Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-08-12
Ogłoszenie nr 301011 - 2016 z dnia 2016-08-12 r.
Siedlce:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Siedlecki, krajowy numer identyfikacyjny
71158165300000, ul.
ul. Piłsudskiego
40,
08110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
025-6447216, e-mail
, faks
025-6447155.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatsiedlecki.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
ww.bip.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.bip.powiatsiedlecki.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Pod adres:
Powiat Siedlecki, ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych postępowanie składające się z trzech odrębnych zadań. Zadanie nr 1 "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr: 3605W,3645W i 3646W w miejscowości Dąbrówka Stany." Rodzaj zamówienia: dostawa / usługa / robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71320000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: -Odcinek drogi objęty dokumentacją projektową wynosi ok. 2530 mb. Na całej długości położony jest na terenie gminy Skórzec w trzech ciągach drogowych nr 3605W, 3645W i 3646W krzyżujących się w miejscowości Dąbrówka Stany. Przebiega częściowo przez teren niezabudowany. W terenie zabudowanym należy przewidzieć budowę chodnika. -Lokalizacja: województwo mazowieckie, powiat siedlecki, gmina Skórzec. (przebieg i lokalizację drogi pokazano na planie orientacyjnym). -Ewentualna ilość działek do podziału uzależniona będzie od zaproponowanego rozwiązania przez projektanta. Jeżeli będzie wymagany podział działek w ofercie należy ująć koszty wykonania dokumentacji związanej z podziałem nieruchomości. -Obecna klasa dróg: Z. Przyjęte parametry, proponowaną konstrukcję oraz dane wyjściowe do projektowania i kosztorysowania należy w formie pisemnej uzgodnić z Zamawiającym. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego branżę drogową winno być zgodnie z obowiązującymi przepisami: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( j.t. - Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( j.t. - Dz.U. z 2013r.,poz.1129.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (j.t. - Dz. U. z 2016 r. poz. 124.) Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy własnym staraniem i na własny koszt, działając z wydanego mu upoważnienia Zamawiającego, ma uzyskać wymagane opinie i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t.- Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) Wymagania odnośnie dokumentacji projektowej; a)dokumentacja projektowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie; b)dokumentacja projektowa nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, w takim przypadku należy uwzględnić zapis "lub równoważne"; c)dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały i urządzenia, za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe; d)w opracowanej dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. e)dokumentacja musi być trwale i czytelnie oznaczona, ponadto trwale oprawiona; f)dokumentacja winna zawierać konieczne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia i opinie, g)wszelkie opinie, zezwolenia, decyzje, postanowienia i uzgodnienia powinny być uzyskane dla jednolitej nazwy inwestycji. h)całość dokumentacji należy wykonać w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie JPG lub PDF (na nośniku CD/DVD). i)całość dokumentacji należy na roboczo uzgadniać w Wydziale Dróg Starostwa Powiatowego w Siedlcach. Zakres zamówienia będzie obejmował wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej. Zakres dokumentacji projektowej: 1.Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji, opinii i uzgodnień na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) - (jeżeli będzie wymagane). 2.Materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z uzyskaniem decyzji - (jeżeli będzie wymagane). 3.Materiały do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji - (jeżeli będzie wymagane). 4.Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i sprawdzeń rozwiązań projektowych wynikających z przepisów i uzgodnień w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 5.Wykonanie projektu wykonawczego - 5 egzemplarzy. 6.Opracowanie przedmiaru robót - 1 egzemplarz. 7.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egzemplarz. 8.Opracowanie kosztorysu ofertowego -1 egzemplarz (tylko w wersji elektronicznej). 9.Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - 2 egzemplarze. 10.Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze. 11.Opracowanie Planu "bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" BIOZ - 1 egzemplarz. Ponadto, w ramach wynagrodzenia za dokumentacje Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Niezwłocznego poprawienia bądź uzupełniania dokumentacji oraz udzielania wyczerpujących odpowiedzi: -na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - w zależności od przyjętej procedury - nie później niż w ciągu trzech dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego, -na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na wykonawstwo robót budowlanych realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. 2.Poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót budowlanych oraz wykonania niezbędnych czynności (np. określonych robót, prac, usług) bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia., w przypadku, gdy Wykonawca nie ujmie w opracowanej dokumentacji wszystkich elementów (w tym określonych robót budowlanych, materiałów, rozwiązań technicznych itp.) niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z umową oraz zasadami wiedzy technicznej wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Pisemnej oceny równoważności lub braku równoważności rozwiązań proponowanych przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją lub przez podmioty realizujące roboty budowlane - względem rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Ocena równoważności powinna zostać dokonana niezwłocznie nie później niż w ciągu trzech dni. 4.Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu, w tym w zakresie: -uczestniczenia w naradach technicznych po wcześniejszym wezwaniu przez Zamawiającego, -wykonywania projektów zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru, -wyjaśnianiu wykonawcy robót objętych dokumentacją projektową wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, -opiniowania zgodności rozwiązań zamiennych opracowywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, -niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w wykonanej dokumentacji projektowej. W celu prawidłowego opracowania oferty wskazane jest aby Wykonawca sprawdził w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadził wszelkie niezbędne informacje. Zadanie nr 2 "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej 3648W Wodynie - Olszyc Włościański w miejscowości Wola Wodyńska." Rodzaj zamówienia: dostawa / usługa / robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71320000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: -Odcinek drogi objęty dokumentacją projektową wynosi ok. 770 mb; Odcinek drogi przeznaczony do przebudowy na całej długości położony jest na terenie gminy Wodynie w ciągu drogowym drogi powiatowej nr 3648W. Przebiega w większości przez teren zabudowany. W terenie zabudowanym należy przewidzieć budowę chodnika. -Lokalizacja: województwo mazowieckie, powiat siedlecki, gmina Wodynie. (przebieg i lokalizację drogi pokazano na planie orientacyjnym) -Ewentualna ilość działek do podziału uzależniona będzie od zaproponowanego rozwiązania przez projektanta. Jeżeli będzie wymagany podział działek w ofercie należy ująć koszty wykonania dokumentacji związanej z podziałem nieruchomości. Obecna klasa drogi: Z. Przyjęte parametry, proponowaną konstrukcję oraz dane wyjściowe do projektowania i kosztorysowania należy w formie pisemnej uzgodnić z Zamawiającym. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego branżę drogową winno być zgodnie z obowiązującymi przepisami: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( j.t. - Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. - Dz.U. z 2013r.,poz.1129.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (j.t. - Dz. U. z 2016 r. poz. 124.) Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy własnym staraniem i na własny koszt, działając z wydanego mu upoważnienia Zamawiającego, ma uzyskać wymagane opinie i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t.- Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) Wymagania odnośnie dokumentacji projektowej; a)dokumentacja projektowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie; b)dokumentacja projektowa nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, w takim przypadku należy uwzględnić zapis "lub równoważne"; c)dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały i urządzenia, za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe; d)w opracowanej dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku. e)dokumentacja musi być trwale i czytelnie oznaczona, ponadto trwale oprawiona; f)dokumentacja winna zawierać konieczne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia i opinie, g)wszelkie opinie, zezwolenia, decyzje, postanowienia i uzgodnienia powinny być uzyskane dla jednolitej nazwy inwestycji. h)całość dokumentacji należy wykonać w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie JPG lub PDF (na nośniku CD/DVD). i)całość dokumentacji należy na roboczo uzgadniać w Wydziale Dróg Starostwa Powiatowego w Siedlcach. Zakres zamówienia będzie obejmował wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej. Zakres dokumentacji projektowej: 1.Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji, opinii i uzgodnień na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) - (jeżeli będzie wymagane). 2.Materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z uzyskaniem decyzji - (jeżeli będzie wymagane) 3.Materiały do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji - (jeżeli będzie wymagane) 4.Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i sprawdzeń rozwiązań projektowych wynikających z przepisów i uzgodnień w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 5.Wykonanie projektu wykonawczego - 5 egzemplarzy. 6.Opracowanie przedmiaru robót - 1 egzemplarz. 7.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egzemplarz. 8.Opracowanie kosztorysu ofertowego -1 egzemplarz (tylko w wersji elektronicznej). 9.Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - 2 egzemplarze. 10.Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze. 11.Opracowanie Planu "bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" BIOZ - 1 egzemplarz. Ponadto, w ramach wynagrodzenia za dokumentacje Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Niezwłocznego poprawienia bądź uzupełniania dokumentacji oraz udzielania wyczerpujących odpowiedzi: -na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - w zależności od przyjętej procedury - nie później niż w ciągu trzech dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego, -na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na wykonawstwo robót budowlanych realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. 2.Poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót budowlanych oraz wykonania niezbędnych czynności (np. określonych robót, prac, usług) bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia., w przypadku, gdy Wykonawca nie ujmie w opracowanej dokumentacji wszystkich elementów (w tym określonych robót budowlanych, materiałów, rozwiązań technicznych itp.) niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z umową oraz zasadami wiedzy technicznej wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Pisemnej oceny równoważności lub braku równoważności rozwiązań proponowanych przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją lub przez podmioty realizujące roboty budowlane - względem rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Ocena równoważności powinna zostać dokonana niezwłocznie nie później niż w ciągu trzech dni. 4.Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu, w tym w zakresie: -uczestniczenia w naradach technicznych po wcześniejszym wezwaniu przez Zamawiającego, -wykonywania projektów zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru, -wyjaśnianiu wykonawcy robót objętych dokumentacją projektową wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, -opiniowania zgodności rozwiązań zamiennych opracowywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, -niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w wykonanej dokumentacji projektowej. W celu prawidłowego opracowania oferty wskazane jest aby Wykonawca sprawdził w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadził wszelkie niezbędne informacje. Zadanie nr 3 "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 3929W i 3664W od granicy powiatu do miejscowości Przesmyki." Rodzaj zamówienia: dostawa / usługa / robota budowlana Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71320000 - 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. Przedmiot oraz wielkość lub zakres zamówienia: Opracowaniem objęte będą odcinki dwóch dróg powiatowych: nr 3929W od granicy powiatu do m. Paprotnia na długości ok. 3280 mb i nr 3664W od m. Paprotnia do m Przesmyki na długości ok. 8 570 m. Obydwa odcinki łączą się w miejscowości Paprotnia na skrzyżowaniu dróg powiatowych nr 3617W i 3933W, na przebudowę którego Zamawiający posiada opracowaną w 2015 roku dokumentację projektową. Projektowane drogi należy dowiązać do rozwiązań projektowych zawartych w opracowaniu (do wglądu w Wydziale Dróg Starostwa Powiatowego w Siedlcach). oW terenach zabudowanych należy przewidzieć budowę chodników. oOdcinek drogi przeznaczony do przebudowany na całej swojej długości wynoszący ok.11 850m położony jest na terenie dwóch gmin: Paprotnia i Przesmyki. Rozpoczyna się na granicy powiatów Sokołowskiego i Siedleckiego a kończy w miejscowości Przesmyki ul. Kościuszki Przebiega w sąsiedztwie gospodarstw rolnych i pól uprawnych w większości przez teren niezabudowany. oLokalizacja: województwo mazowieckie, powiat siedlecki, gmina Paprotnia oraz gmina Przesmyki. (Przebieg i lokalizację drogi pokazano na planie orientacyjnym). oEwentualna ilość działek do podziału uzależniona będzie od zaproponowanego rozwiązania przez projektanta. Jeżeli będzie wymagany podział działek w ofercie należy ująć koszty wykonania dokumentacji związanej z podziałem nieruchomości. oObecna klasa dróg: Z. Przyjęte parametry, proponowaną konstrukcję oraz dane wyjściowe do projektowania i kosztorysowania należy w formie pisemnej uzgodnić z Zamawiającym. Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego branżę drogową winno być zgodnie z obowiązującymi przepisami: Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( j.t. - Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (j.t. - Dz.U. z 2013r.,poz.1129.), Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (j.t. - Dz. U. z 2016 r. poz. 124.). Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu umowy własnym staraniem i na własny koszt, działając z wydanego mu upoważnienia Zamawiającego, ma uzyskać wymagane opinie i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t.- Dz. U. z 2016 r. poz. 290.), przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) Wymagania odnośnie dokumentacji projektowej; a)dokumentacja projektowa będzie służyć do opisu przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie; b)dokumentacja projektowa nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu lub nie można tego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, w takim przypadku należy uwzględnić zapis "lub równoważne"; c)dokumentacja powinna opisywać przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały i urządzenia, za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe; d)w opracowanej dokumentacji będą wskazane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnie dostępne na rynku; e)dokumentacja musi być trwale i czytelnie oznaczona, ponadto trwale oprawiona; f)dokumentacja winna zawierać konieczne decyzje, pozwolenia, uzgodnienia i opinie; g)wszelkie opinie, zezwolenia, decyzje, postanowienia i uzgodnienia powinny być uzyskane dla jednolitej nazwy inwestycji; h)całość dokumentacji należy wykonać w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie JPG lub PDF (na nośniku CD/DVD); i)całość dokumentacji należy na roboczo uzgadniać w Wydziale Dróg Starostwa Powiatowego w Siedlcach. Zakres zamówienia będzie obejmował wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej. Zakres dokumentacji projektowej: 1.Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji, opinii i uzgodnień na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t.- Dz. U. z 2015r. poz. 2031.) - (jeżeli będzie wymagane). 2.Materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z uzyskaniem decyzji - (jeżeli będzie wymagane). 3.Materiały do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego wraz z uzyskaniem decyzji - (jeżeli będzie wymagane) 4.Uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji i sprawdzeń rozwiązań projektowych wynikających z przepisów i uzgodnień w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę. 5.Wykonanie projektu wykonawczego - 5 egzemplarzy. 6.Opracowanie przedmiaru robót - 1 egzemplarz. 7.Opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egzemplarz. 8.Opracowanie kosztorysu ofertowego -1 egzemplarz (tylko w wersji elektronicznej). 9.Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - 2 egzemplarze. 10.Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze. 11.Opracowanie Planu "bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" BIOZ - 1 egzemplarz. Ponadto, w ramach wynagrodzenia za dokumentacje Wykonawca będzie zobowiązany do: 1.Niezwłocznego poprawienia bądź uzupełniania dokumentacji oraz udzielania wyczerpujących odpowiedzi: -na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - w zależności od przyjętej procedury - nie później niż w ciągu trzech dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego, -na ewentualne zapytania oferentów, jakie zostaną złożone w toku przetargu na wykonawstwo robót budowlanych realizowanych na podstawie wykonanej przez niego dokumentacji projektowej. 