Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-28
Brzesko: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Brzesko w roku 2016
Numer ogłoszenia: 300008 - 2016; data zamieszczenia: 28.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzesku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 85023389000000, ul. ul. Solskiego 13, Brzesko, woj. małopolskie, państwo , tel. 146 626 510, e-mail , faks 146 626 511.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1.
2.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SEKTOR WODNY
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
www.rpwikbrzesko.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.rpwikbrzesko.com.pl
Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony- więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę w wersji paierowej należy złożyć w sekretarcie w siedzibie Spółki- Brzesko ul. Solskiego 13
Pod adres:
Brzesko, ul. Solskiego 13, 32-800 Brzesko
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Brzesko w roku 2016Numer referencyjny: 05/07/RB/BPS/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3)
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.1.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zadanie obejmuje:
część I: Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przełączeniem istniejącej kanalizacji ogólnospławnej do kanalizacji deszczowej dla obsługi poniżej 400 RLM - etap I (teren Plebani):
a) budowę wodociągów z rur PEHD100 PN10, SDR17 o średnicy:
- 110x10mm L= ok. 7,65 m,
- 90x8,2mm L= ok. 13,05 m,
- 63x5,8mm L= ok. 44,70 m,
wraz z budową studni wodomierzowej o średnicy 1500 mm i przełączeniami istniejących podłączeń i budynków,
b) budowę i przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur PVC litych o średnicy:
- 200x5,9mm SN8 SDR 34 L= ok. 155,85 m,
- 160x4,7mm SN8 SDR 34 L= ok. 144,30 m
c) przełączenie istniejącego kanału ogólnospławnego do kanału deszczowego obejmujące wykonanie kanału deszczowego z rur PVC litych o średnicy:
- 400x11,7 mm SN8 SDR 34 L= ok. 11,65 m.
część II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla budynków zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Jasieniu, gmina Brzesko - budowa kanalizacji sanitarnej z rur:
- PVC litych o średnicy 200x6,6 mm SN12 L= ok. 1700 m,
- PE 100 RC SDR 11 o średnicy 225x20,5mm L= ok. 63 m,
- PVC litych o średnicy 160x5,5 mm SN12 L= ok. 185,5 m.
Technologia wykonania: wykopy otwarte, przewierty.
Roboty budowlane w pasie drogowym ul. Warszawskiej i drogi krajowej należy wykonać do końca września 2016 roku.
Powyższe należy wykonać wraz z robotami towarzyszącymi oraz zgodnie
z dokumentacją techniczną, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, zaleceniami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji technicznej, tj. w przedmiarze. Wszystkie nazwy materiałów zacytowane w przedmiarze robót należy traktować jako przykładowe. W ofercie należy wycenić materiały których parametry są co najmniej zgodne z przykładowymi podanymi w dokumentacjach technicznych lub równoważne. Materiały, które należy użyć do wykonania przedmiotu umowy powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881).
Użycie znaków towarowych oraz nazw własnych przypadkowo w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp skutkuje każdorazowo takiemu wskazaniu, koniecznością zastosowania wobec takiego zapisu określenia -lub równoważny
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0
II.1.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.1.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.1.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga przedłożenia:
- oświadczenia.
Informacje dodatkowe
Sprawdzane będzie oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga przedłożenia:
- oświadczenia,
-Sprawozdania finansowego w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres- minimalne roczne przychody netto ze sprzedaży przynajmniej w jednym z ostatnich trzech lat w wysokości: dla części I - co najmniej 250 tysięcy PLN, dla części II - co najmniej 1 mln PLN.
-Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Środki finansowe w dyspozycji Wykonawcy w wysokości: dla części I - co najmniej 250 tysięcy PLN, dla części II - co najmniej 1 mln PLN.
- Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
Sprawdzane będzie oświadczenie oraz w/w dokumenty. Ocena spełnienia tych warunków polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga złożenia:
- oświadczenia;
-wykazu robót budowlanych o podobnym charakterze - wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonaniu min. dwóch robót o podobnym charakterze i o wartości minimum: dla części I - 150 000,00 PLN i dla części II - 600 000,00 PLN, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- Oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dla części I - co najmniej 8 pracowników w tym 1 na stanowisku kierowniczym, dla części II - co najmniej 20 pracowników w tym 1 na stanowisku kierowniczym;
- Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Kierownik Budowy- niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych,
- Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Osoby te powinny spełniać następujące wymagania:
Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290) do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Jednocześnie jednak, zgodnie z art. 12a w/w. ustawy, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia.
Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
III.1.4) Informacje dodatkowe
Sprawdzane będzie oświadczenie oraz w/w dokumenty. Ocena spełnienia tych warunków polega m.in. na sprawdzeniu: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione lub posiadające pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny. Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższej oceny jest zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia. Pomocniczo w postępowaniu sporządzona zostanie też informacja - w zakresie kompletności dostarczonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.5) WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO NA POTWIERDZENIE OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium:
dla części I: 4 000,00 PLN;
dla części II: 12 000,00 PLN.
2. Forma wadium
1) Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) Pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42 poz. 275 z 2007).
2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny, np. poprzez następujący zapis:
"Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest ".....", w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: . tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie danej części zamówienia .. (zwani łącznie "Wykonawcą"), wymagane jest wniesienie wadium w wysokości ...." ,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji
e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane;
. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt 21.1. i 21.2 nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie: warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy:
a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej, w pkt.2.2)a).
b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia,
c) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany,
d) wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane.
