Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Gdynia: Dostawa 6 szt. pojazdów specjalnych SLRR typu pick-up z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń
Numer ogłoszenia: 300248 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni , ul. Władysława IV 12/14, 81-353 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6602300, faks 058 6602304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 6 szt. pojazdów specjalnych SLRR typu pick-up z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 6 szt. pojazdów specjalnych SLRR typu pick-up z napędem terenowym 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń: - 1 szt. samochód dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, - 2 szt. samochody dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, - 1 szt. samochód dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie. Przedmiot zamówienia winien posiadać świadectwo homologacji oraz spełniać wskazane w SIWZ wymagania techniczne określające parametry techniczne i jakościowe oraz wyposażenie samochodu, które zostały określone w załączniku nr 4 do specyfikacji. Wymaga się by, zaoferowane samochody były wyprodukowane w 2009 roku i były fabrycznie nowe. Samochody należy dostarczyć do siedzib poszczególnych Komend..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i zawarte w SIWZ, tj. wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 4.2., 4.3., 4.4. SIWZ, t.j. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz w przypadku Spółki Cywilnej - umowa Spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia warunków 2 Zamawiający na podstawie oferty i dikumentu wmienionego w pkt. 4.1. SIWZ tj. Oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz w przypadku Spółki Cywilnej - umowa Spółki - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_gdynia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, 81 - 353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni, 81 - 353 Gdynia, ul. Władysława IV 12/14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Przystosowanie części pomieszczeń technologii basenowej do obowiązujących przepisów w budynku nr 275 w Kompleksie Wojskowym w Gdyni
- Szkolenia dla kadry akademickiej Wydziału Mechaniczno-Elektrycznego
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II półroczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodzących z gospodarstw domowych i z obiektów użyteczności publicznej
- Usługi głosowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostawą sprzętu.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego średniego samochodu strażackiego ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Ustroniu Morskim
- Remont główny samochodu pożarniczego STAR 266 będącego w użytkowaniu przez OSP Brzustów
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z napędem 4x4
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Błoniu.
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krowicy Hołodowskiej
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Charlejowie
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.