Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-09
Opole: Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 301250 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego, z podziałem na 2 części: 1. Część nr 1: Dostawa wraz z montażem krzeseł dla Działu Spraw Studenta Uniwersytetu Opolskiego. 2. Część nr 2: Dostawa wraz z montażem wersalki dla Instytutu Filozofii. Opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1A-1B do SIWZ (odpowiednio do części).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole, pokój nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, Pl. Kopernika 11a, 45-040 Opole, pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem krzeseł dla Działu Spraw Studenta Uniwersytetu Opolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem krzeseł dla Działu Spraw Studenta Uniwersytetu Opolskiego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem wersalki dla Instytutu Filozofii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem wersalki dla Instytutu Filozofii. Opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 1510 O - odcinek 8-9
- Modernizacja infrastruktury dostępowej SSL VPN wraz z dostawą niezbędnych licencji.
- Przebudowa i modernizacja toalet w budynku Ratusza
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem, montażem oraz ustawieniem asortymentu wyposażenia wnętrz w postaci: foteli biurowych obrotowych, foteli welurowych, mebli biurowych .
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu Publiczny Żłobek w Rypinie - I etap
- Dostawa z montażem mebli do przedszkoli gminnych w Niebieszczanach i Jurowcach
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Grębocicach w ramach zadania: "Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646 w m. Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania ternu działki".
- Przebudowa pomieszczeń Konsultacyjnych Poradni Specjalistycznych w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w ramach projektu FEMP.05.11-IZ.00-0243/24 pn. Rozwój AOS
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (cześć nr 3 - pozostałe meble) - II procedura
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.