eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoDOSTAWA AMBULANSU (KARETKI) TYPU C

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Gniezno: DOSTAWA AMBULANSU (KARETKI) TYPU C
Numer ogłoszenia: 300412 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155228 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Jana 9, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4264461, faks 061 4263233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AMBULANSU (KARETKI) TYPU C.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu (karetki) typu C w systemie sprzedaży ratalnej. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: - Fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie później niż w roku 2010 ambulans sanitarny typu C z homologacją pojazdu wraz z wyposażeniem medycznym - W skład wyposażenia medycznego wchodzą w szczególności nosze główne wraz z transporterem noszy głównych - Ambulans i jego wyposażenie nie mogą być przedmiotem wystawy bądź prezentacji, kompletne, które po dostawie będą gotowe do podjęcia funkcji do jakich zostały przeznaczone, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów - Ambulans musi spełniać wymagania narzucone przepisami o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. - Pojazd musi posiadać a) aktualne świadectwo homologacji b) certyfikat zgodności z normą PN-EN 1789 dla ambulansu typu C c) komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu. - W zakresie spalania musi spełniać wymagania określone dla normy spalin minimum EURO 5; - W chwili wydania ambulans musi posiadać pełne 12 miesięczno ubezpieczenie OC, AC oraz NW oraz Assistance 24h na okres 12 mc. 4. Wymagania dotyczące wyposażenia ambulansu (karetki) w sprzęt medyczny: - Nosze główne i transporter noszy głównych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - cały sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie karetki musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz.679 ze zmianami). - wyposażenie musi być zgodne z normą PN-EN 1865: 2002 lub równoważną. 5. Wymagania dotyczące systemu ratalnego a) Zamawiający przewiduje pierwszą wpłatę w kwocie 50% ceny ofertowej brutto zaoferowanej przez Wykonawcę bezpośrednio w ofercie w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia, podpisania protokołu odbioru oraz dostarczenia faktury b) Pozostała płatność zostanie rozłożona na 6, równych, miesięcznych rat. 6. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy: a) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu bazowego b) Wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego umożliwiającego rejestrację ambulansu jako samochód specjalny c) Pozostałe dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów na terenie RP. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie dostarczyć i przedstawić w formie załączników świadectwa wdrożonych systemów zarządzania jakością oraz wszystkie certyfikaty i atesty odnoszące się do zamawianego produktu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.21 - Karetki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTO-FORM Jerzy Kuc, ul. Dzióbka, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250881,00

  • Oferta z najniższą ceną: 250881,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250881,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.