Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-29
Gdynia: Zakup rur stalowych
Numer ogłoszenia: 300032 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowi±zkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegać się wył±cznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będ± realizowały zamówienie, obejmuje społeczn± i zawodow± integrację osób będ±cych członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należ±cych do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJˇCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000, ul. ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, woj. pomorskie, państwo , tel. 58 627 38 18, e-mail , faks 58 663 16 66.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
19056363200000, ul.
ul. Opata Hackiego
14,
81213
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
, tel.
58 627 38 18, e-mail
, faks
58 663 16 66.
adres strony internetowej https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu nabywcy
https://opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowi±zków między zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiaj±cymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
tak
https://opecgdy.com.pl/index.php/aktualneprzetargi/aktualne-przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Pod adres:
ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, kancelaria na parerze budynku
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urz±dzeń lub formatów plików, które nie s± ogólnodostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup rur stalowychNumer referencyjny: EZP/458/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w pkt. 3.2.1. siwz. 2. Występuj±ce w dokumentacji przetargowej określenia odwołuj±ce się bezpośrednio do norm i aprobat, służ± określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równoważne z opisywanymi. Wykonawca powołuj±cy się na rozwi±zania równoważne opisanym przez Zamawiaj±cego zobowi±zany jest wykazać, iż spełniaj± one wymagania określone przez Zamawiaj±cego. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza: a) R-35 wg norm PN-EN 10210-1:2007 i PN-H-84023-07:1989; b) St37 wg norm DIN2448 I DIN1629; c) P235TR1 wg normy PN-EN 10216-1:2014-02; d) W przypadku rur ocynkowanych - rury o pogrubionej warstwie cynku do 85 µm wg norm PN-H-74200:1998 i DIN 2444; 4. Wymiary rur stalowych s± ujęte w normach PN-EN 10210-2:2007, DIN 2448 5. DN – średnica wewnętrzna rury, wg normy PN-EN ISO 6708:1998. 6. Warunki dotycz±ce gwarancji za wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy. 7. Realizacja zamówień: systematycznie, na podstawie pisemnego zamówienia (fax, e-mail), określaj±cego: numer i datę wezwania, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkow± netto oraz termin dostawy. 8. Miejsce dostawy: magazyn OPEC, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Reda, Wejherowo, Kosakowo wskazane przez Zamawiaj±cego na zamówieniu. 9. Realizacja dostaw: do 4 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do pi±tku) w godzinach 7:15 - 14:00. 10. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.09.2016r. do dnia 31.08.2017r. 11. Wszystkie określone w pkt. 3 specyfikacji materiały winny posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, a dokumenty potwierdzaj±ce zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty i karty pre-rejestracji REACH – gwarant dopuszczenia na rynek (jeśli s± wymagane na podstawie odrębnych przepisów), winny być dostarczone wraz dostaw±. 12. Ilość określona w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji jest ilości± szacunkow±, wyliczon± z należyt± staranności±. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 13. Ilość określona w tabeli w pkt. 3.2.1 specyfikacji nie jest zobowi±zaniem Zamawiaj±cego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 14. Zamawiaj±cy dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowi±zywać będ± ceny określone w tabelach w zał±czniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bież±cej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiaj±cego) do poziomu określonego w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowi±zek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
II.1.5) Główny kod CPV: 44163100-1
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiaj±cy podaje informacje o wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/08/2017
II.1.9) Informacje dodatkowe: Ogłoszenie nieobowi±zkowe - postępowanie prowadzone poza rygorami ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi zwi±zane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie warunków:
Zamawiaj±cy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w zał±czniku nr 1 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiaj±cy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w zał±czniku nr 1 do siwz
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiaj±cy odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w zał±czniku nr 1 do siwz
Czy zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
III.1.4) Informacje dodatkowe
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ż±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doł±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub doł±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dodatkowe informacje:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Dodatkowe informacje:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Dodatkowe informacje:
Czy w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będ± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Należy podać, które informacje zostan± udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będ± warunki, na jakich wykonawcy będ± mogli licytować (minimalne wysokości post±pień):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwi±zań i specyfikacji technicznych w zakresie poł±czeń:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych post±pień, zostan± zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Dodatkowe informacje
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Dodatkowe informacje:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości post±pień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych post±pień, zostan± zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Dodatkowe informacje:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służ±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na piln± potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich musz± być sporz±dzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertypolski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±:
do: 12/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodz±cych z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służ±ce sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- ¦wiadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, mienia i terenów Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Remont stalowych słupów i elementów odwodnienia zadaszenia Placu Targowego oraz żelbetowych słupów podziemnej kondygnacji Hali Płaskiej (II)
- Obsługa w II półroczu 2025 r. pięciu Punktów Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych zlokalizowanych na terenie Gdyni
- Remont korytarza na I piętrze budynku C-2 i C-3 oraz remont pomieszczenia C-105, C-106, C-146 w budynku C-2 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Kompleksowe sprz±tanie budynków i terenów wokół budynków wraz z zieleni± i utrzymaniem zimowym terenów TBS "Czynszówka" Sp. z o.o. w Gdyni z podziałem na czę¶ci.
- Dostawa i montaż rozdzielnic elektrycznych w budynku pras ob. 209/1 na terenie Grupowej Oczyszczalni ¦cieków "Dębogórze"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Tre¶ć ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tegoż ogłoszenia dostępn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawd±. Nie może jednak zagwarantować ich poprawno¶ci i nie ponosi żadnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.