Ogłoszenie z dnia 2007-05-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wołomin: ZMIANA ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI DACHU Z NADBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 PRZY UL. POPRZECZNEJ NR 6 W WOŁOMINIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wołomin, do kontaktów: Joanna Skoczylas,Monika Hryniewiecka,, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, fax 022 7633066, e-mail: rz@um.wolomin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.wolomin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.um.wolomin.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI DACHU Z NADBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 PRZY UL. POPRZECZNEJ NR 6 W WOŁOMINIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa Nr 7, ul Poprzeczna 6 Wołomin, gmina Wołomin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: ZMIANA ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI DACHU Z NADBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 PRZY UL. POPRZECZNEJ NR 6 W WOŁOMINIE Konstrukcję dachu zaprojektowano jako drewnianą, ciesielską, płatwiowo - kleszczową. Przewidziano spadki połaci: 15º = 26,8%, 13º = 22,5 % i 11º = 19%. Powierzchnia rzutu dachu ~ 1985,75 m². Technologia wykonania podstawowych prac obejmuje następujące roboty: -demontaż istniejącej więźby dachowej; -demontaż istniejącej obróbki blacharskiej i rynien; -usunięcie izolacji stropodachu; -skucie gzymsów; -budowa nowej więźby dachowej; -wykonanie robót murarskich polegających na podwyższeniu ścian szczytowych i kominów do określonych w projekcie rzędnych; -pokrycie połaci dachu; -ułożenie izolacji nad stropem najwyższej kondygnacji; -uzupełnienie tynków na elewacji; -montaż obróbek blacharskich; -demontaż istniejącej instalacji odgromowej na dachu; -montaż nowej instalacji odgromowej; 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 28.81.24.10 - Konstrukcje dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro a poniżej 5 278,000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamowienia: a)przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa drewnianej ciesielskiej konstrukcji dachu wraz z pokryciem o powierzchni rzutu dachu większej bądź równej 1000 m²) i wartością (min. 400.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp. , b)Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te (kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych) muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego ( na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby ) c)przedstawią wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykonawca powinien dysponować, co najmniej: -samochód dostawczy-1 szt, -rusztowania-min. 50 m², -samochód samowyładowczy-1 szt., 3)znajdujuą się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia mu nieprzerwaną realizację zamówienia, a przychód Wykonawcy za ostatni rok obrotowy nie może być niższy niż 500.000 zł. b)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego będą stanowiły podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował regułą \spełnia\-\nie spełnia\. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych I)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach Ia, Ib, Id składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2)Zamiast dokumentu wymienionego w punkcie Ic składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a i c oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (tzn. budowa drewnianej ciesielskiej konstrukcji dachu wraz z pokryciem o powierzchni rzutu dachu większej bądź równej 1000 m²) i wartością (min. 400.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp.) b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych robót ( kierownik budowy, kierownik robót elektrycznych ) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania -załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowe c)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.Wykonawca powinien dysponować, co najmniej: -samochód dostawczy-1 szt, -rusztowania-min. 50 m², -samochód samowyładowczy-1 szt., d)wykaz podwykonawców ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw proponowanych podwykonawców. III)W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a)sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności-za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres b)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż. 500.000,00 zł), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 10:30, Siedziba Zamawiającego, sala 227.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dzierżawa i konserwacja urządzeń kserograficznych i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 i A3, papieru komputerowego oraz papieru do ploterów do budynków Starostwa Powiatowego w Wołominie
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Działania adaptacyjne do zmian klimatu na terenie powiatu ostrowskiego - zwiększenie zasobów terenów zielonych Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce.
więcej: Konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





