eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiDostawa mebli przedszkolnych w celu wyposażenia pomieszczeń w Przedszkolach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Solec Kujawski: Dostawa mebli przedszkolnych w celu wyposażenia pomieszczeń w Przedszkolach
Numer ogłoszenia: 301240 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3871325, faks 052 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli przedszkolnych w celu wyposażenia pomieszczeń w Przedszkolach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli przedszkolnych w celu wyposażenia pomieszczeń w Przedszkolach na terenie powiatu bydgoskiego tj: stoliki dla dzieci, krzesełka , regały z półkami na książki,stoliki pod komputer,szafy na pomoce dydaktyczne, meble na zabawki, półki na pacynki, szafy przyścienne i regały na materiały promocyjne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga niesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają wszystkie wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi związane z dostawą wyposażenia dla przedszkoli o wartości minimum 100.000 złotych każda..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych usług w okrersie ostatnich trzech lat związany z wykosażeniem przedszkoli, wypełniony zgosdnie z załącznikiem nr 4 do siwz, oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie4 zdrowotne i społeczne, oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Solcu Kujawskim ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec kujawski pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec kujawski pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w remach programu Przedszkolaki z naszej paki- współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet IX, Działanie 9.9. Poddziałanie 0.1.1 program Operacyjny Kapitał Ludzki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.