Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-05
Opole: Modernizacja Inspektoratu ZUS w Nysie
Numer ogłoszenia: 300747 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu , ul. Wrocławska 24, 45-701 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4511569, faks 077 4511573.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Inspektoratu ZUS w Nysie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji Inspektoratu ZUS w Nysie. Zadanie realizowane będzie w oparciu o pozwolenie na budowę - decyzja nr 633/08. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty, które stanowią integralną część specyfikacji: a) Projekt budowlano - wykonawczy pn.: Modernizacja I/ZUS w Nysie, b) Przedmiary Robót , c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania oferty po dokładnym zapoznaniu się z charakterystyką i zakresem robót określonym w dokumentacji przetargowej oraz po dokonaniu wizji lokalnej (własnym staraniem i na własny koszt). Wizji lokalnej można dokonać po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Wydziałem Inwestycji i Remontów, tel. 077 4511606 lub 077 4511407. - Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją pracy w budynku użyteczności publicznej - prace modernizacyjne prowadzone będą w godzinach popołudniowych tj. od 15:00 do 22:00, oraz w dni wolne od pracy u zamawiającego. - Osoby wykonujące przedmiot zamówienia muszą posiadać uprawnienia do wykonywania tych prac. - Wykonawca przed rozpoczęciem robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy sporządzi i przekaże Zamawiającemu harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest ująć w wyżej wymienionym harmonogramie zakres prac do wykonania w 2008 roku. Prace te muszą być odebrane (do końca 2008 r.) przez Strony protokołem odbioru częściowego, na podstawie którego wykonawca wystawi fakturę VAT. - Wybrany wykonawca zobowiązany będzie w całym okresie obowiązywania umowy do posiadania polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie do okazania powyższego dokumentu do wglądu. Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT - 65 989,57 PLN. Przedmiot zamówienia opisany w Projekcie budowlano - wykonawczym pn.: Modernizacja I/ZUS w Nysie, Przedmiarami Robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót w żadnej mierze nie ogranicza wykonawców. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1 979,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów opisanych poniżej w pkt 1A i 1B według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Dokumenty potwierdzające warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna wykaz za kompletny, jeśli zostanie do niego załączony minimum jeden dokument (np. referencje, protokół bezusterkowego odbioru robót), z którego treści jednoznacznie i bezspornie wynika, że usługi te zostały uznane przez podmioty na rzecz których były zrealizowane, za wykonane należycie, a wartość roboty budowlanej będzie wynosić co najmniej 50 000,00 zł brutto, b) wykaz osób (personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, a jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał osoby zdolne do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował, powinien złożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania budową odpowiednio: - kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, ciepłowniczych, wentylacji i klimatyzacji lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. C. Inne wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz OFERTA, sporządzony według wzoru stanowiącego część III, b) kosztorysy ofertowe z wycenionym zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny, c) wzór karty gwarancyjnej - sporządzony przez wykonawcę zgodnie ze wzorem umowy, d) w przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą informacji o zastosowanych innych niż w przedmiarze materiałów budowlanych - wyrobów wraz z kopiami certyfikatów zgodności z właściwymi przedmiotowo normami, aprobatami technicznymi i kartami katalogowymi. 2. Wykonawcy zagraniczni A. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 A ppkt b) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie: A. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (działający w ramach konsorcjum) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w tym przypadku należy załączyć dokument pełnomocnictwa określający zakres umocowania pełnomocnika, stosowanie do przepisu art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). B. Wykonawcy, o których mowa w pkt A, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane dokumenty wskazane w pkt 1 A ppkt b) i c) składa każdy wykonawca z osobna (w przypadku spółki cywilnej wymagane są zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS wystawione na spółkę oraz na każdego wspólnika z osobna), b) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wskazane w pkt 1 A ppkt a) w części obejmującej warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - składa każdy z wykonawców z osobna, zaś w części obejmującej warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp - składają wszyscy wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty składają wszyscy wykonawcy wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Opolu
ul. Wrocławska 24
45-701 Opole, pokój 302, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00
lub pobrać ze strony internetowej www.zus.pl/zampub.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole, pokój 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





