eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janikowosukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego EKOTERM PLUS



Og³oszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29947

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Janikowo: sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego EKOTERM PLUS Publikacja obowi±zkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Dom Pomocy Spo³ecznej, do kontaktów: Jacek Tarczewski, Ludzisko 78, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3513472, fax 052 3513472, e-mail: dpsludzisko@hot.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.bip.inowroclaw.powiat.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Jednostka samorz±dowa; Pomoc spo³eczna. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego EKOTERM PLUS. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Dom Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku i Filii w Piotrkowicach. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Olej opa³owy lekki EKOTERM PLUS Dane techniczne: zgodnie z norm± ZN/ITN-PKN S.A. NF - 219/2000. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Opisano w pkt III.2. 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.13.20.00 - Oleje lekkie Kod CPV wg s³ownika 2008: 09.21.18.10 - Oleje lekkie 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: 150 000 litrów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesi±cach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3000,00 z³. 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy nie podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24, spe³niaj±cy warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). W celu potwierdzenia powy¿szych warunków wykonawcy s± zobowi±zani przed³o¿yæ dokumenty: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do Ewidencji Dzia³alno¶ci Gospodarczej , wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego z zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) informacjê banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) koncesjê, zezwolenie lub licencjê, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym, 5) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 6) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków, 7) o¶wiadczenie o niewykluczeniu z postêpowania. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienie warunków wymaganych od wykonawcy dokonana bêdzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez wykonawcê w z³o¿onej ofercie, wg formu³y "spe³nia - nie spe³nia". Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podano wy¿ej w pkt III.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 80 2. Warunki p³atno¶ci (%) 10 3. Stosunek cen producenta do oferenta (%) 10 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl. Op³ata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: wysy³ka za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:50. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, w siedzibie zamawiaj±cego - gabinet dyrektora - pawilon.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPE£NIAJ¡CE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 16.05.2007.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.