eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONTY I KONSERWACJA DACHÓW, ELEWACJI, SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN I DRZWI - sprawa numer 48/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Grudziądz: REMONTY I KONSERWACJA DACHÓW, ELEWACJI, SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN I DRZWI - sprawa numer 48/2012
Numer ogłoszenia: 299618 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216930 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY I KONSERWACJA DACHÓW, ELEWACJI, SANITARIATÓW, WYMIANA OKIEN I DRZWI - sprawa numer 48/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są remonty i konserwacja dachów, elewacji, sanitariatów, wymiana okien i drzwi zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: ZADANIE NR 1:Wykonanie pokrycia dachowego - budynek nr 21 i 28 znajdujący się w Grudziądzu, przy ul. Legionów, ZADANIE NR 2:Remont dachu, elewacji, sanitariatów, wymiana okien i drzwi budynku nr 26 znajdującego się w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ZADANIE NR 3:Remont dachu, elewacji, instalacji odgromowej, wymiana okien i drzwi budynku nr 42 znajdującego się w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ZADANIE NR 4:Wymiana pokrycia dachowego, okien i drzwi oraz roboty towarzyszące w budynku nr 15 znajdującego się w Chełmnie przy ul. Biskupiej 15-23. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: wykonywanie pokryć dachowych (pokrycie dachów papą termozgrzewalną), roboty malarskie, prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wstawienie znaków ostrzegawczych na ternie robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45442100-8 -roboty malarskie 2)w zadaniu nr 2: wymiana dachu, elewacji, sanitariatów, wymiana stolarki drzwiowej oraz okiennej, wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, roboty malarskie, roboty tynkarskie, roboty elektryczne, wymiana sanitariatów prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na ternie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR, utylizacja odpadów, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45111300-1 -roboty rozbiórkowe 45421132-8 -instalowanie okien 45262522-6 -roboty murarskie 45410000-4 -roboty tynkarskie 45431100-8 -kładzenie terakoty 45442100-8 -roboty malarskie 45431200-9 -kładzenie glazury 45232460-4 -roboty sanitarne 45310000-3 -roboty instalacyjne elektryczne 90500000-2 -utylizacja odpadów 3)w zadaniu nr 3: remont dachu, instalacji odgromowej, elewacji, wymiana okien i drzwi, malowanie stolarki drzwiowej oraz okiennej, roboty malarskie, wykonanie nowej elewacji z tynku cienkowarstwowego, wymiana instalacji odgromowej, wymiana pokrycia dachowego oraz wymiana i wzmocnienie poszczególnych elementów więźby drewnianej, prace towarzyszące m.in. ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wstawienie znaków ostrzegawczych na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót,inne zabezpieczenia na terenie robót zgodnie z STWiOR, utylizacja odpadów, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45422000-1 -roboty ciesielskie 45111300-1 -roboty rozbiórkowe 45410000-4 -roboty tynkarskie 45442100-8 -roboty malarskie 45312310-3 -instalacja odgromowa 90500000-2 -utylizacja odpadów 4)w zadaniu nr 4: rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnej wraz z wszelkimi obróbkami blacharskimi, rozbiórka łacenia dachu oraz desek okapowych, gzymsowych i wiatrowych, wzmocnienie oraz częściowa wymiana uszkodzonych elementów drewnianych więźby dachowej, wzmocnienie krokwi przez nabicie jednostronne, bądź dwustronne desek, odgrzybienie oraz impregnacja ognioochronna i grzybobójcza elementów dachu, ponowne łacenie dachu łatami 38x50mm, pokrycie dachu folią wiatrową i blacho dachówką z blachy powlekanej, montaż wszelkich obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe, pasy nadrynnowe, podrynnowe itp.), naprawa instalacji odgromowej wraz z kompletem badań, uzupełnienie i naprawa spękanych ścianek działowych, wykonanie izolacji termicznej stropu ze styropianu oraz posadzki cementowej wraz z izolacją z papy asfaltowej, wymiana stolarki okiennej i stolarki drzwiowej na poziomie poddasza, prace towarzyszące, utylizacja odpadów, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego słownika Zamówień (CPV): 45261210-9 -wykonanie pokryć dachowych 45422000-1 -roboty ciesielskie 45111300-1 -roboty rozbiórkowe 45261320-3 -kładzenie rynien 45312310-3 -ochrona odgromowa 45421132-8 -instalowanie okien 45440000-3-malowanie stolarki 90500000-2 -utylizacja odpadów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-12 do SIWZ) oraz dokumentacja projektowa (dotyczy zadania nr 4). 4. Przedmiar robót w zadaniu nr 4, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ ma charakter wyłącznie informacyjno-pomocniczy. 5.Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty są obiektami czynnymi. 6.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 8.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 9.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ. 10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 11.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 12.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający), 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym, 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku - poruszanie się po klatce schodowej itp.), 4)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych, 5)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. 13.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa - dotyczy zadania nr 4. 14.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.11.13.00-1, 45.42.11.32-8, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.43.11.00-8, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 90.50.00.00-2, 45.42.20.00-1, 45.31.23.10-3, 45.23.13.20-3, 45.31.23.10-3, 45.44.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie pokrycia dachowego - budynek nr 21 i 28 znajdujący się w Grudziądzu, przy ul. Legionów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26821,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32608,01

  • Oferta z najniższą ceną: 32608,01 / Oferta z najwyższą ceną: 34167,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont dachu, elewacji, sanitariatów, wymiana okien i drzwi budynku nr 26 znajdującego się w Grudziądzu, przy ul. Hallera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107067,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118862,90

  • Oferta z najniższą ceną: 118862,90 / Oferta z najwyższą ceną: 118862,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont dachu, elewacji, instalacji odgromowej, wymiana okien i drzwi budynku nr 42 znajdującego się w Grudziądzu, przy ul. Hallera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego IZOGAZ Sp. z o.o., ul. Kościuszki 43, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116198,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120988,13

  • Oferta z najniższą ceną: 120988,13 / Oferta z najwyższą ceną: 120988,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wymiana pokrycia dachowego, okien i drzwi oraz roboty towarzyszące w budynku nr 15 znajdującego się w Chełmnie przy ul. Biskupiej 15-23

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma LEMAR s.c. M.W. Lewandowscy, ul. Forteczna 18, Górna Grupa, 86-134 Dragacz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 451142,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439767,74

  • Oferta z najniższą ceną: 439767,74 / Oferta z najwyższą ceną: 439767,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.