To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Gliwice: Adaptacja pomieszczeń biurowych dla potrzeb Straży Miejskiej w Gliwicach - I etap
Numer ogłoszenia: 300104 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112681 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostak budżetowa miasta Gliwice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń biurowych dla potrzeb Straży Miejskiej w Gliwicach - I etap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku położonym przy ul. Bolesława Śmiałego 2A i B w Gliwicach dla potrzeb Straży Miejskiej w Gliwicach. Szczegółowy zakres prac będący przedmiotem niniejszego zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze, które stanowią ZAŁACZNIK NR 1 do SIWZ, z tym zastrzeżeniem, ze przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje prac w Projekcie budowlanym Przebudowy i adaptacji pomieszczeń biurowych w Centrum Ratownictwa Gliwice opisanych: - w części II opisanej jako: Branża budowlana - cześć II, - w części III opisanej jako: Branża instalacji sanitarnych, za wyjątkiem zakresu prac przedstawionych na rysunku nr S-05 opisanym jako: WOD-KAN-Rzut Parteru-POM.SANITARNE 2, które wchodzą w zakres niniejszego zamówienia, - w części IV opisanej jako: Branża elektryczna - w zakresie prac przedstawionych na rysunkach: nr E-05.1 opisanym jako: INST. ELEKTR.- FRAGMENT RZUTU PIETRA - CZ.4 i nr E-05.2 opisanym jako: PIETRO - CZ.4/ISTNIEJACA TABLICA - ZAKRES ROZBUDOWY. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) uczestniczenia na wezwanie Zamawiającego w spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacja prac; b) utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, c) gromadzenia, zabezpieczenia i usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, wszelkich odpadów, śmieci i opakowań oraz innych pozostałości; d) zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie, w tym jego zabezpieczenia przed dostępem osób postronnych; e) skoordynowania wszelkich działań związanych z realizacja przedmiotu umowy; f) zapewnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (kierownika budowy), osoby posiadającej uprawnienia elektryczne do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji oraz osoby posiadającej uprawnienia elektryczne do zajmowania się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru; g) prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie ze Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 1 do SIWZ), w tym dziennika budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej zrealizowanych robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia; h) przeprowadzenia pomiarów rezystancji izolacji obwodów i impedancji pętli zwarcia. 3. Najpóźniej przed podpisaniem protokołu przejęcia placu budowy ustanowiony przez Wykonawcę kierownik budowy jest obowiązany, w oparciu o Informacje BIOZ (str. 20-21 Projektu Budowlanego) sporządzić lub zapewnić sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia na budowie (BIOZ), zgodnie z warunkami i treścią art. 21 a ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane i przekazać Zamawiającemu. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym nie krótszej niż 5 letniej gwarancji jakości na wszystkie materiały i wyroby użyte do realizacji przedmiotu umowy jak również na wszystkie wykonane prace licząc od dnia protokolarnego odbioru całości przedmiotu zamówienia - bez zastrzeżeń (w tym również na prace wykonane przez podwykonawców). Szczegółowe warunki gwarancji opisane zostały w SIWZ. UWAGA 1: Oferty z okresem gwarancji jakości na wszystkie materiały i wyroby użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, krótszym niż 5 lat (liczonym od dnia podpisania protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia - bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy) - zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ. UWAGA 2: Mając na uwadze zasady ustawy Prawo zamówień publicznych użyte przez Autorów w zatwierdzonej dokumentacji projektowej wskazania na technologie, materiały i wyroby z podaniem nazw producentów należy traktować jako stanowiące wzorzec funkcjonalno-jakościowy. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Poprzez rozwiązania równoważne, Zamawiający rozumie rozwiązania, materiały i/lub wyroby o nie niższych parametrach technicznych i nie gorszych funkcjach aniżeli wyszczególniono w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 1 do siwz). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych, Wykonawca odpowiedzialny będzie względem Zamawiającego i jego następców prawnych za wszelkie szkody związane z wprowadzeniem takich wyrobów równoważnych do obrotu i stosowania. Niniejsza informacja i oświadczenie stanowią integralna cześć SIWZ i przyszłej umowy. UWAGA 3: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy powinien uwzględniać wszystkie pozycje Przedmiaru znajdującego się w Załączniku nr 1 do SIWZ, jednak wystąpienie jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym a przedmiarem robót oraz pominięcia pozycji nie będą miały wpływu na prawidłowość obliczonej ceny oferty. W przypadku rozbieżności pomiędzy oferta Wykonawcy a przedmiarem robót rozstrzygające znaczenie ma przedmiar robót i dokumentacja Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOMTON mgr inż. Andrzej Wnuk, ul. Wrzosowa 3, 44-100 Żernica, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167582,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181265,47
Oferta z najniższą ceną: 181265,47 / Oferta z najwyższą ceną: 181265,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie modernizacji pokrycia dachowego budynku MZUK przy ul. Strzelców Bytomskich 25c w Gliwicach - z prawem opcji
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego (1)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.