eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › Dostawa piaskarko-solarki i pługa do odśnieżania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Morawica: Dostawa piaskarko-solarki i pługa do odśnieżania
Numer ogłoszenia: 300048 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Morawicy Spółka z o.o. , ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 41 31 14 795, faks 41 31 14 795.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkmorawica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa piaskarko-solarki i pługa do odśnieżania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części : 1.Część A - Zakup i dostawa fabrycznie nowej piaskarko-solarki obejmuje: zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowej piaskarko-solarki przeznaczonej do rozsypywania środków chemicznych z możliwością jednoczesnego zwilżania solanką nawierzchni dróg, przystosowanej do montażu na pojeździe samochodowym (wywrotka trójstronna o wym. dł. 4600mm, szer. 2550mm, moc 370KM, dwuosiowy z napędem na obie osie ) 2.Część B - Zakup i dostawa fabrycznie nowego pługa do odśnieżania obejmuje : zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego pługa wraz z czołownicą do zimowego oczyszczania dróg, ulic, placów ze śniegu i błota pośniegowego, przystosowanego do montażu w pojeździe samochodowym (wywrotka trójstronna o wym. dł. 4600 mm, szer. 2550mm, moc 370KM, dwuosiowy z napędem na obie osie ).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-0, 43.31.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ,z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia ,że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego ,wymaga on aby do oferty Wykonawca dołączył karty katalogowe oferowanych urządzeń wraz z informacją w języku polskim

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czsas trwania gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zgkmorawica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Morawicy Spółka z o.o.. ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Morawicy Spółka z o.o. ,ul. Kielecka 38, 26-026 Morawica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A :Zakup i dostawa fabrycznie nowej piaskarko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa fabrycznie nowej piaskarko-solarki obejmuje: zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowej piaskarko-solarki przeznaczonej do rozsypywania środków chemicznych z możliwością jednoczesnego zwilżania solanką nawierzchni dróg, przystosowanej do montażu na pojeździe samochodowym (wywrotka trójstronna o wym. dł. 4600mm, szer. 2550mm, moc 370KM, dwuosiowy z napędem na obie osie ) o parametrach :-pojemność skrzyni materiałów sypkich min. 4,5 m3; -ładowność min. 7,0 t;-masa własna max. 1500 kg;-napęd silnik wysokoprężny;-rozruch silnika rozrusznikiem elektrycznym;-akumulator 12V ,100 Ah zamontowany na posypywarce;-sprzęgło elektromagnetyczne 12V; -napęd mechaniczny przenoszony poprzez sprzęgło elektromagnetyczne na zespoły napędowe piaskarki;-układ podawania mieszanki sterowany z kabiny kierowcy; -gęstość posypywania min. 5-40 g/m2;-szerokość posypywania min. 2-10 m; -elementy rozrzutnika wykonane ze stali nierdzewnej;-wyposażenie :bariera ochronna z podestem i drabinką, lampa błyskowa, lampa tylna,skrzynka na akumulator, kaseta sterownicza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B ; Zakup i dostawa fabrycznie nowego pługa do odśnieżania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa fabrycznie nowego pługa do odśnieżania obejmuje : zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego pługa wraz z czołownicą do zimowego oczyszczania dróg, ulic, placów ze śniegu i błota pośniegowego, przystosowanego do montażu w pojeździe samochodowym (wywrotka trójstronna o wym. dł. 4600 mm, szer. 2550mm, moc 370KM, dwuosiowy z napędem na obie osie ) o parametrach :-szerokość okładnicy min. 3200 mm; -szerokość odśnieżania min. 2700 mm;-wysokość okładnicy min.1150 mm; -ciężar pługa max. 600 kg;-układ sterowania elektrohydrauliczny z kabiny kierowcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas trwania gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.