Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-13
Oświęcim: Przebudowa ul. Szarych Szeregów
Numer ogłoszenia: 299616 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Szarych Szeregów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa ul. Szarych Szeregów w Oświęcimiu obejmujących przebudowę ulicy Szarych Szeregów na odcinku od skrzyżowania z ul. Obozową do skrzyżowania z ul. Krętą na długości około 274 m - w zakresie: jezdni, parkingów,chodników, zjazdów bramowych, stałej organizacji ruchu, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, odcinków wodociągu, sieci teletechnicznej, zieleni oraz małej architektury. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: 1) wykonanie robót drogowych, 2)wykonanie robót wodno-kanalizacyjnych, 3)wykonanie prac i robót związanych z elementami małej architektury i zielenią 4) przebudowę sieci napowietrznej teletechnicznej TP.S.A. 3. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać w szczególności: 1) roboty drogowe: a)przebudowę drogi w obrębie jezdni na nową nawierzchnię asfaltową o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego (receptura jak dla KR3) gr. 5 cm i warstwie wyrównawczej gr. 4 cm, na istniejącej podbudowie wraz ze ściekami ulicznymi z kostki brukowej gr. 8 cm: 1820 m2 b)przebudowę chodników z płytek betonowych na kostkę brukową szarą gr. 6 cm na podbudowie z kruszywa kamiennego gr. 20 cm i warstwie odsączającej: 1240m2 c) przebudowę parkingów i zjazdów do posesji na nawierzchnię z kostki brukowej czerwonej, barwionej w masie o gr. 8 cm, na podbudowie z kruszywa kamiennego gr. 20 cm i warstwie odsączającej: 930 m2 d)podbudowę betonową gr. 20 cm pod nawierzchnię asfaltową jezdni po liniowych robotach kanalizacyjnych: 630 m2 e) regulację wysokościową oraz uzupełnienie istniejących elementów urządzeń uzbrojenia podziemnego - studzienek, skrzynek ulicznych: 25 szt f) regulację wysokościową studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej: 22 szt g)zabezpieczenie rurami ochronnymi liniowego uzbrojenia podziemnego: 132 m h) oznakowanie drogowe poziome z farby grubowarstwowej: 20 m2 i) wymianę i montaż nowych pionowych znaków drogowych: 15 szt 2)roboty wodno-kanalizacyjne: a) remont kolektora kanalizacji deszczowej metodą wykopową z wymianą rur żelbetowych f 400, f 500 i f 600 oraz renowacją wewnętrzną studni i wymianą włazów żeliwnych na włazy z wkładkami tłumiącymi: 29m2 m b)wymianę przykanalików odwodnienia ulicznego na rury PVC o ściance litej SN 8, f 200: 70 m c)wymianę studzienek osadnikowych z wpustami ulicznymi na tworzywowe f 425: 12szt d)remont odcinków kolektora kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową z zastosowaniem rur PE80, SDR26 f 250 i f 300 oraz renowacją wewnętrzną studni rewizyjnych i wymianą włazów żeliwnych na włazy z wkładkami tłumiącym: 185 m e)remont i rozbudowa odcinków sieci wodociągowej z zastosowaniem rur PEHD f 90 i f 160 PE100, SDR 11 oraz przebudową hydrantu DN80: 110 m 3)zieleń i elementy małej architektury: a)Humusowanie, obsianie trawą i jednostronne zakrzewienie żywopłotowe terenów zieleni: 420 m2 b) montaż ławek: 4 szt c) montaż koszy na śmieci: 4 szt 4)przebudowa sieci napowietrznej teletewchnicznej TPS.A a)przebudowa sieci teletechnicznej napowietrznej na sieć kablową ziemną: 210-mb 5) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania w tym m.in.: a) oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy b) organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd) c) wytyczenie geodezyjne d) projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonanie na własny koszt prac wynikających z tego projektu, e) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót f) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej g) nadzory specjalistyczne zarządców sieci h) inwentaryzację TV całości kanalizacji deszczowej i sanitarnej i) próby szczelności kanalizacji j) inwentaryzacę geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawcza k) badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy l) sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót ł) bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania, m )ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji n) wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości min. 700.000,00 zł brutto tj. przebudowę, modernizację, budowę lub remont chodników, ulic lub parkingów. Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca wykaże , że dysponuje co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym 1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Opis sposobu oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia okoliczności określonych w niniejszej specyfikacji, b) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązywania umowy, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Solskiego 2 pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2 pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa używanego elektrycznego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym
- "Wycinka, pielęgnacja i nasadzenia drzew w obrębie pasów drogowych"
- Zakup, dostawa i konfiguracja macierzy dyskowej do serwera PACS
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





