eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzbicaRozbudowa budynku administracyjno - gospodarczego Urzędu Gminy w Izbicy wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-04

Izbica: Rozbudowa budynku administracyjno - gospodarczego Urzędu Gminy w Izbicy wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat
Numer ogłoszenia: 299543 - 2008; data zamieszczenia: 04.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182001 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izbica, ul. Gminna 4, Izbica, woj. lubelskie, tel. 084 6183034, faks 084 6183034.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku administracyjno - gospodarczego Urzędu Gminy w Izbicy wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanych przez Gminę przez okres 10 lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie pośrednictwa finansowego. 1. Roboty budowlane : Budynek użyteczności publicznej, dobudowa II- kondygnacyjna, nie podpiwniczona, o powierzchni użytkowej Pu = 1 108 m2 i wys. H = 10,50 m - pow. dotychczasowa 800 m2 - łącznie z budynkiem istniejącym - 1908 m2. Budynek niski zalicza się do kategorii zagrożenia ludzi ZL III, w klasie odporności pożarowej D. Budynek administracyjno - gospodarczy usytuowano w południowej części dz. nr 317/1 w odległości 4,50 m od granicy działki, od strony dz. nr 318 Zaprojektowany obiekt w linii istniejącego budynku. Przed budynkiem zlokalizowano parking na 24 stanowiska oraz plac manewrowy z chodnikiem i pochylnią dla osób niepełnosprawnych. Wokół budynku wykonać zieleń izolacyjną, a bezpośrednio przy drodze dojazdowej obudowę śmietnikową w odległości 3,0 m od granicy działki. Teren po zrealizowaniu obiektu będzie ogrodzony do wys. 2,0 m. Budynek będzie w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych. Na poziom parteru prowadzi naturalna pochylnia, wewnątrz komunikację pionową zapewnia platforma poręczowa. Przewidziano pochylnie przy głównych wejściach do budynku, 3 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, w nowoprojektowanym budynku zaprojektowano platformę do transportu osób niepełnosprawnych na II kondygnację użytkową. Budynek będzie realizowany metodą mieszaną: ściany murowane, stropy gęstożebrowe, dach dwu i czterospadowy kryty blachą trapezową na konstrukcji drewnianej, wysokość maksymalna montażu elementów dachu 10,50 m nad terenem istniejącym. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje : a) woda zimna z wodociągu wiejskiego, b) woda ciepła z kotłowni gazowej, c) odprowadzenie wód deszczowych - powierzchniowe, d) odprowadzenie ścieków sanitarnych do istniejącej kanalizacji sanitarnej, e) instalacja centralnego ogrzewania z kotłowni gazowej, f) wentylacja grawitacyjna z nawietrzakami okiennymi, g) instalacja gazowa, h) kotłownia gazowa c.o. + cwu , i) instalacja elektryczna : siłowa 1- fazowa 230 VAC i 3 fazowa 400 VAC; oświetlenia ogólnego, awaryjnego, zewnętrznego, gniazda wtykowe, kontroli dostępu w KD24 VDC, zdalnego sterowania i sygnalizacji 24 VDC, niskiego napięcia SELU 24 VAC, sterowanie wentylatora dachowego, sterowanie elektroniczne bram garażowych, j) okablowanie strukturalne LAN, k) ochrona odgromowa. Stolarka okienna z profili PCV, drzwiowa : drzwi wewnętrzne płycinowe wzmocnione typu gabinetowego, drzwi zewnętrzne wykonane z profili aluminiowych malowanych. Izolacja ścian budynku pionowa przeciwwilgociowa. Izolacja ścian zewnętrznych metodą lekką mokrą styropianem gr. 12 cm. 2. Usługi pośrednictwa finansowego. Usługa pośrednictwa finansowego polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : a) wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty i uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, b) Bank udzieli karencji w spłacie rat kapitałowych przez okres realizacji robót budowlanych do dnia 30.06.2010r, c) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia 01.07.2010r i będzie realizowane kwartalnie w ostatniej dekadzie każdego kwartału, na który przypadać będzie płatność, d) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach kwartalnych, e) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, f) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2497599 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISO Sp. z.o.o, Ul. Lawendowa 3, 83-050 Kolbudy, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4186331,06
  • Oferta z najniższą ceną: 4186331,06 oferta z najwyższą ceną: 4186331,06
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.