Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Bojanowo: Zakup samochodu osobowego typu BUS, fabrycznie nowego, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 301247 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Pakówka 42, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456358 w. 19, faks 065 5456289.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pakowka.fc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu BUS, fabrycznie nowego, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup samochodu osobowego typu BUS, fabrycznie nowego, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców a) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) wg wzoru do SIWZ zał nr 2 b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostaw odpowiadających wartościom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru do SIWZ zał. nr 3 Szczegółowe informacje dotyczące spełniania ww warunków oraz sposobu przygotowania ofert zawarte są w SIWZ, które wraz z załącznikami niezbędnymi do złożenia oferty można uzyskać bezpłatnie w Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, 63-940 Bojanowo w sekretariacie w godzinach urzędowania lub pobrać na stronie internetowej: www pakowka.fc.pl Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu metodą; spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ 3) Wykaz wykonanych dostaw/usług - zał nr 3 do SIWZ 4) oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe - zał. nr 6 do SIWZ 5) Wykaz parametrów technicznych samochodu typu BUS - zał. nr 5 do SIWZ B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. (zał nr 2 do SIWZ) C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych dostaw/usług w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw/usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy/usługi te zostały wykonane należycie. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się, co najmniej dwoma dostawami/usługami o wartości (każda) nie mniejszej niż oferowana cena brutto. (zał. nr 3 do SIWZ) D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Zaleca się, aby oferta została napisana pismem maszynowym, na komputerze lub nieścieralnym atramentem. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba, że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. 4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść SIWZ (art. 38 ust. 4 Upzp). Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego. 6. Zamawiający przedłuża termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza tę informację na stronie internetowej. W tym przypadku wszelkie prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawców, uprzednio odnoszące się do wcześniejszego terminu składania ofert, odnoszą się do nowego terminu składania ofert. 7. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Jeżeli wykonawca przedłoży więcej niż jedną ofertę, wówczas wszystkie jego oferty zostaną odrzucone. 8. Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte lub zszyte oraz posiadały ponumerowane zapisane strony. 9. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę lub osoby należycie upoważnione do jej podpisywania, tzn. przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy i składania w jej imieniu oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań - wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy i składania w jej imieniu oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań. UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć (wyłącznie) w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie lub przez mocodawcę. Uwaga: Zamawiający dopuszcza złożenie na kserokopii odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej klauzuli oświadczam, że aktualny stan prawny jest zgodny z treścią niniejszego dokumentu. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11. Wszelkie poprawki w tekście oferty muszą zostać parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 12. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca - z zastrzeżeniem, art.93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pakowka.fc.pl/zamowienia.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Pakówka
Pakówka 42
63-940 Bojanowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Pakówka Pakówka 42 63-940 Bojanowo Gabinet z-cy dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BOJANOWO
- Dostawa energii na rok 2026
- "Dowóz dzieci ze specjalnymi potrzebami z terenu Gminy Bojanowo do SOSW im. Franciszka Ratajczaka w Rydzynie oraz OREW im. Piotrusia Pana w Lesznie" (od stycznia do sierpnia 2026 r.)
- "Dowozy dzieci do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Bojanowo" od stycznia do czerwca 2026 r.
więcej: przetargi BOJANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 1 osoby na wózku inwalidzkim
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Kępnica
- Zakup nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób w tym osób na wózkach inwalidzkich
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





