Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Radom: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 300816 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych , ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, faks 048 3620282, 3620284.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie podzielone jest na osiem części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2, 48.62.00.00-0, 48.61.00.00-7, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Dotyczy części siódmej zamówienia: Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie, że Wykonawca wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, dostawy (co najmniej 3) w zakresie przedmiotu zamówienia na siódmą część, tj. dostawa systemu do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych oraz dokumentów wymienionych w pkt III.4.1.1). Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Oceny spełniania w/w warunku zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt III.4.1) - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunek. Wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika; 2) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku niemożności dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w formularzu oferty z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu o parametrach nie gorszych i cenie nie wyższej niż określone w SIWZ i ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter) 26-610 Radom, w godzinach pracy Urzędu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków UE.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część pierwsza zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera z monitorem oraz zasilacza awaryjnego UPS do serwera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część druga zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do serwera, tj. serwerowy system operacyjny oraz serwerowy system bazodanowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część trzecia zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 szt. zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część czwarta zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 szt. drukarek laserowych kolorowych A3 i 10 szt. drukarek laserowych mono A4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część piąta zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa netbooka w komplecie z torbą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część szósta zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tabletu PC z wbudowanym obrotowym ekranem dotykowym w komplecie z torbą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.72.70-2. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część siódma zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu do drukowania numerów rejestracyjnych na nalepkach kontrolnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00-7, 80.53.30.00-9. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część ósma zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21. 
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawę szaf aktowych, szaf ubraniowych oraz szaf gospodarczych do Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu ul. Czachowskiego 21A
- Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych
- Dostawa odczynników i materiałów wykorzystywanych do badań immunohematologicznych wraz z dzierżawą wirówki
- Dostawa przyczep transportowych w ilości 3 sztuk
- Zakup sprzętu dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu - zestaw do elektrochirurgii
- Zakup i dostawa zaawansowanych urządzeń sprzętowych przeznaczonych do akwizycji danych i obrazowania komputerowego materiału dowodowego - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia biur Centrum Nauki Kopernik.
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- Dostawa komputerów stacjonarnych -4szt dla WEAIiIB KC-DE-zp.272-659/25
- Dostawa komputerów wraz z monitorami ekranowymi i akcesoriami
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W PUŁTUSKU
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








