eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnikprzebudowa-adaptacja byłego internatu zespołu szkół średnich oraz budynku warsztatów szkolnych na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ulicy Armii Krajowej Nr 8 w Prudniku oraz rozbiórka dobudówki do oficyny i budowa 3 garaży w kompleksie garażowym 5 st

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-23

POZYCJA 30044

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: przebudowa-adaptacja byłego internatu zespołu szkół średnich oraz budynku warsztatów szkolnych na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ulicy Armii Krajowej Nr 8 w Prudniku oraz rozbiórka dobudówki do oficyny i budowa 3 garaży w kompleksie garażowym 5 stanowiskowym położonym na tej samej nieruchomości

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Isalski Witold, ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4068350 lub 4068351, fax 077 4068350, e-mail: prudnickietbs_przetargi@poczta.fm, www.ptbs.kalcyt.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa-adaptacja byłego internatu zespołu szkół średnich oraz budynku warsztatów szkolnych na budynek mieszkalny wielorodzinny przy ulicy Armii Krajowej Nr 8 w Prudniku oraz rozbiórka dobudówki do oficyny i budowa 3 garaży w kompleksie garażowym 5 stanowiskowym położonym na tej samej nieruchomości. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie powyższego zamówienia. Uszczegółowiając: I - Przebudowa-adaptacja byłego internatu zespołu szkół średnich oraz budynku warsztatów szkolnych na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z budową przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego w Prudniku przy ul. Armii Krajowej 8, na działce o numerze ewidencji gruntów 1830/336 mapa 10, obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych - elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, AZART (kubatura obiektu 6.598,00 m sześc. powierzchnia użytkowa 1.075,87 m kw.) II - Budowa kompleksu garażowego 5 stanowiskowego przy ul. Armii Krajowej 8, na działce o numerze ewidencji gruntów 1830/336 mapa 10 - w zakresie wykonania fragmentu kompleksu w ilości 3 garaży, obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych elektrycznych (kubatura wykonywanej części 133,98 m sześc., powierzchnia użytkowa wykonywanej części 45,69 m kw.) III - Rozbiórka dobudówki do budynku oficyny przy ul. Armii Krajowej 8, na działce o numerze ewidencji gruntów 1830/336 mapa 10 (kubatura 368,50 m sześc., powierzchnia użytkowa 67,88 m kw.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Armii Krajowej 8, 48-200 Prudnik, województwo opolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.22.33.20 - Obiekty do parkowania i jazdy Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: roboty budowlane o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10; data rozpoczęcia: 01.09.2005; data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 50 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art. 22, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, między innymi: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca składający ofertę prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie w określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) posiadają zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca składający ofertę nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (zaległości w opłatach, spowodują odrzucenie oferty). d) posiadają zaświadczenie z ZUS-u potwierdzające, że wykonawca składający ofertę nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (zaległości w opłatach, spowodują odrzucenie oferty). e) złożą oświadczenie o udzieleniu, przez wykonawcę składającego ofertę, 5 lat gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty odbioru ostatecznego budowy) oraz 3 miesięcy rękojmi od okresu upływu gwarancji f) złożą wykaz podobnych (tożsamych) co do charakteru i zakresu robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat. Wykaz powinien zawierać nazwy, adresy i telefony inwestorów oraz wyszczególnienie zakresu robót wraz z: informacją o kubaturze danego obiektu (zespołu obiektów) wraz z podaniem wartości wykonanych prac. Warunkiem koniecznym przystąpienia do przetargu jest wykazanie pięciu robót w tym, posiadanie i wykonanie co najmniej 1 roboty o zbliżonym zakresie i wartości minimum 300.000,00zł g) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedstawić następujące dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - poświadczoną przez wykonawcę informację o obrotach, zyskach oraz zobowiązaniach i należnościach za okres ostatnich trzech lat b) Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wysokości minimum 500.000,00zł, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 100% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.08.2005, cena - 433,10 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 12:30, Prudnickie Towarzystwo TBS sp. z o.o., ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, pok. nr 2.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.