Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-06
Bydgoszcz: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku
Numer ogłoszenia: 300480 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy , pl. Piastowski 4a, 85-012 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 24 00, faks 52 321-42-40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organ nadzoru nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy oraz jego Oddziałach w Toruniu i Włocławku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 4a, b, c do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy wykazanie w tym okresie wykonania co najmniej 3 usług sprzątania o następujących wymaganiach: czas wykonania przedmiotu zamówienia- co najmniej rok; powierzchnia sprzątanych pomieszczeń wewnętrznych w wykazanej usłudze nie może być mniejsza niż: 1000m2 (część 1), 400m2 (część 2), 200 m2 (część 3). Jeżeli usługi wskazane w wykazie spełniają warunki szczegółowe dla trzech części Wykonawca może wykazać się ich wykonaniem w odniesieniu do trzech części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty 2. Kalkulacja cenowa 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, a gdy prawo do podpisania oferty wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu, albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy - w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii za zgodność z oryginałem. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl (Zamówienia publiczne - Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.pip.gov.pl lub w Kancelarii (pok. 109) Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy Plac Piastowski 4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 08:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Bydgoszczy Plac Piastowski 4a Kancelaria (pok.109).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy przy Placu Piastowskim 4a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Doświadczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy mieszczącego się przy ul. Szosa Chełmińska w Toruniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy mieszczącego się przy ul. Szosa Chełmińska w Toruniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Doświadczenie - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy mieszczącego się przy ul. Piekarskiej 16 we Włocławku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów w siedzibie Oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Bydgoszczy mieszczącego się przy ul. Piekarskiej 16 we Włocławku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku wraz z przyległymi terenami
- Remont wygrodzenia zewnętrznego wraz z zabezpieczeniami techniczno - ochronnymi w Areszcie Śledczym w Bydgoszczy znak sprawy TP/8/Dkw/2025
- Odnowa nawierzchni DW Nr 551 na odc. Orzechowo - Ryńsk od km 49+950 do km 53+034 długości 3,084 km
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu fragmentu terenu na os. Wyżyny w Bydgoszczy (program BBO)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej do przeprowadzenia procedury wyłonienia wykonawcy robót budowlanych dla zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku KPUS w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów w Ciechanowie, Płocku, Radomiu i Siedlcach
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku wraz z przyległymi terenami
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Mazowieckiego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 18 miesięcy
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Kompleksowe sprzątanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zielenią i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.