eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NawojowaDostawa sprzętu telemetrycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-13

Nawojowa: Dostawa sprzętu telemetrycznego
Numer ogłoszenia: 299342 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nawojowa , Nawojowa 229, 33-335 Nawojowa, woj. małopolskie, tel. 018 4457012, faks 018 4457221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu telemetrycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do radiotelemetrii: nadajników, odbiorników, anten, przewodów łączących antenę z odbiornikiem oraz szelek mocujących. a) Nadajnik telemetryczny typu VHF - szt. 15 Wymogi: 1) masa - maksymalnie 35 gram, 2) żywotność baterii - minimum 30 miesięcy, 3) wbudowany czujnik aktywności i śmiertelności, 4) zakres częstotliwości nadajników: 148.000-151.999 MHz, 5) sposób mocowania - na plecach - (szelki). b) Odbiornik - szt. 2 Wymogi: 1) wodoszczelny, 2) zakres - 4 MHz (pasmo częstotliwości 148.000 MHz - 151.999 MHz), 3) podświetlany wyświetlacz, 4) możliwość ciągłej pracy na akumulatorkach przez min. 18 godzin. c) Antena kierunkowa - szt. 2 Wymogi: 1) antena typu YAGI z elastycznymi ramionami, 2) zakres odbieranych częstotliwości: 148.000 MHz-151.999 MHz, 3) pełna kompatybilność z odbiornikiem telemetrycznym. d) Przewód łączący antenę z odbiornikiem - szt. 2 Wymogi: 1) długość przewodu powinna zapewniać swobodne kierowanie anteną w poziomie i w pionie. e) Szelki plecakowe do montażu nadajników VHF - szt. 20 Wymogi: 1) szelki muszą gwarantować stabilne umocowanie nadajnika na części grzbietowej, 2) sposób umocowania musi wykluczać możliwość splątania się ptaków w uprzęży oraz nie może ograniczać ruchów, 3) zastosowany materiał musi gwarantować możliwość samoczynnego uwolnienia się ptaka z uprzęży po ok. 26 miesiącach od założenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.20 - Nadajniki cyfrowe 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku z czym Zamawiający nie stawia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2. 2.Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania. II. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 lub dokument sporządzony wg jego wzoru 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. III. Dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania. 1. Oświadczenie, o braku podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Podmioty zagraniczne: 1. Podmioty zagraniczne są zobowiązane przedłożyć te same dokumenty co podmioty krajowe w tłumaczeniu na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nawojowa.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nawojowa z siedzibą w Nawojowej, 33-335 Nawojowa 229.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nawojowa z siedzibą w Nawojowej, 33-335 Nawojowa 229 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach realizacji przedsięwzięcia pn: Reintrodukcja głuszca w Paśmie Jaworzyny Krynickiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.