500.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A.Minimalne wymogi dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej, kadrowej i technicznej Wykonawcy są następujące: 1.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: przychód za ostatni rok obrotowy (tj. rok 2005) (na podstawie \Rachunku zysków i strat\ pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów\ lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi\) w wysokości nie mniejszej niż 3 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt 1 spełniają łącznie. 2.Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: 1.Stanowisko - Kierownik Budowy Wymagana liczba osób - 1 Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach) - 5 Minimalne doświadczenie zdobyte na stanowisku kierownika Budowy (w latach) - 3 Osoby wskazane na stanowisko Kierownika Budowy winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy budowie (przebudowie, modernizacji, odnowie, rehabilitacji) dróg. 3.Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać niżej wymienione jednostki sprzętu: 1.Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 100 t/h (lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości). Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny \Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny) 4.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia Wniosku (tj. w okresie od 19.06.2001 do 19.06.2006) zrealizował (zakończył) co najmniej: 2 zadania podobne, tzn. budowa (przebudowa, modernizacja, odnowa, rehabilitacja) dróg o wartości nie niższej niż 1 mln PLN każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełniają łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w ogłoszeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, tj. w zalezności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego, technicznego i innych istotnych informacji wykazanych przez Wykonawcę na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z wymaganiami postawionymi przez Zamawiajacego w ogłoszeniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C.Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przedłoży: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 6.Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy (tj. rok 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim 7.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 8.Informację o posiadanym sprzęcie (\Potencjał techniczny\)lub zobowiązanie dostawy betonu z tego typu wytwórni - położonej w uzsadnionej technologicznie odległości; 9.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie; Wymagania odnośnie formy składania w/w dokumentów: 1.w/w Dokumenty Wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt C.2, C.4 i C.5 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej w niniejszym punkcie oraz w pkt C.3, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże Wykonawcy SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wraz z załącznikami można uzyskać bezpłatnie, pod adresem jak podano w sekcji I: ZAMAWIAJĄCY dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania OFERT (nie dotyczy terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.