eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zakup projektora cyfrowego dla BCKina - sala ToTu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-29

Bytom: Zakup projektora cyfrowego dla BCKina - sala ToTu
Numer ogłoszenia: 300942 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Centrum Kultury , pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 389-31-09/10, faks 32 387-06-68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.becek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup projektora cyfrowego dla BCKina - sala ToTu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje: dostawę, instalację, zestrojenie i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu cyfrowego do projekcji kinowej (2D) zgodnego ze standardami DCI z zestawem do projekcji trójwymiarowej (3D) w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury, wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń pracowników zamawiającego. Zakres I: Kinowy projektor cyfrowy - w standardzie DCI, o rozdzielczości 4K (4096x2160), o mocy świetlnej odpowiedniej dla sali BCKina Bytomskiego Centrum Kultury oraz dla projekcji 3D w systemie pasywnym dostosowanym do ekranu o wym. szerokość 9,90m x wysokość 4,35m, przy odległości projekcyjnej 30,00 m, wbudowany system zarządzania ekranem - (1 szt.), Odpowiedni serwer kinowy- dedykowany do projektora 4K, certyfikowany do standardu DCI, spełniający wymogi bezpieczeństwa materiału cyfrowego, zintegrowany MEDIA -BLOCK zgodny z DCI, z wbudowaną funkcją HFR (odtwarzanie z prędkością 48 i 60 klatek na sek) pamięć dysku min 2 TB netto, pełna diagnostyka zdalna (przez internet) - (1 szt.), Obiektyw - do dedykowanego projektora cyfrowego, odpowiedni dla warunków projekcji w standardzie DCI projekcji 2D w rozdzielczości 4K oraz projekcji 3D w systemie pasywnym, z kabiny projekcyjnej BCKina Bytomskiego Centrum Kultury - dostosowany do ekranu o wym. szerokość 9,90m x wysokość 4,35m, przy odległości projekcyjnej 30,00 m, bez konieczności wymiany dla formatów panoramy (scope) i kaszety (flat) - (1 szt.),Lampa - do zaoferowanego projektora cyfrowego o odpowiedniej mocy do projekcji cyfrowej w tym 3D zapewnienia jasności obrazu określonej wymaganiami wg standardu DCI dla projekcji 2D i 3D w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury - (1 szt.), Procesor wizyjny - skaler odpowiedni dla obsługi sygnałów wizyjnych z innych źródeł: Blu-ray, DVD, urządzeń przesyłu sygnału full HD, telewizja cyfrowa i satelitarna, komputer, itp. - (1szt.),Dedykowany komputer lub panel sterujący, z oprogramowaniem do kontroli i obsługi zaoferowanego projektora - (1szt.), Zestaw do projekcji 3D - w systemie pasywnym dostosowany do ekranu w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury - (1 szt.),Okulary do projekcji 3D - Okulary do systemu pasywnego jednorazowego użytku (szt. 498), w tym 50% dla dzieci, 50% dla dorosłych, Odpowiedni stolik dedykowany pod zaoferowany zestaw cyfrowy wraz z urządzeniami - (1 szt.),Dostawa, instalacja, uruchomienie, zestrojenie i uruchomienie sprzętu, urządzeń zgodnie z zaleceniami DCI wraz z niezbędnym wyposażeniem kina cyfrowego i przeszkoleniem osób odpowiedzialnych za obsługę BCKina (3 osoby) w obsłudze zamówionego sprzętu w siedzibie Zamawiającego - (1 kpl.); Zakres II: Okulary do projekcji 3D - Okulary do systemu pasywnego 3D jednorazowego użytku, dostosowane do istniejącego materiału ekranowego w BCKinie Bytomskiego Centrum Kultury (szt. 498), w tym 50% ilości - rozmiar dla dorosłych i 50% - rozmiar dla dzieci,UPS - systemowy, podtrzymanie min 7 min. dedykowany do oferowanego projektora (szt 1). Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace i zamontowane materiały liczonych od dnia ich odbioru końcowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.20.00 - Projektory filmowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 31.51.70.00 - Lampy łukowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.82.00.00 - Serwery 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy wraz z montażem kinowego sprzętu cyfrowego zgodnego ze standardami DCI, o wartości dostawy nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto każda. Wykonawca winien również przedłożyć dowody czy dostawy zostały wykonane należycie.W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Wykonawca zobowiązany jest przeliczyć tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych dostaw Zamawiający rozumie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz - jeżeli dotyczy 3. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy 4. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa - należy je złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 5. dowód wskazujący, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku zobowiązania należy przedłożyć oryginał tego dokumentu).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres Gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany : a.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. Wykonawcy w sytuacji wystąpienia sukcesji generalnej,b.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT.c.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.d.Wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.becek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bytomskie Centrum Kultury, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Bytomskie Centrum Kultury, pl. Karin Stanek 1, 41-902 Bytom - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt dofinansowany ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w ramach programu operacyjnego Rozwój kin - Cyfryzacja 2. Dowodami - zgodnie z § 1 ust.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r. poz.231) - są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeni, o którym mowa w pkt a); W nin. postępowaniu, Wykonawca - w miejsce dowodów, o których mowa powyżej - może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usługi określone § 1 ust.1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 226 poz.1817); W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.