Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Żuromin: Wykonanie badań tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego osobom
skierowanym przez SPZZOZ w Żurominie oraz badań medycznych i laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 29933 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572201, fax 0-23 657 29 82.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego osobom skierowanym przez SPZZOZ w Żurominie oraz badań medycznych i laboratoryjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badań tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego osobom skierowanym przez SPZZOZ w Żurominie oraz badań medycznych i laboratoryjnych. zadanie nr 1 - BADANIA TOMOGRAFI KOMPUTEROWEJ zadanie nr 2 - USG -DOPPLER zadanie nr 3 - BADANIE HISTOPATOLOGICZNE MATERIAŁÓW zadanie nr 4 - POZOSTAŁE BADANIA MEDYCZNE (min. echo serca, mamografia, EEG, bronchoskopia). Zadanie nr 5 - BADANIA LABORATORYJNE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.12.00 - Specjalistyczne usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składa OFERTĘ zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ). 2. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące razem (spółka cywilna, konsorcjum) 2.1. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku przedsiębiorców. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi mieć formę wspólnego oświadczenia podmiotów tworzących konsorcjum i zostać podpisany przez upoważnionych reprezentantów firm składających wspólną ofertę. 2.2. Zamawiający w przypadku wybrania oferty składanej wspólnie przez kilku przedsiębiorców, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał Umowy Konsorcjum zawierającej w sposób nie budzący wątpliwości, co najmniej niżej podane informacje: a) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia b) zasady reprezentacji (pełnomocnik) c) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia d) czas trwania umowy 2.3. W przypadku oferty Konsorcjum lub spółki cywilnej warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym przede wszystkim złożenie wymaganych ustawą oświadczeń i dokumentów - dotyczą wszystkich przedsiębiorców tworzących Konsorcjum lub spółkę cywilną. (vide Rozdz. II niniejszej SIWZ). 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę: Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę, zostanie wykluczony z postępowania. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych OFERTY MUSZĄ BYĆ ZŁOŻONE W RAMACH ZADAŃ. Powyższe nie dotyczy zadania nr 4, oferta może być złożona na poszczególne badanie. 5. Wartość oferty musi być określona jednoznacznie i skalkulowana przy zachowaniu zasad określonych w Rozdz. III pkt 4 niniejszej SIWZ. Oferta zawierająca wariantowe propozycje cenowe zostanie odrzucona. 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 7. Ofertę należy złożyć na (bądź w formie) druku OFERTA. Wykonawcy nie wolno dokonywać żadnych zmian merytorycznych we wzorze druku OFERTA opracowanym przez Zamawiającego (w załączeniu: pisemny wzór dokumentu). 8. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 9. OFERTA musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. (Art. 104 kodeksu cywilnego stanowi o nieważności jednostronnej czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu. Osobami upoważnionymi 4 są zatem: · osoby wymienione w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Krajowy Rejestr Sądowy, według zasad w nim określonych · osoby legitymujące się oryginałem pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego. Podobna zasada dotyczy oferentów nie posiadających osobowości prawnej.) 10. Każda strona OFERTY powinna być parafowana przez osobę podpisującą ofertę. 11. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę. 12. OFERTĘ wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach należy umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisem: Przetarg nieograniczony znak: Oferta na usługę: WYKONANIE BADAŃ TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ I REZONANSU MAGNETYCZNEGO OSOBOM SKIEROWANYM PRZEZ SPZZOZ W ŻUROMINIE ORAZ BADAŃ LABORATORYJNYCH ( ZADANIA NR ) NIE OTWIERAĆ PRZED 13.03.2008 R. GODZ. 10:00 Liczba stron (określić, ile stron znajduje się w kopercie 13. Dla uznania ważności oferta musi zawierać wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty załączone zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. Jeśli dokument przedstawiony jest w postaci kserokopii, poświadczenie oprócz adnotacji za zgodność z oryginałem, musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania firmy oraz datą. 14. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 15. W przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa. 16. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. Oświadczenia, wnioski i zawiadomienia przekazywane w powyższej formie muszą być niezwłocznie potwierdzone przez stronę otrzymującą tego typu informacje. 17. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na wykonanie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia następujących OŚWIADCZEŃ, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn zm. 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.1 do 1.4. - składane są w formie dokumentu: OŚWIADCZENIE WYKONAWCY UBIEGAJĄCEGO SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO stanowiącego załącznik nr 2 do druku OFERTA (vide: wzór OŚWIADCZENIA). 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1. lit a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3.1 lit c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt: a); b) i c) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę. 4. Zgodnie z art. 36 ust.4 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Zamawiający WYKLUCZY z postępowania Wykonawcę, który: 5.1. Nie spełni warunków określonych, w art.22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy 5.2. W okolicznościach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy, w wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełni dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5.3. Wykonywał czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 5.4. Złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 6. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania uznaje się za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. odległość (w km) od miejsca wykonywania badań do siedziby Zamawiającego - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-zuromin.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56 tel. (023) 657 22 01 wew. 318 tel./fax (023)657 29 82.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 09-300 Żuromin, ul. Szpitalna 56, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - (badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego) -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - (badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego) -.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Odległość w km od Zamawiającego - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- (Badania USG metodą Dopplera).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2- (Badania USG metodą Dopplera).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 24.
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Spółki Katowickie Inwestycje S.A.
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracowników RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
- "Świadczenie specjalistycznej opieki medycznej dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego oraz członków ich rodzin".
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na potrzeby Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników UMCS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





