eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzDostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z instalacją oraz rozbudową istniejącego systemu monitoringu w budynkach SOSWNiS w Raciborzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-05

Racibórz: Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z instalacją oraz rozbudową istniejącego systemu monitoringu w budynkach SOSWNiS w Raciborzu
Numer ogłoszenia: 300991 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących , ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4147334, 4152255, 4153001, faks 032 4147334, 4152255 w. 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswnis.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z instalacją oraz rozbudową istniejącego systemu monitoringu w budynkach SOSWNiS w Raciborzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z instalacją oraz rozbudową istniejącego systemu monitoringu w budynkach SOSWNiS w Raciborzu. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę sprzętu do monitoringu wizyjnego. W tym: rejestratory, dyski twarde-4szt, dyski twarde USB archiwalne-3szt, telewizory LCD-3szt, kamery kolorowe-33szt., obiektywy-17szt, zewnętrzne obudowy z grzałką do montażu kamer CCTV-4szt., zasilacze do kamer-4szt., switch 5portowy-2szt, lampy halogenowe zewnętrzne-3szt., materiały instalacyjne. 2) wykonanie dokumentacji projektowej systemu monitoringu z uwzględnieniem rozbudowy istniejącego systemu; 3) instalację urządzeń w sposób zapewniający kompatybilność z istniejącymi w budynkach urządzeniami do monitoringu; 4) uruchomienie pełnego systemu monitoringu oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń; 5) co najmniej 24 miesięczny serwis gwarancyjny zainstalowanego systemu monitoringu. Wartość szacunkowa całego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt 1 i 2 obowiązującej ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału Wykonawcy muszą dostarczyć wraz z Ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że wykonał co najmniej 1 system monitoringu o wartości nie mniej niż 30000,00zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Dokumenty (np referencje) muszą być wystawione przez bezpośrednich inwestorów, posiadać datę ich wystawienia, określać wartość wykonanych usług, określać termin ich wykonania, zawierać w treści potwierdzenie należytego wykonania usług. Dokument winien być przedłożony w formie oryginału lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają Ci Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu. 3. Wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub dokumenty równoważne wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. Dokument winien być przedłożony w formie oryginału lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie: 1) Podmioty składające oferty wspólnie zobowiązane są do ustanowienia w formie pisemnej pełnomocnika (lidera) reprezentującego ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać: a. informację, jakiego postępowania dotyczy, b. oznaczenie wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c. oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności wspólnej, d. wskazanie pełnomocnika, e. oznaczenie czasu trwania i zakres pełnomocnictwa. 2) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkie upoważnione osoby wskazane w rejestrach właściwych dla poszczególnych Wykonawców (KRS, wypis do rejestru, wpis do ewidencji). 3) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4) W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy nie wydaje się ww. wymaganych dokumentów, wówczas Wykonawca składa dokumenty równoważne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605) 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z poświadczonym przez Wykonawcę, tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswnis.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, lub e-mail: soswnis.l.kalinska@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - 47 -400 Racibórz, ul. Karola Miarki 4 - budynek główny -parter - sekretariat główny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Rządowego programu wspierania w latach 2007-2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach - Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.