eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-10

Krasnystaw: Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 300944 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268708 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Piekarskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762537, faks 82 5766830.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. zo.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego samochodu asenizacyjnego na podwoziu samochodu ciężarowego, przeznaczonego do wywozu i transportu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych o pojemności beczki 10 m3.Wymagania techniczno - eksploatacyjne: a)Szczegółowe wymagania techniczno - eksploatacyjne zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ.b)Minimalne warunki gwarancji i serwisu dla samochodu asenizacyjnego oraz podwozia:Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca.Przeglądy gwarancyjne odbywać się będą w siedzibie i miejscu wskazanym prze Zamawiającego na koszt Wykonawcy (przegląd i dojazd).W przypadku dwukrotnej awarii tej samej części /lub zespołu/, Wykonawca ma obowiązek jej wymiany na fabrycznie nową.Wykonawca zapewni pięcioletni serwis pogwarancyjny liczony od zakończenia okresu gwarancyjnego.Awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 48 godzin od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 48 godzin od zgłoszenia jej przez Zamawiającego, Wykonawca na swój koszt podstawi sprzęt zastępczy, do czasu usunięcia awarii.Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim: instrukcji obsługi, konserwacji i napraw, katalogu części zamiennych nośnika /podwozia/ i zabudowy/wersja papierowa i elektroniczna/, schematów instalacji oraz książek gwarancyjnych.Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim niezbędnych dokumentów do zarejestrowania zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo o ruch drogowym /Dz. U. nr 98, poz. 602/ oraz spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji. Certyfikaty zgodności CE/WE/.Wykonawca ma obowiązek na swój koszt przeszkalania pracowników obsługi i służb konserwacyjno - naprawczych Zamawiającego, w trakcie trwania całego okresu gwarancji. Zamawiający dokona sprawdzenia jakości pojazdu przed ostatecznym odbiorem. Sprawdzenie i odbiór w siedzibie Zamawiającego. Posiadanie przez Wykonawcę autoryzowanego serwisu w odległości nie większej, niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAL Sp. z o.o., Pomiechowska 49 lok. 12, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439479,00

  • Oferta z najniższą ceną: 439479,00 / Oferta z najwyższą ceną: 457406,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.