eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont dachów Muzeum Pałacu w Wilanowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Warszawa: Remont dachów Muzeum Pałacu w Wilanowie
Numer ogłoszenia: 30012 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie , ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5442 700, faks 22 842 31 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow-palac.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów Muzeum Pałacu w Wilanowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego budynku Kordegardy wraz z obróbkami blacharskimi, miejscowym wzmacnianiu konstrukcji dachowej, remontem kominów, robotami termomodernizacyjnymi poddasza, wymianie okien opisanych w projekcie, a także czasowym przeniesieniem urządzeń klimatyzacyjnych znajdujących się na poddaszu (Część I) oraz konserwatorski remont dachu skrzydła południowego pałacu w Wilanowie wraz z przełożeniem instalacji elektrycznej i pracami konserwatorskimi przy rzeźbach znajdujących się na attyce skrzydła południowego (część II). Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną z części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.13-0, 45.26.12.10-9, 45.31.00.00-3, 45.00.00.00-7, 45.26.29.90-4, 45.45.30.00-7, 92.52.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla części I: 18 000 zł Dla części II: 55 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Dla części I: wykonał co najmniej jeden remont polegający na wymianie ceramicznego pokrycia dachu w czynnym obiekcie będącym zabytkiem nieruchomym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości co najmniej 600 000,00 zł brutto. b) Dla części II: i) wykonał co najmniej jeden remont polegający na wymianie pokrycia dachowego w czynnym obiekcie będącym zabytkiem nieruchomym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o łącznej wartości tych prac co najmniej 1 100 000,00 zł brutto; ii) wykonał co najmniej jeden remont obiektu polegający na wymianie pokrycia dachowego z blachy miedzianej o wartości tych prac co najmniej 550 000,00 zł brutto; iii) wykonał co najmniej jeden remont budynku stanowiącego zabytek nieruchomy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami obejmujący co najmniej wymianę instalacji elektrycznych o wartości tych prac co najmniej 30 000 zł netto; iv) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie konserwatorsko - restauratorskie w czynnym obiekcie będącym zabytkiem nieruchomym w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, którego przedmiotem były artystyczne prace konserwatorsko - restauratorskie przy rzeźbach kamiennych o wartości tych prac co najmniej 20 000 zł netto. Zamawiający uzna warunki opisane w pkt b) tiret i) -ii) za spełnione również jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem 1 roboty budowlanej spełniającej oba wskazane wymagania. Zamawiający uzna warunki opisane w pkt b) tiret i) -iii) za spełnione również jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem 1 roboty budowlanej spełniającej wszystkie wskazane wymagania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) Dla części I: 1. Kierownik budowy - Kwalifikacje: - posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - odbył co najmniej 3-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) Doświadczenie: - uczestniczył jako Kierownik Budowy lub kierownik robót w realizacji robót budowlanych na co najmniej trzech obiektach objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków 2. Konserwator dzieł sztuki - Kwalifikacje: - posiada kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich oraz badań konserwatorskich w specjalności konserwacja zabytków tj. zgodnie z § 22 ust 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu ww. studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków; Doświadczenie: uczestniczył w pracach konserwatorskich na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków dotyczących konserwacji ceramicznych zewnętrznych elementów architektury. b) Dla części II: 1. Kierownik budowy - Kwalifikacje: - posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - odbył co najmniej 3-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) Doświadczenie: - uczestniczył jako Kierownik Budowy lub kierownik robót w realizacji robót budowlanych na co najmniej trzech obiektach objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków. 2. Kierownik robót elektrycznych - Kwalifikacje: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych); Doświadczenie: - uczestniczył jako kierownik robót elektrycznych w realizacji robót budowlanych na co najmniej trzech obiektach objętych ochroną konserwatorską i wpisanych do rejestru zabytków. 