Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Maszewo: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kolonia Radzanek
gmina Maszewo
Numer ogłoszenia: 301368 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Maszewie , Plac Wolności 2, 72-130 Maszewo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4187843, 4187567, faks 091 4187506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.maszewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kolonia Radzanek gmina Maszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Kolonia Radzanek gmina Maszewo wraz z zabudową szafy oświetleniowej SO na stacji transformatorowej słupowej, usytuowanej na dz. nr 191/9. Roboty obejmują wykonanie oświetlenia ulicznego w pasie drogi wojewódzkiej nr 113 na działkach nr 92 i 190, za pomocą słupowych punktów świetlnych oświetlenia ulicznego, zasilanych od nowoprojektowanej trójfazowej szafy oświetlenia ulicznego SO na stacji transformatorowej słupowej 15/0,4 kV, usytuowanej na dz. nr 191/9 kablami YAKY 4x35, przebiegającymi przez działki nr 191/9 oraz nr 20. Oświetlenie uliczne będzie wykonywane przez wybudowanie 23 punktów świetlnych (projekt budowlany przewiduje montaż 46 punktów ) na słupach stalowych ocynkowanych ( np. typu S-90SRw.4 produkcji Elektromontaż Rzeszów) o wysokości H = 9 m, z wysięgnikami 1 m na fundamentach betonowych typu F 150/200. Punkty świetlne wyposażone w oprawy o mocy 150W ( np. typu SGS 203 Philips z lampami sodowymi SON T Plus 150W ). Budowa sieci oświetleniowej będzie realizowana na całej długości drogi przewidzianej do oświetlenia w projekcie. W stosunku do projektu będzie wybudowany co drugi punkt świetlny. Rozmieszczenia nowych punktów świetlnych należy wykonać zgodnie z projektem, obowiązującą normą PN-EN 13201 - 4 i warunkami technicznymi wydanymi przez ENEA Rejon Energetyczny w Goleniowie. Oprawy oświetleniowe powinny spełniać poniższe parametry techniczno - użytkowe : a) gwarantować ich eksploatację przez minimum 15 lat, b) klosz ochraniający komorę lampy wykonany z materiału odpornego na uderzenia o IK powyżej 04, c) stopień ochrony zespołu optycznego oprawy ulicznej przed przedostawaniem się zanieczyszczeń stałych (pył) i wody powinien wynosić nie mniej niż IP-65, d) stopień ochrony zespołu elektronicznego dla opraw dwukomorowych powinien wynosić nie mniej niż IP-43, e) oprawy w II klasie ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej, f) wyposażone w układ szeregowo-równoległy powodujący zmniejszenie strat mocy na układzie zapłonowym, g) wyposażone w układ kompensacji mocy biernej, h) posiadać układ oddychania zapewniający wyrównanie ciśnień pomiędzy komorą optyczna a otoczeniem,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000 zł (słownie : dwa tysiące zł).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 01.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( przez co należy rozumieć wybudowanie systemu oświetlenia drogowego, na który składało się min. 20 punktów świetlnych sterowanych zegarami astronomicznymi ), b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : 1) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji energetycznych, 2) wykwalifikowanym personelem do wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, c) dysponują urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80.000 zł, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierowania robotami wraz z uprawnieniami budowlanymi oraz zaświadczeniem wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzającym wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 3) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem technicznym, W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 80.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.maszewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski. Pl. Wolności 2. 72-130 Maszewo u p. Marty Gibka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego. Pl. Wolności 2. 72-130 Maszewo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- Roboty budowlane pn. "Modernizacja lokalnej sieci LAN budynku w Dąbrowie Tarnowskiej przy ul. Berka Joselewicza 5"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dwóch zbiorników retencyjnych wody opadowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 7 przy ul. Bema w Ostrowie Wielkopolskim"
- "Modernizacja i przebudowa budynku przychodni na rzecz Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego funkcjonującego w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym"
- BUDOWA OŚWIETLENIA PARKOWEGO I CIĄGÓW PIESZO-ROWEROWYCH W ZESPOLE PAŁACOWO-PARKOWYM W CZARNYM BORZE
- Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego w Srebrnej Górze
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.