4) Miejsce i sposób wniesienia wadium
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
Nazwa banku PKO BP SA
Numer rachunku 08 1020 4984 0000 4702 0003 4199
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć w oryginale do oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dodatkowe informacje:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Dodatkowe informacje:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Dodatkowe informacje:
Czy w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:Czy przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 85 |
Okres gwarancji jaości | 15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Dodatkowe informacje
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Dodatkowe informacje:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Dodatkowe informacje:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1. Wprowadzenie do przedmiotu umowy niezbędnych zmian ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy wynikną roboty zamienne, zaniechane lub dodatkowe niezbędne do wykonania, możliwa będzie zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w formie aneksu (w odniesieniu do robót zamiennych lub zaniechanych) lub dodatkowej umowy (w odniesieniu do robót dodatkowych). Ewentualna zmiana wynagrodzenia wynikająca z powyższych zmian w przedmiocie Umowy ustalona zostanie zgodnie z zasadami w pkt 3 i 4 poniżej. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania wykonania całości lub części robót, na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak: a) Niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu lub deszczu, temp. poniżej -5oC), b) Przyczyny techniczne tj. kolizje z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, c) Przyczyny losowe (np. huragany, powódź lub inne kataklizmy), d) Ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej, e) Konieczność wprowadzenia do przedmiotu zamówienia i do dokumentacji zmian zgodnie z pkt 1 powyżej, Podstawą dokonania powyższych zmian będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez Inspektora Nadzoru wystąpienia ww. okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót i sporządzenie protokołu konieczności - zatwierdzone przez Zamawiającego, oraz stosowne podpisane aneksy do umowy. 3. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zamiennych/ dodatkowych - w przypadku, o którym mowa w pkt. 1 i 2 powyżej - ustalona zostanie wg następujących zasad: a) jeżeli roboty odpowiadać będą opisowi w pozycji w kosztorysie ofertowym to cena jednostkowa określona w kosztorysie ofertowym używana jest do wyliczenia wysokości wynagrodzenia za te roboty, b) jeżeli roboty nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie ofertowym, ale jest możliwe ustalenie nowej ceny na podstawie ceny jednostkowej z Kosztorysu ofertowego poprzez interpolację, Wykonawca jest zobowiązany do wyliczenia ceny taka metodą i przedłożenia wyliczenia Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru, jeżeli nie jest możliwe powyższe, Wykonawca powinien dla tych robót przedłożyć do akceptacji Zamawiającego i Inspektora Nadzoru kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen czynników produkcji nie wyższych od określonych w kosztorysie ofertowym oraz cen nie wyższych od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwach branżowych (na przykład w SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud itp.) obowiązującym w woj. Małopolskim za kwartał, w którym sporządzona została oferta oraz nakładów rzeczowych określonych w KNR, a w przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Zmiana należnego Wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych możliwa będzie w przypadku wskazania robót , które ze względów ekonomicznych lub technicznych lub prawnych nie mogą lub nie muszą być wykonane oraz zgody obu stron. Zmiana taka musi być korzystna dla Zamawiającego. 5. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT: Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: 17/09/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przełączeniem istniejącej kanalizacji ogólnospławnej do kanalizacji deszczowej dla obsługi poniżej 400 RLM - etap I (teren Plebani)
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje:
a) budowę wodociągów z rur PEHD100 PN10, SDR17 o średnicy:
- 110x10mm L= ok. 7,65 m,
- 90x8,2mm L= ok. 13,05 m,
- 63x5,8mm L= ok. 44,70 m,
wraz z budową studni wodomierzowej o średnicy 1500 mm i przełączeniami istniejących podłączeń i budynków,
b) budowę i przebudowę istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur PVC litych o średnicy:
- 200x5,9mm SN8 SDR 34 L= ok. 155,85 m,
- 160x4,7mm SN8 SDR 34 L= ok. 144,30 m
c) przełączenie istniejącego kanału ogólnospławnego do kanału deszczowego obejmujące wykonanie kanału deszczowego z rur PVC litych o średnicy:
- 400x11,7 mm SN8 SDR 34 L= ok. 11,65 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/09/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena |
Część nr: 2
Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla budynków zlokalizowanych przy ul. Warszawskiej w Jasieniu, gmina Brzesko
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej z rur:
- PVC litych o średnicy 200x6,6 mm SN12 L= ok. 1700 m,
- PE 100 RC SDR 11 o średnicy 225x20,5mm L= ok. 63 m,
- PVC litych o średnicy 160x5,5 mm SN12 L= ok. 185,5 m.
Technologia wykonania: wykopy otwarte, przewierty.
Roboty budowlane w pasie drogowym ul. Warszawskiej i drogi krajowej należy wykonać do końca września 2016 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/10/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena |
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- "Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" - poziom kuchni właściwej
- Aparat ultrasonograficzny - 1 kpl.
- CAŁODZIENNE WYŻYWIENIE DLA PACJENTÓW POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO
- Meble medyczne
- Wykonanie prac pozostałych do zakończenia zadania pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą na działce nr 1405/39 w Miechowie przy ul. Osiedle Parkowe 13"
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Przebudowa drogi w miejscowości Oleśnica - Wilków - Fułki
- Budowa kanalizacji sieci sanitarnej części południowej gm. Cegłów
- "Budowa instalacji fotowoltaicznej oraz pompy ciepła dla budynku biurowego Nadleśnictwa Zwoleń"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu fragmentu terenu na os. Wyżyny w Bydgoszczy (program BBO)
- DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU "BAJKA" W WILCZYNIE
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.