eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwierczeUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 870.000,00 zł w tym nasfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 604.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 266.000,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2009-09-01

Świercze: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 870.000,00 zł w tym na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 604.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 266.000,00 zł
Numer ogłoszenia: 300250 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świercze , ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, tel. 023 6916045, faks 023 6916045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugswiercze.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 870.000,00 zł w tym na: sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 604.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 266.000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Udzielenie Gminie Świercze kredytu długoterminowego w wysokości 870.000,00 zł (osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w wysokości 604.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w wysokości 266.000,00 zł. 2. Okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu tj. od 29 września 2009 roku do dnia 15 grudnia 2014 roku. 3. Kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Gminy Świercze w transzach przelewem na konto zamawiającego, przy czym wypłata pierwszej transzy kredytu w kwocie 90 000,00 zł nastąpi w dniu 29.09.2009r. Realizacja następnych transz następować będzie w terminie dwóch dni od złożenia przez zamawiającego dyspozycji uruchomienia określonej kwoty kredytu sukcesywnie według potrzeb bez pobierania prowizji i opłat za uruchomienie transzy. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 15 grudnia 2009 r. 4. Waluta kredytu - PLN. 5. Karencja w spłacie kapitału do dnia 14.03.2010r. Pierwsza spłata raty kapitału nastąpi w dniu 15.03.2010r. 6. Kapitał będzie spłacany w czterech ratach na dzień: 15.03., 15.06., 15.09., 15.12. każdego roku według załączonego harmonogramu. W przypadku gdy termin spłaty raty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, uważa się że termin został zachowany, jeśli spłata nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 7. Podstawą ustalenia stopy oprocentowania kredytu dla danego miesiąca kalendarzowego będzie stawka WIBOR 3M jako średnia notowań z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy (odsetkowy). Oprocentowanie obowiązuje w nowej wysokości od pierwszego dnia kalendarzowego każdego miesiąca. Ustaloną stopę oprocentowania powiększa się o niezmienną w całym okresie kredytowania marżę banku 8. Odsetki będą naliczane, od dnia przekazania środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego w miesięcznych okresach obrachunkowych. Odsetki należne Kredytodawcy spłacane będą kwartalnie ( na podstawie wystawionych przez Kredytodawcę not obciążeniowych ) w terminach spłat rat kredytu przy czym pierwszy termin spłaty odsetek ustala się na dzień 15.12.2009r. 9. Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. 10. Dla celów obliczenia ceny oferty i oceny ofert należy zastosować stawkę WIBOR - 3M obowiązującą w dniu 27.08.2009r., wypłatę kredytu w całości w dniu 29.09.2009r. oraz rzeczywistą liczbą dni występujących w danym roku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o. dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek naubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugswiercze.bip.org.pl/pliki/ugswiercze/specyf_11_09.doc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świercze, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Świercze, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.