eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hanna › Przebudowa drogi gminnej Nr 104146 L w Kuzawce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Hanna: Przebudowa drogi gminnej Nr 104146 L w Kuzawce
Numer ogłoszenia: 300614 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Hanna , Hanna 43B, 22-220 Hanna, woj. lubelskie, tel. 083 3798027, faks 083 3798003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 104146 L w Kuzawce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nr 104146 L w Kuzawce na odcinku 0+198÷0+450 km (0,252km) i szer. zmiennej 3,50m do5,00m (mijanki) - (jak okazano na rys. Nr 1 i 2 , przekrojach poprzecznych, oraz przedmiarze robót- II i III etap-załączniki do SIWZ); 1) czyszczenie ręczne i mechaniczne nawierzchni drogowej, 2) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie w ilości 9,479m3, 3) skropienie asfaltem nawierzchni drogowej na pow. 1018,75 m2, 4) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o rubości 3 cm warstwy wiążącej i 3 cm warstwy ścieralnej na pow. 1018,75 m2, 5) oznakowanie znakami pionowymi- E-17a,,Kuzawka, E-18a-,,Kuzawka, A-1, A-2,U-3b, U-3c w miejscach jak pokazano na rys.Nr 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności .jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. a) Kierownik robót posiada odpowiednie uprawnienia budowlane. 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. l ustawy . Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: - ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie się dokonywać wg reguły-spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem : 1.Kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. Podpisane oświadczenie zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Kserokopia uprawnień Kierownika Budowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gmina.hanna.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hanna, pokój Nr 7, 22-220 Hanna 43B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Hanna, pokój Nr 2, 22-220 Hanna 43B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.