3. Konserwator dzieł sztuki - 2 osoby. Kwalifikacje /dot. każdej osoby/: - posiada kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich oraz badań konserwatorskich w specjalności konserwacja zabytków tj. zgodnie z § 22 ust 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyły po ukończeniu ww. studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków; Doświadczenie: w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 osoba uczestniczyła w charakterze konserwatora w min. 3 projektach mających za przedmiot konserwację rzeźby kamiennej obejmujących demontaż i montażem elementów rzeźbiarskich

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: a) Dla części I: 180 000 zł, b) Dla części II: 800 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych, wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grupasienna.pl zakładka: Prowadzone postępowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.grupasienna.pl zakładka: Prowadzone postępowania Grupa Doradcza Sienna Sp. z o.o., ul. Bagatela 10 lok. 5, 00-585 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Grupa Doradcza Sienna Sp. z o.o., ul. Bagatela 10 lok. 5, 00-585 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest przez Pełnomocnika Zamawiającego, którym jest Grupa Doradcza Sienna Sp. z o.o. Adres pełnomocnika: ul. Bagatela 10 lok. 5, 00-585 Warszawa, tel. 22/ 654-77-41, fax: 22/ 654-31-31. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami: Iwona Treścińska, e-mail: itrescinska@grupasienna.pl. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Rewitalizacja i digitalizacja jedynej w Polsce barokowej rezydencji królewskiej w Wilanowie, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachowego budynku Kordegardy wraz z obróbkami blacharskimi, miejscowym wzmocnieniu konstrukcji dachowej, remontem kominów i robotami termomodernizacyjnymi poddasza, wymianie okien a także czasowym przeniesieniu urządzeń klimatyzacyjnych znajdujących się na poddaszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Części I zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wymianę pokrycia dachowego budynku Kordegardy wraz z obróbkami blacharskimi, remontem kominów i robotami termomodernizacyjnymi poddasza oraz innymi koniecznymi robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w tym m.in.: a) wykonać niezbędne zabezpieczenia i osłony dla rozbieranych połaci dachowych przed niekorzystnymi wpływami warunków atmosferycznych na obiekt (w szczególności zalanie), a także dla dojść oraz wejść umożliwiając Zamawiającemu korzystanie z budynku w czasie prowadzenia robót oraz utrzymywać je w sprawności szczelności przez cały czas trwania robót, jak również ustawić niezbędne pomosty i rusztowania; b) rozebrać istniejące pokrycia dachowe wykonane z ceramicznej dachówki; c) rozebrać łaty i kontrłaty pod dachówką; d) naprawić lub wymienić zniszczone, uszkodzone elementy konstrukcji więźby dachowej; e) wykonać nową izolację przeciwwilgociową; f) rozebrać istniejące obróbki blacharskie oraz rynny; g) odtworzyć obróbki blacharskie wraz z odtworzeniem detalu architektonicznego na wzór istniejącego w blasze z miedzi; h) naprawić kominy ponad dachem i attyki oraz gzymsy - prace te dotyczą tylko elementów attyk od strony połaci dachowej oraz naprawy gzymsów na których mocowane są obróbki blacharskie; i) wymienić okienka lukarn na nowe odtworzone według istniejącego wzoru; j) zdemontować instalację odgromową znajdującą się na dachu i ścianach budynku wraz z naprawą miejsc po rozbiórce; k) wykonać docieplenie połaci dachowej od spodu; l) wykonać rozbiórki istniejącej izolacji stropu, a następnie docieplić strop poddasza; m) zdemontować i ponownie po wykonaniu prac zamontować instalację elektryczną na poddaszu; n) czasowo przenieść trzy agregaty zewnętrzne od klimatyzacji w pomieszczeniach serwerowni i działu Finansowo - Księgowego, z poddasza w inne miejsce ustalone z Zamawiającym (urządzenia ze względu na swoje funkcje będą musiały pracować w czasie całej inwestycji); o) zdemontować tymczasowe zabezpieczenia, osłony oraz uprzątnąć teren po wykonanych robotach budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I stanowi: załącznik nr 1.1 Projekt budowlany załącznik nr 1.2 Projekt Wykonawczy załącznik nr 1.3 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót załącznik nr 1.4 Postanowienie Stołecznego Konserwatora Zabytków nr 63U 13 załącznik nr 1.5 Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 130 WIL 14 załącznik nr 1.6 Ramowy Harmonogram robót Zamawiający udostępnia przedmiar robót - Załącznik nr 1.7 jako materiał poglądowy. Nie jest wymagane wypełnienie przedmiaru i złożenie jako kosztorysu wraz z ofertą. