Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bolesławiec: przebudowa drogi o dł. 2704,5mb Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Jadwiga Kijowska, ul. Modłowa 8c, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6446935, fax 075 6446935, e-mail: zdpmosty@go2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi o dł. 2704,5mb. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga 2286D m. Bolesławice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2286D w m. Bolesławice o długości 2704,5mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ścinka poboczy-4260m2, frezowanie nawierzchni-6510m2, wykonanie warstwy profilującej-700Mg, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego-13950m2, uzupełnienie poboczy niesortem-213m3, wykonanie wpustów deszczowych-szt8, wykonanie studni chłonnych-szt4, regulacja wpustów i studni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składajacych wspólną ofertę, warunki te musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje mieszanką mineralno-asfaltową wytworzoną w wytwórni mas bitumicznychwypesażonej w komputerowy system sterowania zlokalizowanej w takiej odległości, aby czas transportu mieszanki( od załadunku do wbudowania) nie przekraczał 2 godziny z zachowaniem temperatury mieszanki przed wbudowaniem od 135 do 170, wykonawca musi wykazać doświadczenie w odnowach nawierzchni - nie mniej niż5 km rocznie w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób oceny: spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew, gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 11:00, Starostwo Powiatowe, Plac Piłsudskiego2, 59-700 Bolesławiec.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2006.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla rewitalizacji stawu miejskiego w Bolesławcu w ramach zadania pn.: "Odnowa stawu miejskiego z otoczeniem, poprawa jakości wody, zwiększenie ...
- Opieka lekarsko-weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Miasta Bolesławiec w 2026 roku
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kamienica - etap II
- Remont ulicy Lipowe II etap w Otmuchowie
- Budowa odprowadzenia wód deszczowych w ul. Migdałowej w Dobrej
- Budowa ścieżki rowerowej Skwierzyna-Murzynowo-Gościnowo - etap I
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