2.Poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót budowlanych oraz wykonania niezbędnych czynności (np. określonych robót, prac, usług) bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia., w przypadku, gdy Wykonawca nie ujmie w opracowanej dokumentacji wszystkich elementów (w tym określonych robót budowlanych, materiałów, rozwiązań technicznych itp.) niezbędnych do prawidłowego i zgodnego z umową oraz zasadami wiedzy technicznej wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Pisemnej oceny równoważności lub braku równoważności rozwiązań proponowanych przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją lub przez podmioty realizujące roboty budowlane - względem rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Ocena równoważności powinna zostać dokonana niezwłocznie nie później niż w ciągu trzech dni. 4.Sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu, w tym w zakresie: -uczestniczenia w naradach technicznych po wcześniejszym wezwaniu przez Zamawiającego, -wykonywania projektów zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru, -wyjaśnianiu wykonawcy robót objętych dokumentacją projektową wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, -opiniowania zgodności rozwiązań zamiennych opracowywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, -niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w wykonanej dokumentacji projektowej. W celu prawidłowego opracowania oferty wskazane jest aby Wykonawca sprawdził w terenie warunki wykonania zamówienia, jak również zgromadził wszelkie niezbędne informacje. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia Podwykonawcom: Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający ie precyzuje szczegółowych w tym w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający ie precyzuje szczegółowych w tym w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem:
1) projektant branży drogowej - wymagania:
a. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65),
2) sprawdzający branży drogowej - wymagania:
a. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do projektowania obiektu budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uznane na podstawie przepisów Ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
W zakresie dysponowania doświadczeniem:
W zakresie dysponowania doświadczeniem:
o dla zadania nr 1 i dla zadania nr 3
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie kompleksowe dokumentacje projektowe w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł. każde zadanie
o dla zadania nr 2
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie kompleksowe dokumentacje projektowe w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi (ulicy) klasy Z lub wyższej odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. każde zadanie
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz usług.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla poszczególnych zadań w wysokości:
-dla zadania nr I - 1626,00 zł ( słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia sześć złotych i 00/100),
-dla zadania nr II - 813,00 zł ( słownie: osiemset trzynaście złotych 00/100),
-dla zadania nr III - 1626 zł słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia sześć złotych i 00/100)),
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| rękojmia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Jeżeli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w umowie, dopuszcza się zmiany: -w zakresie terminu realizacji umowy: -w przypadku wystąpienia opóźnienia wydania przez stosowne organy decyzji, zezwoleń uzgodnień itp. lub odmowy wydania ww. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, -wstrzymanie prac projektowych lub powstanie przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. -w sytuacji, gdy wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie pomiarów i badań geodezyjnych w terenie termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny w przypadkach uznanych przez Zamawiającego na piśmie. -zmianę zakresu przedmiotowego w przypadku zmiany przebiegu inwestycji lub zmniejszenie zakresu opracowania, z ewentualnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia, z powodu: protestów mieszkańców, niemożności zachowania odległości gwarantującej brak szkodliwego wpływu przedsięwzięcia na środowisko i zdrowie ludzi. -zmiany nazwy zadania wskutek decyzji administracyjnych oraz aktów prawnych właściwych organów. -zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na świadczenia stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/08/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr: 3605W,3645W i 3646W w miejscowości Dąbrówka Stany
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 obejmuje Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr: 3605W,3645W i 3646W w miejscowości Dąbrówka Stany.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| rękojmia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej 3648W Wodynie - Olszyc Włościański w miejscowości Wola Wodyńska.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej 3648W Wodynie - Olszyc Włościański w miejscowości Wola Wodyńska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| rękojmia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 3929W i 3664W od granicy powiatu do miejscowości Przesmyki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 3929W i 3664W od granicy powiatu do miejscowości Przesmyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| rękojmia | 40 |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Olsztyn 2026-2028
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania pn. "Budowa dróg rowerowych na terenie Miasta Siedlce"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń medycznych (pompy, insuflatory, robot DaVinci) dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Białystok 2025-2028
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





