Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-06-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługi w zakresie: wywozu odpadów komunalnych w ilości 25 630,00 m3 w okresie 12 m-cy, z nieruchomości znajdujących się na terenie dzielnicy Łódź - Górna, administrowanych przez Zamawiającego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", do kontaktów: Anna Redko, Stanisław Sikora, ul. Lubelska 9/11 lok. 8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, fax 042 6847576, e-mail: anwschod@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): anwschod.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie: wywozu odpadów komunalnych w ilości 25 630,00 m3 w okresie 12 m-cy, z nieruchomości znajdujących się na terenie dzielnicy Łódź - Górna, administrowanych przez Zamawiającego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90. Główne miejsce świadczenia usług: Łódź - Górna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: bezpłatne dostarczanie i ustawianie w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego pojemników na odpady komunalne w ilości oraz pojemności odpowiadającej potrzebom ujętym w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, opróżnianie ustawionych pojemników z częstotliowścią i systematycznością zgodnie z harmonogramem ujętym w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, utrzymanie w należytej czystości miejsc ustawienia oraz opróżniania pojemników, ustawianie opróżnianych pojemników w miejscach do tego wyznaczonych, utrzymywanie używanych pojemników w odpowiednim stanie technicznym gwarantującym bezpieczeństwo ich użytkowania, natychmiastowa wymiana uszkodzonych pojemników, przeprowadzanie dezynfekcji ustawionych pojemników z częstotliwoscią gwarantującą utrzymanie w należytym stanie sanitarnym-conajmniej jeden raz na kwartał , wywóz odpadów wielkogabarytowych złożonych przez mieszkańców w miejscach ustawienia pojemnikóww bez dodatkowych opłat, zapewnienie opróżniania pojemników także w przypadkach utrudnień spowodowanych robotami drogowymi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczególowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1.d. wymagane są n/w dokumenty. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 Ustawy, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnegokraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych; aktualna umowa ze składowiskiem odpadów; b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. wymagane są n/w dokumenty.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów: wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-zał. do SIWZ; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, (także rezlizowanych bieżąco) w ilości conajmniej dwóch ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i dokładnych danych odbiorców usług (nazwa, siedziba telefon) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie-zał. do SIWZ; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu typu \śmieciarki\ o wydajności zapewniającej max.jednorazowy wywóz odpadów komunalnych na dany dzień tygodnia w oparciu o przedstawione zestawienie pojemników (zał.1 do SIWZ) w wysokości nie mniej niż 300,44 m3 oraz posiadanych pojemników stalowych do składowania odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż (1,1 m3-262 szt, 0,12 m3-92 szt, 0,24 m3-5 szt) wraz z określeniem formy władania-zał. do SIWZ; c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. wymagane są n/w dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń: oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 200 000,00 zł; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 25 630,00 m3odpadów komunalnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1.d. wymagane są n/w dokumenty. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1pkt.9 Ustawy, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnegokraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów komunalnych; aktualna umowa ze składowiskiem odpadów; b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. wymagane są n/w dokumenty.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów: wykaz osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-zał. do SIWZ; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień, (także rezlizowanych bieżąco) w ilości conajmniej dwóch ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i dokładnych danych odbiorców usług (nazwa, siedziba telefon) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie-zał. do SIWZ; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu typu \śmieciarki\ o wydajności zapewniającej max.jednorazowy wywóz odpadów komunalnych na dany dzień tygodnia w oparciu o przedstawione zestawienie pojemników (zał.1 do SIWZ) w wysokości nie mniej niż 300,44 m3 oraz posiadanych pojemników stalowych do składowania odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż (1,1 m3-262 szt, 0,12 m3-92 szt, 0,24 m3-5 szt) wraz z określeniem formy władania-zał. do SIWZ; c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. wymagane są n/w dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń: oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 200 000,00 zł;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006, godzina 11:00, Łódź ul Lubelska 9/11 w pokoju nr 9.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w cenie 10,00 zł (brutto) można otrzymać w siedzibie Zamawiającego Łódź ul. Lubelska 9/11 od poniedziałku do piątku w godzinach 930 - 1400 w pokoju nr 9. lub za zaliczeniem pocztowym. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów znajdujących się na naczepie zatrzymanego transportu odpadów w ramach wykonania zastępczego obowiązku nałożonego decyzją Starosty Jarocińskiego
- Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krzczonów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Cmentarzy Komunalnych znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Kąty Wrocławskie
- Utrzymanie w prawidłowym stanie rowów melioracyjnych oraz stawów w granicach miasta Kołobrzeg
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





