To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-21
Nowy Sącz: Obsługa sekretariatu z podstawami kadr i podstawami języka angielskiego
Numer ogłoszenia: 300296 - 2010; data zamieszczenia: 21.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268362 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, faks 018 4429984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa sekretariatu z podstawami kadr i podstawami języka angielskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 15 osób bezrobotnych pn. Obsługa sekretariatu z podstawami kadr i podstawami języka angielskiego w ramach jednej edycji kursowej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie osób bezrobotnych do pracy na stanowisku sekretarki, nabycie wiedzy z zakresu kadr oraz podstaw języka angielskiego. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy w zakresie: a) Opracowania programu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz.315) według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. Podstawowy zakres programu szkolenia musi zawierać elementy przedstawione poniżej: I Moduł - Obsługa sekretariatu - 110 godzin: - Zakres czynności i obowiązki sekretarki, - Predyspozycje do wykonywania zawodu sekretarki (kwalifikacje zawodowe i osobiste) - Komunikacja interpersonalna (sztuka aktywnego słuchania, autoprezentacja), - Normy etyczne i porządkowe w miejscu pracy - Zasady savoir-vivre z elementami wizażu, - Urządzanie sekretariatu i gabinetu szefa, - Organizacja spotkań, zebrań, konferencji, narad, wyjazdów służbowych (rozliczanie podróży służbowej) serwowanie napojów, - Estetyka sekretariatu i gabinetu szefa, - Zasady prowadzenia terminarza, bazy adresowej, - Prowadzenie rozmów telefonicznych, - Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji, - Pisma biurowe, rodzaje pism, zasady sporządzania pism, - Zasady poufności, stopień zabezpieczenia informacji, zarys podstaw prawnych (m. in. ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o ochronie informacji niejawnych, Kodeks Postępowania Administracyjnego), - Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno - biurowej, - Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących w dzienniku korespondencji, - Organizowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy przełożonym i komórkami przedsiębiorstwa, - Archiwizowanie i segregowanie dokumentów sekretariatu, - Wprowadzenie do problematyki zagadnień prawa pracy, prawa cywilnego, prawa handlowego, marketingu, psychologii, - Współpraca z komórkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa, - Obsługa urządzeń biurowych (fax, drukarka, kopiarka, skaner, dyktafon ze słuchawkami, niszczarka do dokumentów, rzutnik do prezentacji), - Praktyczna obsługa komputera w pracy sekretarki - minimum 30 godzin II Moduł - podstawy kadr - 110 godzin: - Podstawowe zasady nawiązywania stosunków pracy, - Obowiązki informacyjne wobec pracowników, - Rodzaje umów o pracę, - Świadczenie pracy w ramach stosunku pracy oraz na podstawie umów cywilnoprawnych, - Obowiązki pracodawców w zakresie rozwiązywania umów o pracę, okresy wypowiedzenia, - Odpowiedzialność pracodawcy za nieuzasadnione bądź sprzeczne z przepisami prawa wypowiedzenie, rozwiązanie umowy o pracę, - Zasady postępowania z pracownikami w tzw. okresach ochronnych, - Umowy o zakazie konkurencji w czasie trwania stosunku pracy i po ustaniu stosunku pracy, - Rodzaje odpowiedzialności pracowniczych (materialna, porządkowa i inne), - Czas pracy i jego ewidencjonowanie, - Zasady udzielania urlopów wypoczynkowych, - Oceny pracowników, systemy, cel, wykorzystanie, - Zatrudnianie osób niepełnosprawnych, - Planowanie rozwoju pracowników firmy i źródła finansowania, - Metody i techniki rekrutacji kadr, - Selekcja i dobór pracowników, - Zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, karty czasu pracy, karty urlopowe i inne), - Regulamin pracy, - Przykłady pism i druków stosowanych w kadrach, - Podstawy prawne ustalania wynagrodzeń, - Systemy i formy płac stosowane w praktyce, - Obowiązki zakładów pracy wobec ZUS, PFRON, Urzędu Statystycznego - Komputerowa obsługa programu PŁATNIK III Moduł - podstawy języka angielskiego - 80 godzin. b) Wskazanie miejsca (lokalizacji) zajęć. c) Zapewnienie sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 15 osobowej grupy (wykłady). d) Zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła), fax, drukarka, kopiarka, skaner, dyktafon ze słuchawkami, niszczarka do dokumentów oraz 15 stanowisk komputerowych z niezbędnym oprogramowaniem. e) Przeprowadzenie szkolenia oraz wydanie dla każdego uczestnika szkolenia zaświadczenia o ukończeniu kursu na podstawie rozporządzenia MEN z dnia 03.02.2006 r. (Dz. U. nr 31 poz.216) w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych oraz certyfikatu (z odpowiednim oznakowaniem promocyjnym) zgodnego z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki f) Prowadzenia dokumentacji kursu tj. dziennika zajęć edukacyjnych, listy obecności, protokołu z egzaminu, rejestru wydawanych zaświadczeń oraz certyfikatów, ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Zapewnienie dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz. b) Czas trwania szkolenia - 40 dni roboczych. Liczba godzin szkoleniowych wynosi 300 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia, tym 110 godzin z zakresu obsługi sekretariatu, 110 godzin z podstaw kadr oraz 80 godzin z zakresu podstaw języka angielskiego. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 16.00. c) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (w formie papierowej) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). Materiały szkoleniowe zostaną oznakowane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki d) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i ppoż. e) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: EFS.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30000,00
Oferta z najniższą ceną: 19990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42315,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.48.2024 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych (.......) w Nowym Sączu
- BZP.271.36.2024 Sporządzenie planu ogólnego Miasta Nowego Sącza
- BZP.271.50.2024 Czyszczenie rowów melioracyjnych/odwadniających i wylotów kanalizacji deszczowej.
- "Modernizacja i rozbudowa systemu monitoringu i sygnalizacji p.poż dla budynku SOKOŁA do obecnie obowiązujących standardów".
- Kompleksowa dostawa gazy ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i jednostek podległych
- Dostawa staplerów chirurgicznych, oprzyrządowania do elektrokoagulacji, akcesoria do diatermii oraz podwiązek Endo-Loop 27/24
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Odnowa biologiczna, Masaże, SPA & Wellness
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.