Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Zabrze: Budowa urządzeń bezpieczeństwa pieszych na przejściu dla pieszych przez
ul. Gen. de Gaulle a w Zabrzu w rejonie budynków mieszkalnych nr 89-99
Numer ogłoszenia: 300881 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa urządzeń bezpieczeństwa pieszych na przejściu dla pieszych przez ul. Gen. de Gaulle a w Zabrzu w rejonie budynków mieszkalnych nr 89-99.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana - budowa urządzeń bezpieczeństwa pieszych na przejściu dla pieszych przez ul. Gen. de Gaulle a w Zabrzu w rejonie budynków mieszkalnych nr 89-99. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - zastosowanie sygnalizacji świetlnej ostrzegawczej wraz z lampami oświetlającymi przejście dla pieszych, - montaż podświetlanych słupków przeszkodowych U-5b na istniejącym azylu dla pieszych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy postępowaniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz robót budowlanych zawierający: min. 3 wybudowane sygnalizacje świetlne na skrzyżowaniach dróg lub na przejściach dla pieszych każda o wartości nie mniejszej niż 150.000 PLN wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) osoba dozorująca - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci (o napięciu znamionowym do 1 kV), 2) kierownik budowy - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 3) kierownik robót - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg, C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) osoba dozorująca - świadectwo kwalifikacyjne wydane przez komisję powołaną przez Urząd Regulacji Energetyki (URE) uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci (o napięciu znamionowym do 1 kV) - typu E i D, 2) kierownik budowy - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) kierownik robót - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowy dróg, oraz - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu,Wydział Infrastruktury Komunalnej, ul. Wolności 286.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy postępowania.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa artykułów higienicznych
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Usługi polegające na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANSYS
- NAPRAWA APARATURY MEDYCZNEJ - BRONCHOSKOPU BF-UC190F ORAZ BRONCHOSKOPU INTUBACYJNEGO MAF-DM2 (EN)
- Dostawa cewników do pomiaru rzutu minutowego serca
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 410129W w m. Rokitno na długości 488 mb
- Budowa drogi wewnętrznej z infrastrukturą techniczną obręb Pass gm. Błonie
- Rozbudowa drogi gminnej nr 116342G wraz z przebudową zjazdów (ul. Portowa na odcinku od ulicy Bałtyckiej do ulicy Wernera) w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 250654W w msc. Kurpiewskie
- Zagospodarowanie terenu w ramach utworzenia żłobka w Dobrzyniu nad Wisłą
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1358 D w ramach zadania pn. Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1358 D Osola-Wielka Lipa.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.