eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › dostawa soczewek wewnątrzgałkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29962

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słupsk: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku, do kontaktów: Alicja Mazur-Ciepiel e-mail: ala0411@wp.pl, ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428471 w.436, fax 059 8428471 w.436. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital,slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek wewnątrzgałkowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn ul. Obrońców Wybrzeża 4, 76-200 Słupsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Soczewki wewnątrzgałkowe - zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Załącznikiem nr 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 3.1. Posiadają na oferowane wyroby - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2004.93.896 z późn. zm.) kompletny, ze wszystkimi załącznikami dokument dopuszczający do obrotu, którym jest: 3.1.1. deklaracja zgodności CE lub 3.1.2. dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 3.2. Wypełnią \FORMULARZ CENOWY\ - Załącznik nr 1 na którym zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 3.3. Zaakceptują wymagania określone w Załączniku nr 2 \OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA\. 3.4. Zaakceptują założenia WZORU UMOWY - Załącznik nr 3. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.46.00 - Sztuczne gałki oczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.46.00 - Sztuczne gałki oczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 5 pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet 1 - 1500zł; Pakiet 2 - 400zł; Pakiet 3 - 900zł; Pakiet 4 - 350zł; Pakiet 5 - 2500zł; 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. Są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej (w zakresie umożliwiającym zrealizowanie przedmiotu zamówienia). Nie zalegają z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Posiadają na rachunku środki finansowe (lub posiadają zdolność kredytową) w wysokości minimalnej, odpowiadającej 30 % wartości składanej oferty. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę w wysokości odpowiadającej sumie kwot minimalnych dla pakietów, do których staje wykonawca. Kwoty te ustala zamawiający w następującej wysokości: Dla pakietu nr 1 - 120 000,00 zł. Dla pakietu nr 2 - 40 000,00 zł. Dla pakietu nr 3 - 80 000,00 zł. Dla pakietu nr 4 - 30 000,00 zł. Dla pakietu nr 5 - 230 000,00zł. Wykonali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, adekwatnie do wielkości składanej oferty. Wniosą wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów dla pakietów, do których staje wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku braku dokumentu (wg pkt. 2.1. SIWZ) lub dokumentu zawierającego błędy, zamawiający wezwie wykonawcę do uzupełnienia tego dokumentu w wyznaczonym terminie. Jeśli dokumentu zabraknie, albo z oceny jego treści wynikać będzie niespełnienie warunku z pkt. 1. SIWZ, wykonawca zostanie wykluczony. W przypadku stwierdzenia niezgodności wysokości kwoty polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z wysokością odpowiadającą sumie kwot minimalnych, określonych dla pakietów, do których staje wykonawca (wg pkt. 1.6. SIWZ), zamawiający uzna, że polisa złożona jest na kolejne (1, 2, 3, itd. wg numeracji SIWZ) pakiety, na które składa ofertę wykonawca. Z pozostałych pakietów (na które zabraknie odpowiedniej wysokości kwoty polisy) wykonawca zostanie wykluczony. W przypadku niezgodności wysokości wadium z wysokością odpowiadającą sumie wadiów dla pakietów, do których staje wykonawca, zamawiający uzna, że wadium złożone jest na kolejne (1, 2, 3, itd. wg numeracji SIWZ) pakiety, na które składa ofertę wykonawca. Z pozostałych pakietów (na które zabraknie odpowiedniej wysokości wadium) wykonawca zostanie wykluczony. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. oraz Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (Pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.slupsk.pl/administracja/przetargi.htm. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W pokoju nr 21 osobiście lub pocztą,opłata przelewem lub gotówką w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.06.2007, godzina 12:00, Siedziba Zamawiającego - pokój nr 31.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: Soczewki wewnątrzgałkowe, zwijalne, akrylowe, hydrofilne, jednoczęściowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.46.00. 3) Wielkość lub zakres: 300 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: Soczewki wewnątrzgałkowe akrylowe, hydrofobowe, trzyczęściowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.46.00. 3) Wielkość lub zakres: 100 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Soczewki wewnątrzgałkowe. 1) Krótki opis: Soczewki wewnątrzgałkowe akrylowe, hydrofobowe jednoczęściowe i trzyczęściowe oraz tylno i przedniokomorowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.46.00. 3) Wielkość lub zakres: 250 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Noże. 1) Krótki opis: Noże typu Slit,do portów bocznych,skośne tunelowe,implantacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11. 3) Wielkość lub zakres: 950 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Akcesoria do fakoemulsyfikatora Legacy. 1) Krótki opis: Kasety (dreny),Tipy,Witrektomy,Refraktory tęczówkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11. 3) Wielkość lub zakres: 801 sztuk. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.