eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na rozpowszechnianie informacji o usługach MUP w Lublinie z Funduszu Pracy na rok 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Lublin: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na rozpowszechnianie informacji o usługach MUP w Lublinie z Funduszu Pracy na rok 2012
Numer ogłoszenia: 300717 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263633 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 466 5200, faks 081466 5201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na rozpowszechnianie informacji o usługach MUP w Lublinie z Funduszu Pracy na rok 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - Materiały promocyjne: 1. Ofertówka A4 z logo i danymi MUP - 1000 szt. 2. Plastikowa koperta na dokumenty z logo MUP - 500 szt. 3. Etui metalowe na wizytówki własne z logo MUP - 50 szt. 4. Etui skórzane na wizytówki z logo MUP - 50 szt. 5. Metalowy klip do notatek z logo MUP - 200 szt. 6. Brelok z logo MUP - 100 szt. 7. Etui na klucze z logo MUP - 40 szt. 8. Smycz metalowa z logo MUP - 200 szt. 9. Etui na kalendarz A5 z logo MUP - 30 szt. 10. Parasol z logo MUP (mały) - 200 szt. 11. Filiżanka z logo MUP - 100 szt. 12. Flash Driver USB w kształcie karty kredytowej z danymi teleadresowymi i logo MUP Lublin. - 100 szt. 13. Torba podróżna z logo MUP - 10 szt. 14. Teczka konferencyjna z logo MUP - 50 szt. 15. Smycz z logo MUP i danymi teleadresowymi urzędu. - 500 szt. 16. Portfel skórzany uniwersalny z logo MUP - 40 szt. 17. Notatnik z logo MUP - 50 szt. 18. Kubek z logo MUP - 200 szt. 19. Roll up Klub Pracodawców - 1 szt. 20. Parasol reklamowy z logo MUP i danymi teleadresowymi - 1 szt. 21. Tablica reklamowa z logo Urzędu Pracy. (kaseton świetlny) - 1 szt. 22. Balony reklamowe z logo MUP i danymi teleadresowymi - 1000 szt. CZĘŚĆ II - Kalendarze książkowe 1. Kalendarz -terminarz z logo CAZ format B5, ilość 250 sztuk, 2. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, format A4, format dociętego bloku 265 x 197 mm, ilość 200 sztuk, 3. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, format A4, format dociętego bloku - 205 x 285 mm, ilość 30 sztuk 4. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, format dociętego bloku 240 x 172 mm - ilość 250 sztuk 5. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, format dociętego bloku 205 x 145 mm - ilość 250 sztuk 6. Kalendarz-terminarz książkowy z logo MUP, format dociętego bloku - 90*165 mm - ilość 300 sztuk..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały promocyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MOHO Sp. z o.o., ul. Czereśniowa 47, 02-457 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51642,78

  • Oferta z najniższą ceną: 51642,78 / Oferta z najwyższą ceną: 61746,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kalendarze książkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCH s.c. Mirosława Nowicka, Marek Nowicki, ul. Żeliwna 43, 40-852 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23249,95

  • Oferta z najniższą ceną: 23249,95 / Oferta z najwyższą ceną: 46600,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.