eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputerów i korzystania z sieci Internet dla Beneficjentów projektu pn. Zapewnienie dostępu do Internetu mieszkańcom gminy Starachowice z grupy docelowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Starachowice: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputerów i korzystania z sieci Internet dla Beneficjentów projektu pn. Zapewnienie dostępu do Internetu mieszkańcom gminy Starachowice z grupy docelowej
Numer ogłoszenia: 300501 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputerów i korzystania z sieci Internet dla Beneficjentów projektu pn. Zapewnienie dostępu do Internetu mieszkańcom gminy Starachowice z grupy docelowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputerów PC i korzystania z sieci Internet dla Beneficjentów projektu pn. Zapewnienie dostępu do Internetu mieszkańcom gminy Starachowice z grupy docelowej realizowanego w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Grupa Beneficjentów wytypowana została przez Urząd Miasta Starachowice i otrzyma w ramach realizowanego zadania bezpłatny dostęp do zasobów sieci Internet. 1. 1. Zakres szkolenia Szkolenie obejmowało będzie szereg zagadnień związanych z obsługą komputera PC zorientowaną na korzystanie z sieci Internet, w szczególności minimum: 1. Podstawową obsługę komputera: poprawne włączanie i wyłączanie komputera PC, opis wyprowadzeń; przyłączanie i współpraca z urządzeniami zewnętrznymi - klawiatura, mysz, drukarka; posługiwanie się systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji min. XP; 2. Omówienie podstawowych usług sieci Internet: strony WWW, portale społecznościowe; poczta elektroniczna; komunikatory; podstawowe pojęcia związane z funkcjonowaniem sieci Internet - adres IP, DNS, domena itp; 3. Uruchamianie i obsługa aplikacji związanych z korzystaniem z sieci Internet: przeglądarek WWW - MS Internet Explorer, Mozilla Firefox; programów pocztowych - MS Outlook, Mozilla Thunderbird; komunikatorów - Skype, Gadu-Gadu; 4. Bezpieczeństwo i aspekty prawne korzystania z Internetu: potencjalne zagrożenia - pedofilia, wyłudzenia i oszustwa, groźby, uzależnienie od Internetu, podstawowe aspekty prawne - granice anonimowości, zgłaszanie przestępstw, kulturalne korzystanie z zasobów Internetu (netykieta); Sposób omówienia poszczególnych zagadnień zostanie dostosowany przez osobę prowadzącą szkolenie do wieku uczestników. Ostateczna tematyka oraz harmonogram prowadzenia szkoleń zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 1.2 . Warunki prowadzenia szkolenia. Ogólny wymiar szkolenia wynosi ogółem 64 godziny. Szkolenie powinno być przeprowadzone na terenie Starachowic. Szkolenie przeprowadzone będzie dla 60 osób (w większości dzieci i młodzież), wyłonionych z grupy Beneficjentów projektu. Wśród beneficjentów znajdzie się przynajmniej 5 osób niepełnosprawnych fizycznie, jednakże w stopniu umożliwiającym korzystanie z komputera PC na równi z innymi uczestnikami. Beneficjenci podzieleni zostaną na 6 grup 8-osobowych, jedną grupę 7 osobową i jedną grupę 5-osobową. Szkolenia powinny być prowadzone w dni wolne od pracy w/g harmonogramu uzgodniony z Zamawiającym, równolegle dla dwóch grup w dwóch turach: tura I - godz. 9.00-13.00 (4 godziny szkoleniowe), tura II - godz. 14.00-18.00 (4 godziny szkoleniowe), każda grupa uczestniczyła będzie w zajęciach przez dwa kolejne dni szkoleniowe. Wykonawca prowadził będzie szkolenie równolegle w dwóch salach, wynajętych na własny koszt. Wyposażenie sali szkoleniowej musi spełniać warunki ergonomii dla przebywania osób i pracy przy komputerze, w zakresie ogrzewania, wentylacji, umeblowania i oświetlenia. Dostęp do sali szkoleniowej musi być dostępny dla wózków inwalidzkich (podjazd lub winda). Wykonawca zapewni w miejscu prowadzenia szkolenia nielimitowany dostęp do Internetu o prędkości download upload min. 2 Mbps 0,5 Mbps dla wszystkich stanowisk łącznie. Dostarczone przez Wykonawcę wyposażenie sali szkoleniowej musi obejmować: - 8 komputerów stacjonarnych klasy PC lub notebooków z stacją dokującą wyposażonych w monitor LCD o przekątnej min. 19, klawiaturę i mysz optyczną (przewidziano pod wie osoby przy każdym stanowisku) zapewniający komfortowe korzystanie z zasobów sieci, - router, przełącznik Ethernet, okablowanie zasilające i sygnałowe niezbędne do uruchomienia dostępu do Internetu; - zaplecze socjalne - szwedzki stół, z dostępnymi napojami (herbata) oraz przekąskami (ciastka, wafelki) w ilości zapewniającej potrzeby Beneficjentów. Każdy z Beneficjentów wyposażony zostanie w: - podręczniki lub materiały szkoleniowe w formie drukowanej zawierające skrócony zapis szkolenia i prezentacje graficzne - 60 egzemplarzy, po jednym dla każdego uczestnika, - podpisany certyfikat ukończenia szkolenia, przekazany po jego odbyciu, na zakończenie drugiego dnia zajęć. Prowadzący szkolenie zobowiązany będzie do prowadzenia: - dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego listy obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, - imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenia, - dokumentacji zdjęciowej lub prezentacji ze szkoleń, - list z pokwitowaniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, Po zakończeniu szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednej usługi szkoleniowej z zakresu obsługi komputerów o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w formularzu OFERTA w pkt 7 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA z wyceną, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Referat Zamówień Publicznych (pok. 111) ul. Radomska 45 27- 200 Starachowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Mieszkańców (parter) ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Zapewnienie dostępu do Internetu mieszkańcom gminy Starachowice z grupy docelowej realizowanego w ramach Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.