Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Polkowice: Wymiana zieleni trwałej
Numer ogłoszenia: 30125 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zieleni trwałej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie dotyczy karczowania drzew rosnących na terenach będących własnością Gminy Polkowice lub będących w zarządzie Gminy Polkowice oraz zastępowania ich nowymi nasadzeniami. Prace będą wykonywane na podstawie decyzji wydawanych przez Starostę Polkowickiego oraz wniosków mieszkańców, dotyczących usuwania drzew owocowych.Zadanie obejmuje: a) karczowanie drzew (z zastosowaniem frezarki): odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia - kłody (jeżeli to konieczne, to przy użyciu podnośnika lub metodą alpinistyczną) oraz opuszczenie ich na linach; przewrócenie reszty pnia przy użyciu liny; pocięcie pni i grubych konarów na odcinki dogodne do transportu (ok. 1 m długości) oraz przewiezienie na odległość do 15 km i wyładowanie na wskazane przez Inwestora miejsce; rozdrobnienie grubszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez Inwestora (w przypadku egzemplarzy chorych wywiezienie drobnych gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania); sfrezowanie pniaka na głębokość ok. 20 cm poniżej poziomu gruntu (w przypadku topól zastosowanie herbicydu systemicznego uniemożliwiającego rozwój odrostów korzeniowych);b) ścinanie drzew:odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia oraz opuszczenie ich na linach (jeżeli to konieczne, to przy użyciu podnośnika lub metodą alpinistyczną); ścięcie pnia piłą mechaniczną; pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu (ok. 1 m długości); wywiezienie drewna, pochodzącego z kłody na odległość do 15 km (przekazanie drewna we wskazane przez Inwestora miejsce); rozdrobnienie grubszych konarów, gałęzi i pędów za pomocą rębaka wraz z wywiezieniem zrębków na odległość do 5 km na miejsce magazynowania wskazane przez Inwestora (w przypadku egzemplarzy chorych, zainfekowanych wywiezienie gałęzi i pędów na składowisko odpadów wraz z kosztem składowania),c) ręczne karczowanie pni:odkopanie korzeni wraz z pniakiem; obcięcie i wydobycie korzeni i pniaka z dołu; zasypanie dołu piaskiem i ziemią o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepy; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania),d) mechaniczne karczowanie pni:odrąbanie grubych korzeni; wydobycie korzeni i pniaka spycharką; odsunięcie karpiny na odległość do 10 m; zasypanie dołu piaskiem i ziemią o warstwie 20 cm; ubicie i wyrównanie zasypanego dołu (ubicie każdej warstwy); załadowanie ręczne karpiny na przyczepę; przewiezienie i wyładowanie na składowisko odpadów na odległość do 15 km (wraz z kosztem składowania).e) zastępowanie usuniętych drzew nowymi nasadzeniami:wykopanie dołu o średnicy 50 cm i głębokości 50 cm; umieszczenie (posadzenie) drzewa (gatunek wskazany przez Inspektora) w dole z całkowitą zaprawą ziemią urodzajną; opalikowanie trzema impregnowanymi, okrągłymi palikami o średnicy 4-5 cm (paliki mają być umocowane do drzewa sznurem parcianym w sposób zarówno estetyczny jak i nie uszkadzający pnia); uformowanie misy; podlanie drzewa po posadzeniu min. 20 l wody; ściółkowanie zrębkami gleby wokół pnia na powierzchni o średnicy 1,5 m (warstwa min. 5 cm); roczna pielęgnacja zgodnie z KNR 2-21 tablica 0701 01. W przypadku, gdy drzewo nie zachowa żywotności należy zasadzić nowe, przy czym okres pielęgnacji liczony jest od dnia posadzenia drzewa.Do ceny jednostkowej nie wlicza się jedynie kosztów zakupu drzewa, które będą rozliczane na podstawie faktur zakupu po wcześniejszej konsultacji wysokości tej ceny z inspektorem nadzoru.Uwaga: Zamawiający dopuszcza wycinanie drzew zarówno przy zastosowaniu podnośnika, jak i metodą alpinistyczną.W przypadku wycinki drzew na terenach zabytkowych parków wymagane jest zastosowanie wyąłcznie metod alpinistycznych.Realizacja zadania odbywać się będzie na podstawie protokołów typowania robót spisywanych przez inspektora nadzoru w obecności kierownika robót, w których każdorazowo odnotowany zostanie zakres robót oraz termin wykonania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.3. Spełnią poniższe warunki:- wykażą co najmniej trzy usługi w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich lub terenach zieleni i w parkach (łącznie minimum 100 szt. drzew), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje),- wykażą posiadanie (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) podnośnika PHM min. 15 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), rębaka i frezarki; w przypadku stosowania wyłącznie metod alpinistycznych Wykonawca składa oświadczenie o ich stosowaniu przy wycince drzew, - potwierdzą możliwość wykonywania wycinki drzew z zastosowaniem metod alpinistycznych w przypadku prac na terenach parków zabytkowych,- przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zarówno kontraktowej jak i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu, - posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych) lub w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych), lub w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) wykaz co najmniej trzech usług w zakresie wycinek drzew rosnących na terenach miejskich lub terenach zieleni i w parkach (łącznie minimum 100 szt. drzew), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje),e) oświadczenie o posiadaniu (tytuł prawny do używania np. własność, dzierżawa, najem, leasing, użyczenie itp.) podnośnika PHM min. 15 m (nie dotyczy metod alpinistycznych), rębaka i frezarki, których wykaz zamieszczony zostanie w załączniku Potencjał techniczny,f) oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu wyłącznie metod alpinistycznych przy wycince drzew, w przypadku ich wyłącznego stosowania,g) oświadczenie o możliwości wykonania wycinki drzew z zastosowaniem metod alpinistycznych w przypadku prac na terenach parków zabytkowych (załącznik nr 2 do Formularza ofertowego),h) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych) lub w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach. W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (w tym zezwolenie na transport odpadów komunalnych), lub w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zarówno deliktowej, jak i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł, wraz z dowodami uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.Uwaga:1. Wyżej wymienione dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. a, b, muszą być złożone przez każdy podmiot. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 50.000 zł.4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.8. Umowa konsorcyjna musi zawierać:- określenie celu gospodarczego,- oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi,- zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 12:00, miejsce: 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od stycznia do grudnia 2026roku"
- Oznakowanie pionowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Polkowice
- "Sprzedaż i dostawa szczepionek na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
- "Wykonanie projektu modernizacji węzła cieplnego i sieci sanitarnych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- świadczenie usług ogrodniczych - zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów na terenach nieruchomości pozostających w zarządzie Zamawiającego
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Utrzymanie drzewostanu w pasie drogowym w ramach zadania pn. Bieżące utrzymanie pasa drogowego
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Modernizacja Rynku w Raszkowie w celu redukcji efektu miejskiej wyspy ciepła
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





