Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa letnich ubrań roboczych dla mechaników i kierowców Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, do kontaktów: Anna Zgliczyńska Agnieszka Rostkowska, ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, fax 022 5681929, e-mail: centrala@lpr.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lpr.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa letnich ubrań roboczych dla mechaników i kierowców. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa letnich ubrań roboczych dla mechaników i kierowców: spodnie, kurtki, t-shirty, czapki z daszkiem, rękawiczki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wzor oferowanego ubioru (tj. wzór spodni, kurtki, t-shirtu, czapki z daszkiem, rękawiczek) wykonanego zgodnie z wytycznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia w rozmiarze XL. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa letnich ubrań roboczych dla mechaników i kierowców: ubranie robocze (spodnie, kurtka) - 50 szt., t-shirt - 100 szt., czapka z daszkiem - 50 szt., rękawiczki - 100 par. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w PLN do dnia 11.06.2007 r. do godz. 10.00 w wysokości 250 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena dokumentów będzie polegać na przeprowadzeniu analizy w kontekście: - czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub inny organ uprawiony do jego wystawienia, - czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), - czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, - czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, - czy kserokopia załączona przez wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona \za zgodność\ przez osoby uprawione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawione, - czy złożony dokument jest kompletny. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona według formuły spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 25 uPzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę: a) oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. (należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3); b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz co najmniej 4 wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (odzież robocza i zabezpieczająca) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem do każdej pozycji wykazu dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (należy wypełnić formularz stanowiący załącznik nr 6),
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 75 2. jakość i estetyka wykonania 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:00, SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa pok. 21.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sporządzenie opracowania doboru ciepłomierzy budynkowych dla węzłów Kochanowskiego 23 i 29. Montaż ciepłomierzy w węzłach cieplnych Kochanowskiego 23 i Kochanowskiego 29.
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa plotera frezarskiego, kolektora słonecznego, urządzeń do diagnostyki samochodowej oraz środków ochronnych - ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Dostawa odzieży ochronnej strażaka.
- Dostawa odzieży i obuwia piankowego dla pracowników medycznych ZZOZ w Wadowicach
- Dostawy odzieży ochronnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.