eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Kontynuacja przebudowy drogi Gościejew-Skałów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-29

Krotoszyn: Kontynuacja przebudowy drogi Gościejew-Skałów
Numer ogłoszenia: 30121 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Transportowa 1, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7226531, faks 062 7226531.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja przebudowy drogi Gościejew-Skałów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi:Kontynuacja przebudowy drogi Gościejew-Skałów obejmując:roboty pomiarowe - 230 mb,roboty ziemne wykonane koparką - 37,80 m3,wykonanie ławy fundamentowej żwirowej pod przepust -4,20 m3, przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm - 21 mb, wykonanie przyczółków ścianek czołowych na przepustach z bloczków betonowych - 6 ścianek,wykonanie podbudowy z betonu na wjazdach Rm=7,5 MPa grub. 20 cm - 90 m2,ułożenie masy asfaltobetonowej na wjazdach grub. 4 cm - 90 m2, ułożenie warstwy ścieralnej grub. 5 cm na zjazdach - 90 m2 , wykonanie koryta na poszerzeniu drogi głębokości 35 cm - 169 m3,warstwa odcinająca z betonu Rm=2,5 MPa przygotowanego w betoniarce- 483 m2, wykonanie podbudowy z kamienia łamanego grub. 20 cm - 483 m2,ułożenie warstwy wyrównawczej mieszanka mineralno-asfaltową 0/16 mm o stabilności 8kN w ilości 0,75 kg/m2 - 98,33 Mg,nawierzchnia z mieszanki asfaltowej o grub. 6 cm warstwa wiążąca beton asfaltowy 0/16 mm i stabilności 8 kN - 193,50 Mg, ułożenie warstwy ścieralnej grub. 5 cm ,beton asfaltowy 0/12,8 mm i stabilności 5,5 kN- 1265 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: należy wnieść wadium w wysokości: 3770,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:1/spełniają warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp,2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym ,3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a/ zrealizowali w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie min. 5 zadań dotyczących budowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż 200 tyś PLN netto każde. Do doświadczeń nie będą zaliczane zadania obejmujące remonty oraz poszerzenia pasa jezdnego dróg i ulic. Wskazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie, b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy- inżynier lub technik drogowy posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa oraz dysponują osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia tj: bitumiarze- 4 osoby, operator układarki- 1 osoba,operator walca statycznego -1 osoba, operator walca wibracyjnego-1 osoba, robotnicy niewykwalifikowani-4 osoby,operator równiarki-1 osoba, operator koparki-1 osoba c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia szczegółowo określonym w siwz tj:wytwórnia mas bitumicznych o wydajności pozwalającej na nieprzerwaną pracę układarki przy warstwie ścieralnej -1,układarka mas bitumicznych-1,transport samochodowy przystosowany do przewozu masy bitumicznej W ilości zależnej od odległości dowozu ,tak aby zachować ciągłość robót,walec drogowy statyczny>10 t-2,walec drogowy wibracyjny-1, płyta wibracyjna-1,stopa wibracyjna-1,piła do cięcia asfaltu i betonu-1,niwelator-1 teodolit-1,samochód ciężarowy samowyładowczy-2,koparka podsiębierna-1 równiarka samojezdna-1, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:a/potwierdzą wysokość posiadanych środków lub zdolność do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1/4 wartości oferty brutto,b/potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty brutto.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń , jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych,2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza się aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3/aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4/aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że usyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,5/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,6/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,7/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, 8/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, 9/ wykaz ważniejszych robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat -jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - referencje, 10/ oświadczenie wykonawcy o tym w którym banku posiada podstawowy -zasadniczy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku , 11/informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,12/polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty które należy dołączyć do oferty: w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik: pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy , w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiedający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu do reprezentowania wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkrotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Krotoszynie ; ul. Transportowa 1 ; 63-700 Krotoszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg; ul. Transportowa 1 ; 63-700 Krotoszyn ,pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.