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. System sygnalizacji pożaru Zamawiający informuje, że obiekt jest wyposażony w system sygnalizacji pożaru Algorex i czujki Sinteso. Wykonawca ma obowiązek na czas wykonywanych prac zdemontować system wraz z czujkami i dokonać zmian w konfiguracji centrali systemu SAP Muzeum, utrzymać ciągłość tej pętli, a po zakończeniu prac na poddaszu budynku Kordegardy wykonać powtórny montaż, wprogramowanie, uruchomienie systemu i wykonanie testu systemu sygnalizacji pożaru oraz przedstawienie protokołu z jego wyników Zamawiającemu. Wykonawca zapewni do wykonania prac osoby posiadające znajomość systemu sygnalizacji pożaru Algorex w tym dokumentacji techniczno-ruchowej systemu oraz instrukcji obsługi. Wykonawca odpowiada za zapewnienie dostępu do oprogramowania w zakresie niezbędnym dla poprawnego wykonania prac. Wykonawca zapewni spełnienie przez system wymogów wynikających z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z dnia 22 czerwca 2010 r.), w tym warunków dopuszczenia do używania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.26.12.13-0, 45.26.12.10-9, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane polegające na konserwatorskim remoncie dachu skrzydła południowego pałacu w Wilanowie wraz z przełożeniem instalacji elektrycznej i pracami konserwatorskimi przy rzeźbach znajdujących się na attyce skrzydła południowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 W ramach Część II zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać konserwatorski remont dachu skrzydła południowego pałacu w Wilanowie (z wyłączeniem Markoniówki oraz wieży południowej - obszar oznaczony na rys. A203 str. 94 projektu budowlanego, wraz z przełożeniem instalacji elektrycznej i pracami konserwatorskimi przy rzeźbach znajdujących się na attyce skrzydła południowego obejmujący w szczególności: a) wykonanie tymczasowego zabezpieczenia dachu przed opadami atmosferycznymi, a także zabezpieczeń dojść oraz wejść umożliwiając Zamawiającemu korzystanie z budynku w czasie prowadzenia robót i utrzymywanie tych zabezpieczeń w sprawności/szczelności przez cały czas trwania robót ; b) demontaż istniejących na skrzydle południowym dekoracji rzeźbiarskich i poddanie ich konserwacji; c) demontaż instalacji antyoblodzeniowych oraz oświetleniowych i odgromowych; d) rozebranie pokrycia dachowego i gzymsów z blachy wraz z obróbkami; e) wykonanie napraw dachu betonowego; f) ułożenie nowego pokrycia dachowego, gzymsów i obróbek z blachy miedzianej; g) ponowny montaż zdemontowanych instalacji elektrycznych i antyoblodzeniowych; h) ponowny montaż elementów dekoracji rzeźbiarskich; i) uprzątnięcie terenu wraz z wykonaniem odtworzenia i naprawy uszkodzonych w czasie robót nasadzeń w otoczeniu placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II stanowi: załącznik nr 2.1 Konserwatorski projekt dachów Pałacu w Wilanowie wraz ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót załącznik nr 2.2 Projekt przełożenia instalacji odmrażania na nowy dach na skrzydle południowym pałacu załącznik nr 2.3 Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót dotyczących realizacji projektu przełożenia instalacji odmrażania na nowy dach załącznik nr 2.4 Programy konserwatorskie związane z remontem dachów pałacu załącznik nr 2.5 Postanowienie Stołecznego Konserwatora Zabytków nr 3U 14 załącznik nr 2.6 Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 140 WIL 14 załącznik nr 2.7 Ramowy Harmonogram Robót Zamawiający udostępnia przedmiar robót - załącznik nr 2.8 jako materiał poglądowy. Nie jest wymagane wypełnienie przedmiaru i złożenie jako kosztorysu wraz z ofertą. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.00.00-3, 45.26.29.90-4, 45.45.30.00-7, 92.52.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.