Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych i skanerów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, do kontaktów: Bogdan Artymowicz - Kierownik Biura Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5352407 w. 22, fax 089 5352407, e-mail: bzp@up.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warmia.mazury.pl/BIP Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych i skanerów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Olsztyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego, komputerów przenośnych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, projektorów multimedialnych i skanerów - które spełniają minimalne wymagania techniczne i konfiguracji określonej w dodatku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie podzielone zostało na 4 części: 1. Część I - sprzęt komputerowy 2. Część II - komputery przenośne 3. Część III - drukarki, urządzenia wielofunkcyjne 4. Część IV - projektory multimedialne, skanery 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania oferty. (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument skłąda każdy z wykonawców. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców). 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym a wrt. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z wykonawców). 4. akrualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z wykonawców) 5. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumęntów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru określonego w załaczniku nr 4) Wykaz dostaw wykonanych przez wykonawcę ma dotyczyć części zamówienia, na którą składana jest oferta. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia to oferta powinna zawierać wykazy dostaw dla poszczególnych części zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumety potwierdzające że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru, inne posiadane przez wykonawcę dokumenty). Dokumenty potwierdzające, że wykonane prace zostały wykonane należycie, należy złozyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 7. dokument poświadczający wniesienie wadium w przypadku dołączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium jako wydruku komputerowego dokonanej operacji przelewu, wymaga się aby dokument ten został potwierdzony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Część I - sprzęt komputerowy a) jednostka centralna - 92 szt. b) monitor LCD 17 cali - 92 szt. c) monitor LCD 19 cali - 5 szt. 2. Część II - komputery przenośne a) komputer przenośny 1 - 2 szt. b) komputer przenośny 2 - 7 szt. 3. Część III - drukarki, urządzenia wielofunkcyjne a) drukarka laserowa kolorowa A4 - 6 szt. b) drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 19 szt. c) drukarka atramentowa kolorowa A4 - 3 szt. d) drukarka atramentowa kolorowa A3 - 1 szt. e) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 12 szt. f) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. g) drukarka z funkcją telefaksu - 3 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: a) część I - 4100 zł b) część II - 600 zł c) część III - 1400 zł d) część IV - 200 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na: Część 1 - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 400.000 PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę komputerów biurowych wraz z monitorami b) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na: Część 2 - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 60.000 PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę komputerów przenośnych c) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na: Część 3 - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 150.000 PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę drukarek laserowych i atramentowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych d) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na: Część 4 - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 20.000 PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę projektorów multimedialnych oraz skanerów 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. wniosą w wyznaczonym terminie, wysokości i formie wymagane wadium. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2)W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnik zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 3)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 1. 4)Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt. 1, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która będzie zawierała co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia oraz ich solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c)czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. Dokument złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5)Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, wymaganych w § 8 SIWZ - zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ wraz z formularzem ofertowym, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców), 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców), 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z wykonawców), 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z wykonawców), 5)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru określonego w załączniku nr 4) Wykaz dostaw wykonanych przez wykonawcę ma dotyczyć części zamówienia, na którą składana jest oferta. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia to oferta powinna zawierać wykazy dostaw dla poszczególnych części zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane z należyta starannością (np. referencje, protokoły odbioru, inne posiadane przez wykonawcę dokumenty) Dokumenty potwierdzające, że wykonane prace zostały wykonane należycie, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3; 7) dokument poświadczający wniesienie wadium. W przypadku dołączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium jako wydruku komputerowego dokonanej operacji przelewu, wymaga się aby dokument ten został potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmia.mazury.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:10, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Biuro Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 10 - 950 Olsztyn pokój 434.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: część I - Sprzęt komputerowy. 1) Krótki opis: 1. jednostka centralna - 92 szt. 2. Monitor LCD 17 - 92 szt. 3. Monitor LCD 19 - 5 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. jednostka centralna - 92 szt. 2. Monitor LCD 17 - 92 szt. 3. Monitor LCD 19 - 5 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: część II - komputery przenośne. 1) Krótki opis: 1) komputer przenośny 1 - 2 szt. 2) komputer przenośny 2 - 7 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50. 3) Wielkość lub zakres: 1) komputer przenośny 1 - 2 szt. 2) komputer przenośny 2 - 7 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: część III - drukarki, urządzenia wielofunkcyjne. 1) Krótki opis: 1)drukarka laserowa kolorowa A4 - 6 szt. 2)drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 19 szt. 3)drukarka atramentowa kolorowa A4 - 3 szt. 4)drukarka atramnetowa kolorowa A3 - 1 szt. 5) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 12 szt. 6) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 7) drukarka z funkcją telefaksu - 3 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31. 3) Wielkość lub zakres: 1)drukarka laserowa kolorowa A4 - 6 szt. 2)drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 19 szt. 3)drukarka atramentowa kolorowa A4 - 3 szt. 4)drukarka atramnetowa kolorowa A3 - 1 szt. 5) urządzenie wielofunkcyjne A4 - 12 szt. 6) urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 7) drukarka z funkcją telefaksu - 3 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: część IV - projektory multimedialne, skanery. 1) Krótki opis: 1) projektor multimedialny - 3 szt. 2) skaner A3 - 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10. 3) Wielkość lub zakres: 1) projektor multimedialny - 3 szt. 2) skaner A3 - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług inkubacji i akceleracji w ramach projektu pn.: "WA - MA Inkubator" realizowanego przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny" - powtórka
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach - III postępowanie
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania (Rejon w Giżycku, Rejon w Elblągu, Rejon w Ostródzie)
- Dostawa wyrobów medycznych, specjalistycznych, jednorazowego i wielorazowego użytku
- Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Sprzedaż i dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, diluentów, materiałów zużywalnych oraz kontrolnych do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa komputerów w podziale na 3 części
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





