eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa faksokopiarek laserowych i projektora multimedialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-25

Kraków: Dostawa faksokopiarek laserowych i projektora multimedialnego
Numer ogłoszenia: 300355 - 2010; data zamieszczenia: 25.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa faksokopiarek laserowych i projektora multimedialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem poniżej określonych urządzeń. Zamówienie podzielone jest na części: Część nr I - Dostawa i montaż faksokopiarek laserowych - szt 20 Część nr II - Dostawa i montaż projektora multimedialnego - szt 1 2. Szczegółowe zestawienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów dla przedmiotu zamówienia, przedstawiają załączniki nr 5a i 5b do SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi w zakresie parametrów określonych w załączniku nr 5a i 5b do SIWZ. Zamawiający będzie porównywać parametry wskazane w kol. 2 i 3 załącznika nr 5a i 5b do SIWZ z parametrami zaoferowanymi przez Wykonawcę w kol. nr 4 w/w załączników. 3. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na adres: Część I - zgodnie z wykazem miejsc dostaw faksokopiarek, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Część II - Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie ul. Asnyka 9, 35-959 Rzeszów 4. Przedmiot zamówienia dot. części I zamówienia, będzie dostarczany sukcesywnie, w oparciu o zamówienia składane przez Zamawiającego faksem lub e-mailem, w których każdorazowo zostaną sprecyzowane rodzaje, ilości zamawianych urządzeń, zgodnie z bieżącymi potrzebami. Dostarczenie przedmiotu zamówienia winno nastąpić na koszt wykonawcy, w terminie 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane nie częściej niż 2 razy w miesiącu. 5. Przedmiot zamówienia dot. części II zamówienia, będzie dostarczany jednorazowo. Dostarczenie przedmiotu zamówienia winno nastąpić na koszt wykonawcy, w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 6. Zamawiający wymagana dla przedmiotu zamówienia udzielenia gwarancji: - w cz. I zamówienia - na okres 24 m-cy - w cz. II zamówienia - na okres: 36 m-cy dla projektora, 12 m-cy dla lampy Okres gwarancji będzie liczony od dnia odbioru każdego urządzenia wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zmniejszenia wielkości dot. części I zamówienia o 30% wartości, w razie braku potrzeb. Niewykupienie w okresie obowiązywania umowy przez Zamawiającego urządzeń w ilości określonej w załączniku nr 4 do SIWZ, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. 8. Dostarczony przez wykonawcę przedmiot zamówienia, powinien, być w pełni sprawny i przygotowany do bezpośredniego użytkowania oraz odpowiadać wymaganiom obowiązującym w Polsce. 9. Wraz z przedmiotem zamówienia należy: - dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim, dotyczącą korzystania ze sprzętu - przeprowadzić podstawowe szkolenie w zakresie obsługi urządzenia, dla pracowników i miejscu wskazanych przez Zamawiającego - przekazać Zamawiającemu kartę gwarancyjną, szczegółowo określającą warunki realizacji gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.58.12.00-1, 30.10.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część I - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) część II - 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. wykonawca składa podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: Wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie co najmniej 1 dostawę - dla części nr I - urządzeń kopiujących, zrealizowaną w ramach jednej umowy odpowiadającej wartości brutto minimum 20 000 zł - dla części nr II - projektorów multimedialnych, zrealizowaną w ramach jednej umowy odpowiadającej wartości brutto minimum 1 000 zł W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz dostaw wg poniższego schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru dostaw. Przez wykonaną dostawę należy rozumieć wykonaną umowę. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać dostawy wykazane oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis oferowanego asortymentu tj. wypełnione i podpisane zestawienie oferowanego asortymentu wg załącznika nr 5a i 5b do SIWZ. Należy wypełnić kol. nr 4 - dla wszystkich oferowanych przez wykonawcę urządzeń - wpisując obowiązkowo parametry oferowanych urządzeń (odpowiednio do kol. nr 2 i 3)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wyceniony i podpisany formularz cenowy - zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul.Bronowicka 44 pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul.Bronowicka 44 pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.12.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż projektora multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż projektora multimedialnego - szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.