To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-29
Nysa: Zakup sprzętu do studia wirtualizacji i studia wizualizacji Regionalnego Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych przy PWSZ w Nysie - część II (studio wizualizacji)
Numer ogłoszenia: 299618 - 2013; data zamieszczenia: 29.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278300 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 448 47 00, faks 077 4352989.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu do studia wirtualizacji i studia wizualizacji Regionalnego Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych przy PWSZ w Nysie - część II (studio wizualizacji).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Zakup urządzeń i niezbędnego wyposażenia do świadczenia nowych usług dla biznesu przez Regionalne Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych przy PWSZ w Nysie, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - Projekt nr WND-RPOP.01.01.01-16-010/11, Umowa nr RPOP.01.01.01-16-010/11-00. 2. Przedmiot zamówienia polega na utworzeniu studia wizualizacji, w budynku Regionalnego Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych przy PWSZ w Nysie i obejmuje zakup wyposażenia, oprogramowania sterującego i sprzętu komputerowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Cześć 1 obejmuje zakup następującego wyposażenia i oprogramowania sterującego: a) Ploter frezujący - 1 sztuka. b) Ploter termiczny - 1 sztuka. c) Stół obrotowy przeznaczony dla ploterów termicznych - 1 sztuka. d) Urządzenie do cięcia styropianu - 1 sztuka. e) Ploter tnący z USB + polskie oprogramowanie - 1 komplet. f) Ploter tnący - 1 sztuka. g) Oprogramowanie 4-osiowe sterowanie maszynami CNC - 1 sztuka. h) Program eduCAD 2.8 CNC (lub równoważny) z wbudowanym konwerterem do HGPL i G-kodów (CNC), eksportem do ESSI i DXF oraz bezpośrednią współpracą z ploterami tnącorysującymi - 1 sztuka. i) Oprogramowanie do ploterów tnących - 1 sztuka. Część 2 obejmuje zakup następującego sprzętu komputerowego: a) Zestaw komputerowy z 2 monitorami - 2 komplety. 3. Wykonawca udzieli gwarancji dla przedmiotu zamówienia na okres: a) 12 miesięcy - dla wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia w Części 1 b) 36 miesięcy - dla zestawów komputerowych z monitorami objętych przedmiotem zamówienia w Części 2. Wykonawca dysponować musi serwisem gwarancyjnym. Naprawa gwarancyjna realizowana na miejscu. Czas reakcji na naprawę gwarancyjną od zgłoszenia awarii - maksymalnie 24 godziny. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.62.30.00 - Frezarki 42.63.20.00 - Obrabiarki sterowane komputerowo do metalu 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pod nazwą: >Zakup urządzeń i niezbędnego wyposażenia do świadczenia nowych usług dla biznesu przez Regionalne Centrum Transferu Wiedzy i Technologii Innowacyjnych przy PWSZ w Nysie<, współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 - Projekt nr WND-RPOP.01.01.01-16-010/11, Umowa nr RPOP.01.01.01-16-010/11-00.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wyposażenia i oprogramowania sterującego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LYNX Piotr Wyrodow-Rakowski, ul. Włodarzewska 57E/32, 02-384 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52556,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64434,00
Oferta z najniższą ceną: 64434,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64434,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup sprzętu komuterowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- ATABAJT Roik, Słowik, Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10998,66
Oferta z najniższą ceną: 10998,66 / Oferta z najwyższą ceną: 10998,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Wykonanie przeglądów urządzeń medycznych - I
- Dostawa urządzeń sieciowych Ubiquiti w celu ich wymiany
- Rozbudowa systemu bezpieczeństwa FortiGate-200F
- Zakup paliw płynnych do karetek pogotowia oraz innych pojazdów będących w posiadaniu Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Remont pomieszczeń przyziemia Szpitala nr 2 - pawilon A i B ul. Lompy 2-3 w Głuchołazach
- Dostawa lasera z wyposażeniem oraz diatermii chirurgicznej wraz akcesoriami
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Dostawa urządzeń, oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ZAD. DOF. W RAMACH PROGR. AKTYWNY MALUCH +2022-2029: CZ. 1 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA ŻŁOBKA CZ. 2 - SPRZĘT AGD I SPRZĘT ELEKTRONICZNY
- "Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem i przeprowadzeniem szkoleń w ramach zadania inwestycyjnego - Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji poprzez wzmacnianie ..."
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Bielańskiego (ZP-143/2025)
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





