eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych stanowiących pierwsze wyposażenie budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 4 częściCzęść nr 1 - meble metalowe Część nr 2 - meble drewniane Część nr 3 - krzesła i fotele Część nr 4 - ławki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych stanowiących pierwsze wyposażenie budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 4 części: Część nr 1 - meble metalowe Część nr 2 - meble drewniane Część nr 3 - krzesła i fotele Część nr 4 - ławki
Numer ogłoszenia: 301208 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266436 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120043, faks 022 8120796.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych stanowiących pierwsze wyposażenie budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 4 części: Część nr 1 - meble metalowe Część nr 2 - meble drewniane Część nr 3 - krzesła i fotele Część nr 4 - ławki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych stanowiących pierwsze wyposażenie budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8 w podziale na 4 części: Część nr 1 - meble metalowe Część nr 2 - meble drewniane Część nr 3 - krzesła i fotele Część nr 4 - ławki Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, rok produkcji 2011 r. mebli biurowych stanowiących pierwsze wyposażenie budynku Przychodni Rejonowej nr 1A w Warszawie przy ul. Strusia 4/8 wraz z montażem w pomieszczeniach. Poza dostawą Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy, bieżący serwis przedmiotu zamówienia oraz usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia parametrów granicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia - w zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - w ramach określonych powyżej 4 części. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia ( zał. nr 1 do SIWZ) oraz w kosztorysach ofertowych ( odpowiednio dla części) - w zał. nr 3.1 - 3.4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, a wszystkie materiały z których jest wykonany przedmiot zamówienia ( np. płyty, obrzeża, pokrycia tapicerskie, farby, lakiery, itp.) posiadają aktualne atesty higieniczne PZH, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające przeznaczenie użytych materiałów do produkcji mebli i wystroju wnętrz. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostawy licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego - dot. wszystkich części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.10.00 - Siedziska 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: meble metalowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POZMEBEL Mateusz Gawroński spółka jawna, ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21110,49

  • Oferta z najniższą ceną: 21110,49 / Oferta z najwyższą ceną: 25654,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: meble drewniane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARIAN Spółka Jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, ul. Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33763,50

  • Oferta z najniższą ceną: 33763,50 / Oferta z najwyższą ceną: 38808,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: krzesła i fotele

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tronus Polska Konrad Warda, ul. Witosa 33, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84890,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44112,56

  • Oferta z najniższą ceną: 44112,56 / Oferta z najwyższą ceną: 117787,8

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ławki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Euro Meble, ul. Siemianowicka 5a, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4280,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4280,4 / Oferta z najwyższą ceną: 4723,2

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.