eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Remont nawierzchni ul. Kilińskiego Nr 4920E na odcinku od drogi krajowej Nr 12(14) do ul. Łaskiej i nawierzchni ul. Łaskiej Nr 4929E na odcinku od ul. Kilińskiego do Placu Wolności w Zduńskiej Woli - jako rozszerzenie zadania realizowanego w ramach Narodo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Zduńska Wola: Remont nawierzchni ul. Kilińskiego Nr 4920E na odcinku od drogi krajowej Nr 12(14) do ul. Łaskiej i nawierzchni ul. Łaskiej Nr 4929E na odcinku od ul. Kilińskiego do Placu Wolności w Zduńskiej Woli - jako rozszerzenie zadania realizowanego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych
Numer ogłoszenia: 300330 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ul. Kilińskiego Nr 4920E na odcinku od drogi krajowej Nr 12(14) do ul. Łaskiej i nawierzchni ul. Łaskiej Nr 4929E na odcinku od ul. Kilińskiego do Placu Wolności w Zduńskiej Woli - jako rozszerzenie zadania realizowanego w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwsza część zadania to : Rozszerzenie pierwotnie realizowanego zadania ul. Kilińskiego na 633,00 mb., na odcinku od ul. Łódzkiej (drogi krajowej Nr 12) do ul. Łaskiej, w zakresie wykonania nowej nawierzchni, na obu jezdniach ul. Kilińskiego, wraz z wymianą pętli indukcyjnej sygnalizacji świetlnej, oznakowaniem poziomym grubowarstwowym, regulacją wpustów ulicznych i studni. Druga część zadania to : Remont dalszego odcinka nawierzchni ul. Łaskiej na odcinku od wyremontowanego skrzyżowania z ul. Kilińskiego do Placu Wolności w Zduńskiej Woli, polegająca na frezowaniu resztek starej i zniszczonej nawierzchni asfaltowej i ponownym ułożeniu dywanika asfaltowego z regulacją wpustów ulicznych i studni oraz wykonaniem oznakowania poziomego grubowarstwowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 (słownie : trzydzieści tysięcy złotych zero groszy). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - Pieniądzu, - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zmian.). W przypadku wpłaty pieniężnej, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Bank PKO BP. S.A. Oddział Zduńska Wola Nr 30 10203437 0000 1902 0018 2014

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 2. Udzielą co najmniej pięcioletniej gwarancji tak na wykonane roboty jak i użyte materiały..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. Zmianami): a) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i wyciąg z aktu rejestracji firmy, potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia; b) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości; wykonania decyzji właściwego organu. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wymagane dokumenty: a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 do 8 (stosownie do charakteru wykonawcy) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, c) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kserokopie dyplomów, uprawnień); - wymagane jest jako warunek w przetargu aby oferent przedstawił wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, z których przynajmniej jedna jest o podobnym charakterze o wartości minimum 70 % wartości złożonej oferty. d) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający może żąda przedstawienia następujących dokumentów: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola pok. 4 Referat d.s. Dróg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola pok. Nr 8 (sekretariat Starosty Zduńskowolskiego).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008 - 2011 i Środków Budżetu Powiatu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.