Ogłoszenie z dnia 2010-10-25
Kozienice: Dostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatów
Numer ogłoszenia: 300441 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139, 6148332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą aparatów zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 2 do siwz. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do siwz. 3.Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 33.69.40.00-1 czynniki diagnostyczne 33.69.81.00-0 kultury mikrobiologiczne 38.43.40.00-6 analizatory 33.69.65.00-0 odczynniki laboratoryjne 4.Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5.Przedmiot zamówienia składa się z 12 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Aparat do szybkiego wykrywania drobnoustrojów we krwi i płynach ustrojowych wraz z podłożami Zadanie nr 2 - Podłoża bakteriologiczne Zadanie nr 3 - Diagnostyka - manualne testy na lekowrażliwość - krążki. Zadanie nr 4 - Diagnostyka - krążki diagnostyczne wstępnie różnicujące. Zadanie nr 5 - Paski do oznaczania wrażliwości na antybiotyki metodą MIC Zadanie nr 6 - Paski do oznaczania mechanizmów oporności metodą MIC ( ESBL, MBL, AmpC, GRD ) Zadanie nr 7 - Szybkie testy diagnostyczne Zadanie nr 8 - Szczepy wzorcowe - referencyjne Zadanie nr 9 - Manualne testy biochemiczne do identyfikacji różnych rodzajów bakterii Zadanie nr 10 - Surowice Salmonella. Zadanie nr 11 - Odczynniki Zadanie nr 12 - Sporotesty 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 7. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 33.69.81.00-0, 38.43.40.00-6, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony tego warunku przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Stałość cen - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dodanie następujących zmian w umowie: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym (max 20%), co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto, c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, d) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta, e) Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10
26-900 Kozienice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do szybkiego wykrywania drobnoustrojów we krwi i płynach ustrojowych wraz z podłożami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 1 - Aparat do szybkiego wykrywania drobnoustrojów we krwi i płynach ustrojowych wraz z podłożami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 38.43.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podłoża bakteriologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 2 - Podłoża bakteriologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Diagnostyka - manualne testy na lekowrażliwość - krążki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 3 - Diagnostyka - manualne testy na lekowrażliwość - krążki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Diagnostyka - krążki diagnostyczne wstępnie różnicujące..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 4 - Diagnostyka - krążki diagnostyczne wstępnie różnicujące..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie Nr 5 - antybiotyki metodą MIC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 5 - Paski do oznaczania wrażliwości na antybiotyki metodą MIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Paski do oznaczania mechanizmów oporności metodą MIC ( ESBL, MBL, AmpC, GRD ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 6 - Paski do oznaczania mechanizmów oporności metodą MIC ( ESBL, MBL, AmpC, GRD ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szybkie testy diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 7 - Szybkie testy diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szczepy wzorcowe - referencyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 8 - Szczepy wzorcowe - referencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Manualne testy biochemiczne do identyfikacji różnych rodzajów bakterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 9- Manualne testy biochemiczne do identyfikacji różnych rodzajów bakterii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 33.69.81.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Surowice Salmonella..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 10 - Surowice Salmonella..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.81.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 11 - Odczynniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sporotesty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie Nr 12 - Sporotesty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Zakup agregatów prądotwórczych w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
- ZAKUP KLUCZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO I KOMPLETÓW ŁÓŻEK SZPITALNYCH DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH, CELEM ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI ŚWIADCZEŃ W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości budynku Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach
- "Wzmocnienie ochrony Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kozienice" - zakup generatora wraz z jego wdrożeniem
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania - Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
więcej: Czynniki diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





