Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-21
Warszawa: Budowa i wdrożenie oprogramowania Portal Użytecznej Informacji Prawnej
Numer ogłoszenia: 299956 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rządowe Centrum Legislacji , Al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6947521, faks 022 6947015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka administracyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wdrożenie oprogramowania Portal Użytecznej Informacji Prawnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa i wdrożenie oprogramowania na platformie JEE5 lub nowszej w celu uruchomienia Platformy Użytecznej Informacji Prawnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do Wzoru Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami 72.21.27.83 - Usługi opracowywania oprogramowania do zarządzania zawartością .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane zamówienia), należycie zrealizował co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim zakresem przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zbudował i wdrożył co najmniej dwa rozwiązania portalowe, które charakteryzowały się następującymi cechami: - wartość każdego z nich przekraczała wartość 200.000 zł brutto (a w przypadku, gdy wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o świadczenie usług); - zostały zrealizowane w architekturze wielowarstwowej; - wykorzystywały przeglądarkowy dostęp użytkownika do funkcjonalności Portalu; - wykorzystywały technologię J2EE/JEE; - wykorzystywały serwery aplikacyjne
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: 1. Kierownikiem projektu, który posiada: - wykształcenie wyższe; - co najmniej 5 letni staż zawodowy; - doświadczenie w pełnieniu roli kierownika projektu w co najmniej trzech projektach IT o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każdy; - certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny certyfikat. 2. Architektem projektu, który: - posiada wykształcenie wyższe; - posiada co najmniej 3 letni staż zawodowy; - posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów IT w roli architekta o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każdy; - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nabył co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie posługiwania się językiem UML; - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nabył co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania architektury systemów; - posiada znajomość ram architektonicznych (Framework) TOGAF lub równoważnych. 3. Programistą, który posiada: - wykształcenie wyższe; - co najmniej 12 miesięczny staż zawodowy; - doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch projektów IT w roli programisty, o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każdy; - jeden z niżej wymienionych certyfikatów: a) Sun Certified Web Component Developer for Java EE 1.4 Platform, b) Sun Certified Web Component Developer for Java EE 5 Platform, c) Sun Certified Java SE 1.4. Programmer, d) Sun Certified Java SE 5 Programmer, e) Sun Certified Java SE 6 Programmer. 4. Wdrożeniowcem, który posiada: - wykształcenie wyższe; - co najmniej 2 letni staż zawodowy; - doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych i ich implementacji w środowisku klienta; - doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, tzn. odpowiadał za przeprowadzenie co najmniej dwóch wdrożeń, z czego w co najmniej jednym wdrożonym systemie informatycznym liczba użytkowników końcowych przekraczała 100 osób, zaś wartość obu projektów była nie mniejsza niż 200.000 zł brutto każde; - posiada znajomość zbioru dobrych praktyk (Framework) ITIL. 5. Testerem, który posiada: - wykształcenie wyższe; - co najmniej 2 letni staż zawodowy; - doświadczenie w zakresie testowania systemów IT, w tym tworzenia scenariuszy testów, planowania testów i ich przeprowadzania w zakresie testów akceptacyjnych, funkcjonalnych, integracyjnych i wydajnościowych; - doświadczenie w pełnieniu funkcji odpowiedzialnej za testowanie i zapewnienie jakości systemów, w co najmniej dwóch projektach informatycznych o wartości co najmniej 200.000 zł brutto każdy. Zamawiający wymaga, aby zespół oddelegowany do realizacji zamówienia składał się z co najmniej 5 osób, dostępnych Zamawiającemu przez cały okres trwania projektu w godz. 8.15-16.15. Jedna osoba może pełnić maksymalnie dwie role w projekcie pod warunkiem, że osoba pełniąca rolę testera nie będzie jednocześnie pełnić roli architekta lub programisty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności w zakresie: 1) zmian terminu wykonania zamówienia, 2) zmian sposobu wykonania zamówienia, 3) zmian sposobu płatności, 4) zmiany elementów świadczenia, na nie gorsze od wskazanych w Umowie, 5) zmiana miejsca wykonania zamówienia, 6) oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy, 7) zmiany osób dokonujących instalacji i konfiguracji oprogramowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rządowe Centrum Legislacji
A.J. Ch. Szucha 2/4
00-582 Warszawa
pok. 33.4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:50, miejsce: Rządowe Centrum Legislacji A.J. Ch. Szucha 2/4 00-582 Warszawa Kanelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





