Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-26
Lubin: PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH
Numer ogłoszenia: 301183 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG WEWNĘTRZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Lubin. Zakres robót obejmuje w szczególności: Zad. 1 Obora ul. Szmaragdowa (dz. nr 1/2, 2/2, 3/2, 131/12, 828/2, 827, 350/2, 351/4) wraz z oświetleniem ulicznym, Zad. 2 Chróstnik dz. nr 270/40, Zad. 3 Chróstnik dz. nr 239 (rejon skrzyżowania z dz. nr 228). Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, załączone do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót związanych z budową lub przebudową dróg o nawierzchni utwardzonej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: a). osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia; b). osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji i sieci sanitarnych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia; c). osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności elektroenergetycznej, która będzie pełniła funkcję kierownika robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia robót zamiennych do 20% wartości wynagrodzenia umownego. Przed wystąpieniem robót zamiennych Wykonawca przedstawi kosztorys robót zamiennych, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Kosztorys robót zamiennych sporządzony będzie w oparciu o składniki cenotwórcze (R, M, S, Z, Kp, Kz) jak w kosztorysie ofertowym lub w przypadku ich braku wg cen średnich publikowanych w aktualnych wydawnictwach Sekocenbud lub ofert dostawców ( gdy elementy nie są ujęte w kosztorysie ofertowym i cennikach Sekocenbud). Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół robót zamiennych oraz aneks do umowy stanowi podstawę do ich wykonania. Wartość robót zamiennych zrównoważy wartość robót niewykonanych i wynikających z zakresu określonego w umowie. 2. W przypadku gdy podczas wykonywania prac określonych w umowie wyniknie konieczność ograniczenia robót w stosunku do kosztorysu ofertowego Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich ograniczenia do wysokości 20% wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający może jednostronnie ograniczyć zakres robót objętych umową po uprzednim zasięgnięciu opinii autora projektu bądź kierownika budowy. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę na 14 dni przed planowanym terminem ograniczenia robót o rezygnacji z wykonania części inwestycji określając zakres robót oraz jego wartość. Ograniczenie zakresu robót powoduje zmniejszenie kosztorysowego wynagrodzenia umownego Wykonawcy uwzględniające przedmiot robót, z której Zamawiający zrezygnował i ceny podanej przez Wykonawcę w ofercie, na podstawie której doszło do udzielenia zamówienia. 3. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, w następujących przypadkach: 1/ jeżeli niedotrzymanie terminu umownego wyniknie z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 2/ jeżeli w trakcie prowadzenia robót wyniknie konieczność wykonania robót dodatkowych i zamiennych mających wpływ na termin wykonania robót, 3/ jeżeli warunki atmosferyczne (np. temperatura, opady, wiatr) uniemożliwiają wykonanie robót, w przypadku kiedy Wykonawca pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość ich wykonania a inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót. Okoliczności te wymagają zgłoszenia Zamawiającemu w terminie 2 dni od dnia ich powstania oraz potwierdzenia przez Zamawiającego. Przedłużenia terminu można dokonać o ilość dni, w których nie można było wykonywać robót ze względu na wskazane przyczyny. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę, w okresie obowiązywania umowy, prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązującej stawki podatku VAT na roboty i usługi objęte umową o kwotę wynikającą ze zmiany stawki. 5. W przypadku ujawnienia wad podczas odbioru częściowego Zamawiający może: 1. wstrzymać czynności odbioru do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę, 2. gdy wady nie można usunąć, żądać obniżenia wynagrodzenia lub odstąpić od umowy w terminie dalszych 30 dni licząc od dnia podjęcia czynności odbioru, 6. W przypadku ujawnienia wad podczas odbioru końcowego Zamawiający może: 1. wstrzymać czynności odbioru do czasu usunięcia wad przez Wykonawcę gdy wady są istotne, 2. gdy wady nie można usunąć, żądać obniżenia wynagrodzenia lub odstąpić od umowy w terminie dalszych 30 dni licząc od dnia podjęcia czynności odbioru, 3. wyznaczyć w protokole odbioru termin ich usunięcia gdy wady są nieistotne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Organizacja zajęć edukacyjnych "Drony - nowoczesna edukacja technologiczna - edycja II".
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





