eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdostawa nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2007-05-25

POZYCJA 29940

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Szymon Kozłowski Stanisław Wieczorek, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320, fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komenda Wojewódzka Policji, Magazyn Wydziału Łączności i Informatyki ul. Iławska 1, 85-720 Bydgoszcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa nowego sprzętu informatycznego i oprogramowania komputerowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. Zamówienie obejmuje 9 zadań. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Formularz oferty z oświadczeniem 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie nr 1 - Zestawy komputerowe A; Zadanie nr 2 - Zestawy komputerowe B; Zadanie nr 3 - Laptopy; Zadanie nr 4 - Drukarki laserowe, atramentowe, skaner; Zadanie nr 5 - Serwer aplikacji; Zadanie nr 6 - Telefaksy; Zadanie nr 7 - Przełączniki; Zadanie nr 8 - Oprogramowanie antywirusowe; Zadanie nr 9 - Oprogramowanie użytkowe. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 1 900 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset) Zadanie nr 2 - 3 600 zł (słownie zł: trzy tysiące sześćset) Zadanie nr 3 - 350 zł (słownie zł: trzysta pięćdziesiąt) Zadanie nr 4 - 500 zł (słownie zł: pięćset) Zadanie nr 5 - 400 zł (słownie zł: czterysta) Zadanie nr 6 - 200 zł (słownie zł: dwieście) Zadanie nr 7 - 1 000 zł (słownie zł: jeden tysiąc) Zadanie nr 8 - 150 zł (słownie zł: sto pięćdziesiąt) Zadanie nr 9 - 100 zł (słownie zł: sto) Łącznie za wszystkie zadania: 8 200 zł (słownie zł: osiem tysięcy dwieście 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełnienie warunków udziału w postepowaniu Zamawiający uzna złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych zawierających wymagane informacje i treści oraz formalnie poprawnych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1 - 3 składa odpowiedni dokument określony w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: w przypadku zaliczenia pocztowego koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 13:15, siedziba Zamawiającego pok. nr 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestawy komputerowy. 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: zestaw komputerowy A-1 klasy IBM PC - 24 szt. zestaw komputerowy A-2 klasy IBM PC - 10 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zestawy komputerowe. 1) Krótki opis: zestawy komputerowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: zestaw komputerowy B-1 klasy IBM PC - 42 szt. zestaw komputerowy B-2 klasy IBM PC - 3 szt. zestaw komputerowy C-1 klasy IBM PC - 1 szt. zestaw komputerowy C-2 klasy IBM PC - 1 szt. zestaw komputerowy C-3 klasy IBM PC - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Laptopy. 1) Krótki opis: Dostawa laptopów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw A-1 - 4 szt. Zestaw A-2 - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Drukarki. 1) Krótki opis: Drukarki laserowe, atramentowe, skanery. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31, 30.23.32.34, 30.21.61.10. 3) Wielkość lub zakres: Drukarka laserowa - 15 szt. Drukarka laserowa - 15 szt. Drukarka atramentowa - 1 szt. Skaner - 4 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Serwer. 1) Krótki opis: Serwer aplikacji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Serwer aplikacji - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Telefaksy. 1) Krótki opis: Telefaksy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Telefaksy - 7 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Przełączniki. 1) Krótki opis: Przełączniki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Przełącznik brzegowy - 2 szt. Przełącznik brzegowy - 3 szt. Przełącznik warstwy dostępowej - 1 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Oprogramowanie. 1) Krótki opis: Oprogramowanie antywirusowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10. 3) Wielkość lub zakres: 1. Norton Antywirus PL upgrade dla WinXP Zakup 18.05.2005 OEM, 3-a kontynuacja, aktualna wersja 2005 i 2006, może być 1 licencja na 4 użytkowników - 4 szt 2. G.DATA AntiVirus 2007 On Site wersja 16-stanowiskowa Upgrade z wersji AVK w.16 z rocznym abonamentemdla KWP Bydgoszcz nr 0025262 1-a kontynuacja - 1/dla 16 użytkowników - G.DATA AntiVirus 2007 On Site wersja 18 stanowiskowa Upgrade z wersji AVK w.18 z abonamentem wyrównanym od lipca 2007 dla KWP Bydgoszcz nr 0025262 1-a kontynuacja - 1/dla 18 użytkowników 3.Kaspersky Anti-Virus BO for Windows 3 Workstation Licence Pack ; wersja PUBr3-a kontynuacja - 1 szt. na 3 użytkownikow 4. Program antywirusowy wraz z konsolą zarządzającą - 200 szt wraz z konsolą zarzadzającą. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Oprogramowanie użytkowe. 1) Krótki opis: Oprogramowanie użytkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10. 3) Wielkość lub zakres: 1. MS Ofice 2007 standard PL MVL - ilośc licencji 1 szt. 2. MS Office Professional 2007 plus PL MVL - ilośc licencji 3 szt. 3. CorelDraw 12SE - ilośc licencji 2 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.