Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-01
Sosnowiec: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3
Numer ogłoszenia: 299962 - 2009; data zamieszczenia: 01.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 2964219, 3630479, faks 0-32 2964219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE POMIESZCZEŃ SP ZZOZ SZPITAL MIEJSKI W SOSNOWCU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. ZEGADŁOWICZA 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w obiektach SP ZZOZ Szpital Miejski w Sosnowcu zlokalizowanych przy ul. Zegadłowicza 3, w podziale na 2 części tzw. Zadania 1.1 Część 1 (Zadanie nr 1) - Modernizacja dźwigu towarowo-osobowego, 1.2 Część 2 (Zadanie nr 2) - Wymiana drzwi chłodniczych i mroźniczych magazynów żywności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie, przy zastosowaniu zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy: 2.1 przedłożyć dokument wydany przez UDT potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wytwarzania lub modernizacji dźwigów ( dotyczy wyłącznie Zadania nr 1). - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy: - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Prawa zamówień publicznych mogą być spełnione przez jednego z Wykonawców lub Wykonawców łącznie. Pozostałe warunki dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. 5. Pełnomocnictwo - jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6. Wypełnione czytelnie, podpisane i opieczętowane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) formularz oświadczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone pieczęcią imienną. Zamawiający wymaga, aby dokumenty określone w pkt. 6a i b sporządzone były zgodnie z załącznikami w pełnym brzmieniu. Tym samym zaleca się wypełnienie załączników nr 1, 2 na drukach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Sosnowcu 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowo-budowlane dźwigu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Część 1 (Zadanie nr 1) - Modernizacja dźwigu towarowo-osobowego w ramach zadania dotacyjnego pn: Modernizacja dźwigu towarowego dla potrzeb kuchni szpitalnej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację dźwigu o nr fabrycznym 8583, nr ewidencyjnym 3105000707, celem dostosowania do wymagań określonych Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 30 października 2002r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn oraz pracowników podczas pracy( Dz. U. Nr 191 poz. 1596 z późn. zm.) (Dz.U. Nr 191 poz. 1596 z późn. zm.). 2. Stan istniejący: Winda znajduje się w piwnicy w pawilonie A budynku Szpitala miejskiego w Sosnowcu, zlokalizowanego przy ul. E. Zegadłowicza 3. Winda przeznaczona jest do przewożenia produktów kuchennych. Usytuowanie wg przekroju załączonego do SIWZ Rok produkcji - 1963 Udźwig - 500 kg Ilość przystanków - 2 3. Zakres prac związanych z modernizacją windy: - demontaż aparatury sterowej przekaźnikowej; - demontaż okablowania; - demontaż kaset wezwań; - dostawa i montaż tablicy sterowej mikroprocesorowej; - dostawa i montaż nowych kabli zwisowych; - montaż kaset wezwań - 2 szt; - montaż przycisków stop - 2 szt; - montaż kasety dyspozycji - 1 szt; - montaż kasety jazd rewizyjnych - 1 szt; - montaż kurtyny świetlnej - 1 szt; - montaż drabinki w podszybiu - 1 szt; - wykonanie oświetlenia szybu; - wykonanie niezbędnych prac naprawczych budowlanych ( w tym malarskich ); - wykonanie dokumentacji dla potrzeb UDT; - wykonanie pomiarów elektrycznych; - przekazanie zdemontowanych materiałów i urządzeń Zamawiającemu. - odbiór techniczny dźwigu przez UDT mający na celu dopuszczenie dźwigów do eksploatacji; - protokolarne przekazanie dźwigu Zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń Wykonawcy, fabrycznie nowych, odpowiadających co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie Ustawą Prawo Budowlane 5. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie w pobliżu magazynów produktów żywnościowych. 6. Wykonawca jest zobowiązany znać wszystkie przepisy prawne i wytyczne, które są związane z prowadzonymi robotami objętymi przedmiotem zamówienia i będzie w pełni odpowiedzialny za ich przestrzeganie w trakcie realizacji robót między innymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz.U z 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowl. - Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. - o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U z 2002r. Nr 147 poz. 1229 z późn. zm.) t.j. - Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz.U z 2000r. Nr 122 poz. 1321 z późn. zm. - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn oraz pracowników podczas pracy( Dz. U. Nr 191 poz. 1596 z późn. zm.) 7. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców, celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej zostanie ustalony w trakcie prowadzenia procedury i wyznaczony na potrzeby Wykonawców, w terminie nie później niż na 6 dni przed datą otwarcia ofert. Termin ten zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana drzwi chłodniczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2 Część 2 (Zadanie nr 2) - Wymiana drzwi chłodniczych i mroźniczych magazynów żywności w ramach zadania dotacyjnego pn: Remont drzwi chłodni w magazynie żywności przy ul. Zegadłowicza 3 1. Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż starych i montaż nowych drzwi zawiasowych do chłodni. Zakres temperatury dopuszczalnej to 0o C dla drzwi do chłodni oraz do -25 oC dla drzwi do mroźni oraz montaż w komorach foliowych pasków chłodniczych. 2. Stan istniejący: Chłodnia , w której wymieniane będą drzwi znajduje się w piwnicy w pawilonie A budynku Szpitala Miejskiego w Sosnowcu zlokalizowanego przy ul. E. Zegadłowicza 3. Jest przeznaczona do przechowywania produktów spożywczych. Składa się z 3 komór zamykanych drewnianymi drzwiami. 3. Dane dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę drzwi wraz z ościeżnicami. Ilość wymienianych drzwi zawiasowych do chłodni - 2 szt. Ilość wymienianych drzwi zawiasowych do mroźni - 1 szt. Wszystkie drzwi mają ten sam wymiar - otwór drzwiowy 100cm x 210cm; drzwi - lewe Grubość drzwi : dla mroźni - min. 90 mm; dla chłodni - min. 70 mm Wszystkie drzwi wykonać z blachy kwasoodpornej , ościeżnice - aluminiowe Wszystkie drzwi zaopatrzyć w rygiel Drzwi do chłodni wykonać bez progu. Drzwi do mroźni wykonać z progiem - podgrzewanym 4. Zakres prac - dostawa drzwi, - demontaż drzwi starych, - montaż drzwi nowych, - wykonanie prac naprawczych - obróbka drzwi, - wykonanie instalacji elektrycznej dla zasilania grzałki progu drzwi mroźniczych, - zawieszenie w drzwiach od strony komór pasków chłodniczych. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z zastosowaniem materiałów Wykonawcy fabrycznie nowych, odpowiadających co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) 6. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie w pobliżu magazynów produktów żywnościowych. 7. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania Wykonawców, celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej zostanie ustalony w trakcie prowadzenia procedury i wyznaczony na potrzeby Wykonawców w terminie nie później niż na 6 dni przed datą otwarcia ofert. Termin ten zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





